Top/flopstammen

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Hebben we iig al een grotere kans om een topstam te worden :D
 

DeletedUser59641

Guest
Wel grappig dat er op W24 een stam is die OPA heet, een top 3 stop van Wereld 23 :rolleyes:
Het grappige ik als lid van OPA op w23 geen flauw idee heb wie de leider van die op w24 is, oftewel een naam ripper.

Edit:
Zelfs de beschrijving is gejat, ze presteerden het zelfs om eerst de namen van de leiding van W23 te laten staan :D
 

DeletedUser48278

Guest
Wel grappig dat er op W24 een stam is die OPA heet, een top 3 stop van Wereld 23 :rolleyes:
Het grappige ik als lid van OPA op w23 geen flauw idee heb wie de leider van die op w24 is, oftewel een naam ripper.

Wie wil die failstam nou rippen? :D
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat er op W24 een stam is die OPA heet, een top 3 stop van Wereld 23 :rolleyes:
Het grappige ik als lid van OPA op w23 geen flauw idee heb wie de leider van die op w24 is, oftewel een naam ripper.

Edit:
Zelfs de beschrijving is gejat, ze presteerden het zelfs om eerst de namen van de leiding van W23 te laten staan :D

Verassend :eek: zeg! :eek::eek:

*dat gebeurt elke wereld, van elke topstam :eek:*
 
Reactiescore
2.303
Wel grappig dat er op W24 een stam is die OPA heet, een top 3 stop van Wereld 23 :rolleyes:
Het grappige ik als lid van OPA op w23 geen flauw idee heb wie de leider van die op w24 is, oftewel een naam ripper.

Edit:
Zelfs de beschrijving is gejat, ze presteerden het zelfs om eerst de namen van de leiding van W23 te laten staan :D

Het is ook grappig dat er op w24 een stam is die S. heet :p ook een top 3 stam van W23 :p

en wij hebben hier ook geen idee van wie het komt :p
 

DeletedUser

Guest
Nu nog lastig te zeggen welke stammen het zullen maken uiteraard.

Ikzelf ga pas over enkele weken een stam kiezen, tenzij er al eerder hele mooie aanbiedingen komen.
 

DeletedUser58575

Guest
zo zo J3r03ntje jij ook hier?

Effe rondkijken he:D

Eeh we moeten wel nog samen in een stam zitten hé, hou je koest :(:D

T. en zich koest houden? Jij gelooft ook in toverballen zeker?

Echt ?
Nu overweeg ik mijzelf terug te trekken :p

:D

Wie wil die failstam nou rippen? :D

+1

Verassend :eek: zeg! :eek::eek:

*dat gebeurt elke wereld, van elke topstam :eek:*

Topstam ja...
 

DeletedUser58575

Guest
wow is het erg dat ik (onas200) en zomertje09 een stam oprichten en lees ons profiel efkes van de stam :)

Niet erg, wel komisch dat jullie dit elke wereld weer doen, en totaal niet leren van jullie fouten, en steevast elke wereld opnieuw blijven massrecruiten. Je zou toch zeggen dat je na 5-6 werelden je lesje hebt geleerd?
 

DeletedUser

Guest
Sommige hebben zo hun eigen initiatief om het barbarenprobleem op te lossen! :p

timotietim vandaag om 17:56 uur
Hallo,

Hierbij krijg je weer zo'n berichtje. Je zult misschien al denken wat nu weer. Wij zouden graag zien dat u de knop overnieuw beginnen indrukt en dus ergens anders start.

Dit is de opdracht van een moderator.

Alvast heel erg bedankt,

Gr
 

DeletedUser

Guest
Zo mijn eerste post op het W24 forum. Misschien ook wel de laatste voor even, er staat toch nog niks van enige waarde.
 
Bovenaan