Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Ik vindt t niet leuk dat iedereen zo veel aanviel op min verjaardag :'( nu moesten ze het zonder mij doen :(
 

DeletedUser66217

Guest
Voor de mensen die mee willen doen, zet hier je skype neer of stuur ze in PM.. Dan kan ik jullie toevoegen aan de chat!
 

DeletedUser

Guest
UA1 lijkt sterk te staan de laatste tijd ...

@Iedereen - Iemand zin om een mooie oorlogstopic aan te maken ?
 

DeletedUser68032

Guest
Erlend gelukkig had ik je al gefeliciteerd :)
Ook iedereen hier vergat mijn verjaardag :D
Gelukkig wel voor de massa kon ik toch hier en daar nog helpen.
 

DeletedUser

Guest
Een topstam is een stam die een mooie oorlog voert tegen een stam gelijkwaardig!
Een FLOPstam is een stam die het moet hebben van oorlogsverklaringen tegen een stam die 20x kleiner is waarvan men altijd kan winnen!

T'is maar hoe je het spel wilt winnen!
 

DeletedUser

Guest
Een topstam is een stam die een mooie oorlog voert tegen een stam gelijkwaardig!
Een FLOPstam is een stam die het moet hebben van oorlogsverklaringen tegen een stam die 20x kleiner is waarvan men altijd kan winnen!

T'is maar hoe je het spel wilt winnen!

op wie doel je? :p
 

DeletedUser

Guest
noem ons maar een FLOPstam, maar echt verliezen doen we ook niet na veel aanvallen van DVS, DeP44shaas, LL, Castiel en het is niet omdat we geen dorpen nemen dat we niet meedoen met massa's vraag maar aan opstandig en DeP44shaas.
 

DeletedUser66036

Guest
Een topstam is een stam die een mooie oorlog voert tegen een stam gelijkwaardig!
Een FLOPstam is een stam die het moet hebben van oorlogsverklaringen tegen een stam die 20x kleiner is waarvan men altijd kan winnen!

T'is maar hoe je het spel wilt winnen!

De rim proberen op te ruimen maakt je niet meteen een FLOPstam...
Wat denk je nou, dat niemand ooit kleinere spelers aanvalt? Wat denk je nou, dat je daar altijd had kunnen blijven liggen? Wat denk je nou? Dat wij het "daarvan moeten hebben"?

Dude, je ligt gewoon in de weg, en had daar al lang weg moeten zijn. Dat is gelukkig voor jou nog niet eerder gebeurd, omdat wij wel betere dingen te doen hadden. Je ziet ons er ook nergens stoer mee doen, of het ervan moeten hebben.
 
Bovenaan