Top/flopstammen

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Lijkt me duidelijk dat hierin wordt aangegeven dat Tanken weer op de #1 plaats zou kunnen komen als ze meegaan in de w24 style van het fusereer-met-iedereen idee.

Maar dan zou dat in het huidige wereldbeeld vermoedelijk niet onder de naam tanken zijn.
 

DeletedUser35742

Guest
Puur waar dit topic voor bedoelt is, en volgens Zaletio ongetwijfeld een populistische one-liner: ik vind -HGK- zeker voor een fusiestam echt geweldig goed, toonbeeld van stabiliteit<3
 

DeletedUser

Guest
Speciaal voor jou, voor de derde keer de vraag:
"Dus nogmaals de vraag aan jou: als jij op een klein account speelt en inactief bent, en een speler naast jou (met wie je goed om kon gaan) PM't je om te vragen of hij je mag internen ga jij er vanuit dat je in zijn stam mag?"

Zou je deze nu een kunnen beantwoorden in plaats van nu alweer met een reactie te komen waarin je leuke grapjes maakt over mijn typfout(jes)?

Als je de discussie inhoudelijk had gevolgt op het AF had je gelezen dat dat allebei al behandelt is, Tanken is eerder deze dag nog aan de orde geweest (mbt fusie's).
De eerste vraag, nee dat is geen internen noch een vijandelijke overname, maar een vriendelijke overname. Wat ik nu al voor de 3de vertel.

typfout -> typefout, gevolgt -> gevolgd ;)

Ik volg niet alles op het AF, heb daar simpel weg de tijd niet voor, anders was ik ook wel actief TW aan het spelen. En dat is de reden waarom ik geen TW meer speel voorlopig.

Jouw andere kijk op internen wil niet zeggen dat -HGK- meer aan internen doet. En met jouw eigen kijk daarop hoeven wij ons niks van aan te trekken. Uiteraard verweren wij ons daarin, maar er zal verder in de toekomst daar niks aan veranderen.
 

DeletedUser62448

Guest
Mlicka alsjeblieft go away...

Wat een droeftoeter ben jij zeg:eek:

hand & hand?:D

mijn inhoud klopt, enkel breng ik het mischien op een verkeerde manier naar buiten.
het stomme is, is dat iedereen het weet, maar het tegen mij gaat gebruiken:)
 
Bovenaan