Top/flopstammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71618

Guest
Poo., erg jammer dat je het gehele W39 AF aanpakt voor de acties, spam etc. van slechts enkele spelers. Pak dan die enkelingen aan en leg geen slot op een topic dat voor iedereen is en geldt en overal als een algemeen AF-topic gezien wordt. En nee, ik stuur je dit niet in een PM, omdat ik vind dat je bent gefaald in het modereren in dit geval en ik van mening ben dat anderen tevens hun stem moeten kunnen laten en durven laten horen in deze. Als jij, Poo, niet wil dat er een tweede topic voor geopend wordt, dan verwacht ik dat je dit kopieert in het andere topic en vervolgens dat topic weer opengooit. Want zoals je het nu probeert af te handelen komt meer neer op 'ik kan geen orde houden, dus, topics moeten maar dicht'. En je zal zelf ook moeten inzien wat voor domme redenatie dit is, gezien het openen van nieuwe topics erg eenvoudig is en er zo verder gediscussieerd kan worden.

Voor de duidelijkheid: als reactie op:
f565179e2fde702abcddd3f066105789.png

------

Maar, dat terzijde verder.


Dan maar een 'soort van' quote..

Kingsdorp, weet je hoe dom je hier overkomt? Ik hoop dat je dat vrij snel gaat inzien, opdat je niet je voor 95% constant achterlijke posts blijft herhalen. In de tijd dat er discussies bestonden over het bestaan van een alliantie tussen Divine en Ghosts was er totaal geen sprake van onderling diplomatiek contact. Dat dit in het heden wel bestaat in de zin van een beperkte samenwerking zegt totaal niks over hoe wij in het verleden reageerden op jullie 'beschuldigingen' dan wel insinuaties dat er bondgenootschappen bestonden.
 

DeletedUser71618

Guest
Fijn dat jij je getroll graag wil tentoonspreiden, echter blijf jij het type figuur dat het niveau van het AF omlaag haalt en tevens waardoor Poo onder andere de topics sluit. Dus wie er precies belachelijk overkomt, je zou het jezelf nog eens kunnen navragen. Deze persoonlijke aanval zal je niet nog meer sieren in ieder geval.

Zozo, Kingsdorp, ook nog even je post verwijderen. Pfoe, nogmaals je lage niveau laten zien dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Poo., erg jammer dat je het gehele W39 AF aanpakt voor de acties, spam etc. van slechts enkele spelers. Pak dan die enkelingen aan en leg geen slot op een topic dat voor iedereen is en geldt en overal als een algemeen AF-topic gezien wordt. En nee, ik stuur je dit niet in een PM, omdat ik vind dat je bent gefaald in het modereren in dit geval en ik van mening ben dat anderen tevens hun stem moeten kunnen laten en durven laten horen in deze. Als jij, Poo, niet wil dat er een tweede topic voor geopend wordt, dan verwacht ik dat je dit kopieert in het andere topic en vervolgens dat topic weer opengooit. Want zoals je het nu probeert af te handelen komt meer neer op 'ik kan geen orde houden, dus, topics moeten maar dicht'. En je zal zelf ook moeten inzien wat voor domme redenatie dit is, gezien het openen van nieuwe topics erg eenvoudig is en er zo verder gediscussieerd kan worden.

Voor de duidelijkheid: als reactie op:
f565179e2fde702abcddd3f066105789.png

------

Maar, dat terzijde verder.



Dan maar een 'soort van' quote..

Kingsdorp, weet je hoe dom je hier overkomt? Ik hoop dat je dat vrij snel gaat inzien, opdat je niet je voor 95% constant achterlijke posts blijft herhalen. In de tijd dat er discussies bestonden over het bestaan van een alliantie tussen Divine en Ghosts was er totaal geen sprake van onderling diplomatiek contact. Dat dit in het heden wel bestaat in de zin van een beperkte samenwerking zegt totaal niks over hoe wij in het verleden reageerden op jullie 'beschuldigingen' dan wel insinuaties dat er bondgenootschappen bestonden.

In het verleden gaven jullie het niet toe... Oke miss was er toen niks. Maar nu noemde sven jullie toch echt bgs, maar ghost nuanceerd het gelijk al naar partners.:eek: tja jij vind het dan gek dat ik denk(zal vast niet de enige zijn) dat er al langer wat speeld maar dat het voor vooral divini handig zou zijn dat het geen openbare bg is ;)

Ps. Ik verwijderde post omdat ik even langer wilde kijken en net miss beetje impulsief reageerde sorry daarvoor hoor.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Kunnen we Kingsdorp niet van het AF verbannen? Als nou meer dan 90 % voorstemt, dan zou dat al een hoop schelen!
 
Reactiescore
1.278
Aha is dit een maick 2.0 fora :eek:
 

Deleted User - 2075062

Guest
In het verleden gaven jullie het niet toe... Oke miss was er toen niks. Maar nu noemde sven jullie toch echt bgs, maar ghost nuanceerd het gelijk al naar partners.:eek: tja jij vind het dan gek dat ik denk(zal vast niet de enige zijn) dat er al langer wat speeld maar dat het voor vooral divini handig zou zijn dat het geen openbare bg is ;)

Ps. Ik verwijderde post omdat ik even langer wilde kijken en net miss beetje impulsief reageerde sorry daarvoor hoor.

Nogmaals, en misschien dat je dit keer goed kan lezen ... Want dat schijnt jou niet zo goed te lukken, net als on topic blijven.

Ghosts is open over haar volledige diplomatiek. Er is een samenwerking met Divine tegen Fur., maar geen BG, slechts een NAP om die samenwerking te versterken. Sven gebruikte de bewoording Bondgenoot omdat hij 4 pagina's tekst aan het typen was en dat is dan wel de makkelijkere weg.

Wij vinden het gek dat jij wel luistert naar een gestopte oude Leider van Divine die in 4 A4'tjes een dingetje zegt dat niet volledig klopt vanwege het gemak. Maar dat jij de huidige Leider van Ghosts gewoon negeert als hij zegt in zijn post dat Ghosts haar volledige diplomatiek bekend heeft gemaakt en bekend heeft staan bij iedereen die het wil weten. En dat Divine daarin niet op de BG lijst staat.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet onze bedoeling geweest het topic voor een lange periode dicht te houden.
Nu, jullie laten zien dat het wel gewoon normaal kan, dus gooi ik het originele topic weer open.

Echter, als ik spam of offtopic berichten zitten zal ik die meteen berispen. Er zijn genoeg waarschuwingen geweest.

Deze berichten zal ik morgen overzetten naar het andere topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan