Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Volledig mee eens! Vooral omdat het 4 maanden duurde om erachter te komen dat het een nijlpaard (ofzo) was.
Dan moet ik ook wel toegeven dat het niet voor de hand ligt een lelijke dikke nijlpaard als profielplaatje te nemen... Of avatar, weetikhet.

Ik hou van tosti's maar als ik naar jouw ava kijk dan niet meer. Die tosti's zien er kei vies uit! :mad:
 

DeletedUser

Guest
PF? heb ik nooit serieus laten maken voor Nilpheria :') ga ik ook niet doen, dit is iets, het volstaat wat mij betreft, en daar mogen jullie het mee doen ;P
 

DeletedUser66036

Guest
Ik hou van tosti's maar als ik naar jouw ava kijk dan niet meer. Die tosti's zien er kei vies uit! :mad:

Best mee eens eigenlijk...

Maar de kleur blauw zat er ook nog in. En daar houd ik wel van.

En het internet is gewoon barslecht in tosti's maken...
 
Reactiescore
217
Tja wat kan je ervan zeggen :p zitten goede spelers in dus ik denk wel top :)
 

DeletedUser52513

Guest
En dan LeE beschuldigen van geheimen recruteren....
Ik had meer van jullie verwacht henry/seb...

En ook dit bewijst weer, netzoals op 25, dat geheimen alleen maar de wereld verkloten..
W27 zal niet in de TW historie gaan als een goed en uitgevochten wereld, maar als een wereld verneukt door 9 spelers die geen zin meer hebben...
GG :eek:
 

DeletedUser65757

Guest
En dan LeE beschuldigen van geheimen recruteren....
Ik had meer van jullie verwacht henry/seb...

En ook dit bewijst weer, netzoals op 25, dat geheimen alleen maar de wereld verkloten..
W27 zal niet in de TW historie gaan als een goed en uitgevochten wereld, maar als een wereld verneukt door 9 spelers die geen zin meer hebben...
GG :eek:

You speak the truth master dwerg, geheimen falen xP
 

DeletedUser

Guest
En dan LeE beschuldigen van geheimen recruteren....
Ik had meer van jullie verwacht henry/seb...

En ook dit bewijst weer, netzoals op 25, dat geheimen alleen maar de wereld verkloten..
W27 zal niet in de TW historie gaan als een goed en uitgevochten wereld, maar als een wereld verneukt door 9 spelers die geen zin meer hebben...
GG :eek:

Als er nog een bedank knop zat, had ik hem hier zo vaak aangeklikt dat ze hem direct zouden weghalen. ;)

Klopt helemaal. Hoewel je met een limiet van bijv. aantal dorpen (%) op een wereld ook door zo'n rekruut / fusie hetzelfde effect krijgt, is het met geheimen net wat makkelijker om alles en iedereen zo ver te krijgen..

Niet meer 'De stam' die de wereld won door goed spel, maar 'de spelers' die 'geen zin hebben' kunnen het afmaken.. Tsja.. Achteraf gezien een makkelijke manier om zo'n geheimensysteem onaantrekkelijk te maken.
 

DeletedUser65757

Guest
Als er nog een bedank knop zat, had ik hem hier zo vaak aangeklikt dat ze hem direct zouden weghalen. ;)

Klopt helemaal. Hoewel je met een limiet van bijv. aantal dorpen (%) op een wereld ook door zo'n rekruut / fusie hetzelfde effect krijgt, is het met geheimen net wat makkelijker om alles en iedereen zo ver te krijgen..

Niet meer 'De stam' die de wereld won door goed spel, maar 'de spelers' die 'geen zin hebben' kunnen het afmaken.. Tsja.. Achteraf gezien een makkelijke manier om zo'n geheimensysteem onaantrekkelijk te maken.

Ach, je kan natuurlijk ook alle geheimpjes verzamelen, in een uithoekje van de wereld steken en old fashion dominantie doen, zou de boodschap wel duidelijk moeten zijn voor tw ^^
 

DeletedUser65664

Guest
En dan LeE beschuldigen van geheimen recruteren....

Haha, wij hadden ook de kans om 12 geheimen te hebben.
1maand geleden vroeg pattex of hij de stam kon joinen, wij LeE leden wisten dat joep42 naar ons wou komen.
Wij wisten dat met het recruiten van pattex dat wij de wereld zouden winnen door de 12 geheimen in bezit te hebben.
Maar wij waren hier tegen, wij hadden zijn aanvraag afgewezen en in plaats daarvan hebben wij massa1 al op hem gedaan om het geheim te veroveren.
Wij wouden dus degelijk strijden voor het laatste geheim
 
Bovenaan