Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Nah, ik zat solo.
J&J moesten voorbereiden voor examens/ waren dru met werk. + dat ze beide op hun eigen W27 acc`s massa`s kregen.
En ik stond ook meerdere malen top 10 ODA?


Speer. :D
Tja, nogmaals een voorbeeld van vriendjespolitiek gezien jullie ook al leuk met Todis dat leuke recruitplannetje hadden toen de wereld begon.
(Zoals ik dus al eerder zei, op voorhand al weten dat je de wereld gaat winnen omdat je alles op gaat recruiten.)
Daardoor lag Misery los, lao werd gwn door een overmacht neergehaald, walle kreeg direct na leave aanvallen, dan gaat de motivatie tot spelen voor de rest ook wel weg he? ;)



Sorry dat we bij monkey niet zo`n leuk recruitplan hadden om de wereld te winnen.

Failcake, je antwoord beeldt alweer uit hoe hard jij failt. Niet alleen in TW.

Ik had het over 90% van de recruits, Todis zat daar niet bij.
Rang 10 ODA valt trouwens niet te vergelijken met de 1e plaats, momenteel heb ik daar bijna het dubbele van. :)

Heb je dan echt niet door dat je antwoorden elke keer zo dom zijn Remcoboy.


Zoals ik al eens zei: probeer je de volgende classic maar weer eens te bewijzen. Al zal dat sowieso wel weer slecht voor je aflopen. Al bezig met excuses verzinnen?
 

DeletedUser53985

Guest
Heeft er ooit ene floris bij ons gezeten jo? :D

Geen idee, maar hij zegt toch niet dat hij in Noob heeft gezeten... Iig, enkel Kees, Bryan en Floris hebben op dit account gespeeld. Kees is dood, Bryan is al tijden niet meer op het AF geweest en beaamde tevens dat het dan wel Floris zal zijn. ;)
 

DeletedUser48745

Guest
Geen idee, maar hij zegt toch niet dat hij in Noob heeft gezeten... Iig, enkel Kees, Bryan en Floris hebben op dit account gespeeld. Kees is dood, Bryan is al tijden niet meer op het AF geweest en beaamde tevens dat het dan wel Floris zal zijn. ;)

wat is dit voor een onzin, zelfs ik heb op dat acc gespeeld :D
 

DeletedUser68375

Guest
huil huil ween ween

Seriously Rimco?

Buiten dat je een dikke naab bent, en qua domheid iedereen overtreft, post je niks anders dan onwaarheden.
Je valt elke week wel een keer door de mand, dan post je efkes 3 dagen niet, zodat jij denkt dat het niet opvalt wat voor ongelooflijke dorpsidioot je bent.

Hou je praatjes maar voor je, en kom volgende klessik terug met al je vriendjes.

Ik had overigens tijdens mijn "discussie" met je internmaatje Djordos al gezegd dat DGR~ ging winnen, omdat we zelf de spelers hadden die de top 20 gingen bevolken, en dat de rest vanzelf zou komen.
 

DeletedUser

Guest
stijlvolle overwinning dgr kan niet anders zeggen.

Enkel jammer dat jullie die noob spelers er bij hadden gerecruit, waardoor er geen eindstrijd is ontketend.
En weg edelen kan je geen prestatie noemen.

Ik hoop dat de overige noob spelers, zich tegen dgr keren en er de volgende keer wel een leuke eindstrijd krijgen.

Is voor zowel dgr als anti dgr iets om naar uit te kijken.;)
 

DeletedUser68367

Guest
Kervansaray vandaag om 14:04 uur
Hoop dat je anaal verkracht wordt met een cactus ofzo, en weet je wat als je dorst hebt daar zit nog wat drinken in voor je familie.

huil huil, ween ween :D
 
Bovenaan