Top/Flopstammen

DeletedUser33734

Guest
Remco, waar is je account?

Nog steeds op Tribalwars.nl

De spelers die jij bij elkaar had gerecruit in Monkey mis ik bijna allemaal :rolleyes:

We missen jou ook.

90% van de recruits waren al gepland bij de start van de classic. Verder zeggen de comments hierboven genoeg. :D

Geloof ik meteen, hoezo een wereld leuk maken als je ook gewoon 3/4 van de spelers die al wat langer spelen in een stam kan gaan zitten en de tijd wachten tot je eens gewonnen hebt he?

En wat zeggen ze dan?
Buiten... ehm.. niks?
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds op Tribalwars.nl



We missen jou ook.



Geloof ik meteen, hoezo een wereld leuk maken als je ook gewoon 3/4 van de spelers die al wat langer spelen in een stam kan gaan zitten en de tijd wachten tot je eens gewonnen hebt he?

En wat zeggen ze dan?
Buiten... ehm.. niks?

Ik snap niets van je hele lange zin die naar mij is gericht!
Ik vergis me trouwens Remco. Wij hebben ook geinterned, jou! (of toch zo goed als)

Maar efkes serieus Remco, jij bent de laatste die iemand op de vingers zou moeten tikken. Moest je nu nog terechte kritiek geven, moest ik niet alweer inspelen op al je fails van deze wereld. Veel succes op de volgende classic waar je gegarandeerd weer gaat falen. :rolleyes:
 

DeletedUser33734

Guest
Niet over jezelf praten .EndEvenAfter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet over jezelf praten mikeyboy.

Remcoboy, mijn solo-account staat nog altijd netjes in de top 5 en 1e ODA. Jouw account waar je met 3 man op zat is verleden tijd en de aanvallers hadden er zelf geen moeite mee.

Ik praat dus in geen geval over mezelf, blaaskaak.
 

DeletedUser33734

Guest
Remcoboy, mijn solo-account staat nog altijd netjes in de top 5 en 1e ODA. Jouw account waar je met 3 man op zat is verleden tijd en de aanvallers hadden er zelf geen moeite mee.

Ik praat dus in geen geval over mezelf, blaaskaak.

Nah, ik zat solo.
J&J moesten voorbereiden voor examens/ waren dru met werk. + dat ze beide op hun eigen W27 acc`s massa`s kregen.
En ik stond ook meerdere malen top 10 ODA?

Onze stam viel jou aan, jij had toch ook stamgenoten of deden die niks :(
Speer. :D
Tja, nogmaals een voorbeeld van vriendjespolitiek gezien jullie ook al leuk met Todis dat leuke recruitplannetje hadden toen de wereld begon.
(Zoals ik dus al eerder zei, op voorhand al weten dat je de wereld gaat winnen omdat je alles op gaat recruiten.)
Daardoor lag Misery los, lao werd gwn door een overmacht neergehaald, walle kreeg direct na leave aanvallen, dan gaat de motivatie tot spelen voor de rest ook wel weg he? ;)


Only en monkey waren noooooooob!!!1
Sorry dat we bij monkey niet zo`n leuk recruitplan hadden om de wereld te winnen.
 
Reactiescore
2.039
Nah, ik zat solo.
J&J moesten voorbereiden voor examens/ waren dru met werk. + dat ze beide op hun eigen W27 acc`s massa`s kregen.
En ik stond ook meerdere malen top 10 ODA?


Speer. :D
Tja, nogmaals een voorbeeld van vriendjespolitiek gezien jullie ook al leuk met Todis dat leuke recruitplannetje hadden toen de wereld begon.
(Zoals ik dus al eerder zei, op voorhand al weten dat je de wereld gaat winnen omdat je alles op gaat recruiten.)
Daardoor lag Misery los, lao werd gwn door een overmacht neergehaald, walle kreeg direct na leave aanvallen, dan gaat de motivatie tot spelen voor de rest ook wel weg he? ;)

Haha ja en jij werd gewoon geownt. :D



Sorry dat we bij monkey niet zo`n leuk recruitplan hadden om de wereld te winnen.

En jullie hadden zeker failplannen? :D
 

DeletedUser48745

Guest
toch wel leuk hoe dgr de recruitstam wordt genoemd terwijl 80% al vanaf dag 1 er in zit, en Monkey een bij elkaar gerecruit zooitje was.
 
Bovenaan