Top/flopstammen

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Je samenvatting is correct, maar nogmaals wil ik aangeven dat internen een geïntegreerd begrip is in TW. En nogmaals wil ik dus de vergelijking en daarmee vraag aan je stellen:
'Stel dat jij aan je buurman (speler van 400k) waarvan je gehoord hebt dat hij stopt vraagt of je hem mag internen. Bedoel je dan dat je hem uitnodigt in je stam en daarna gaat edelen, of bedoel je daarmee dat hij zijn dorpen leegzet / zich defensief niet verweert?'

Naar mijn interpertatie nodig je die speler niet uit in je stam, en edel je hem dus gewoon.

Tot hier akkoord dat je ook dit internen kan noemen, echter voor de zuiverheid van berekeningen en de stats kun je zoiets niet laten meerekenen in een mathematisch overzicht (dat moet dan maar met diplo op het AF gebeuren). Jij of je programma kan immers niet weten of er afspraken zijn. Bij een berekening laat ik dit nooit meerekenen, ook stats (de officiële) maar ook tribemap en andere externe programma's, gebruiken de definitie van internen zoals ik die aangaf new.tribe=old.tribe, er is geen enkel programma dat een afspraak zoals jij die stelt kan incalculeren. Op meer ervaren werelden wordt dit omzeilt door internstammen te maken maar dit kun je wel manueel aanpassen.

Datzelfde geldt voor een bb dorp, komt op hetzelfde neer.
Daar zit je helemaal verkeerd, een bb-dorp edelen is nooit intern. Je verandert zelfs de stats van een wereld met het innemen van een bb. Er is een wezenlijk verschil tussen internen en barbs-edelen.

Stats Tanken waarbij tw-stats een duidelijk onderscheid maakt tussen barbs, interns en strijd (kijk zeker onderaan het blad)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je samenvatting is correct, maar nogmaals wil ik aangeven dat internen een geïntegreerd begrip is in TW. En nogmaals wil ik dus de vergelijking en daarmee vraag aan je stellen:
'Stel dat jij aan je buurman (speler van 400k) waarvan je gehoord hebt dat hij stopt vraagt of je hem mag internen. Bedoel je dan dat je hem uitnodigt in je stam en daarna gaat edelen, of bedoel je daarmee dat hij zijn dorpen leegzet / zich defensief niet verweert?'

Naar mijn interpertatie nodig je die speler niet uit in je stam, en edel je hem dus gewoon. Datzelfde geldt voor een bb dorp, komt op hetzelfde neer.

Dat maakt het theoretically speaking ook niet internen. Hoewel je gemakkelijke dorpen overneemt, waren die geen bezit van de stam. old.tribe ≠ new.tribe.

@julia77: Ondanks alle bronnen die onze definitie ondersteunen, heb ik ook een betrouwbare bron gevonden die de definitie van Zaletio hanteert: Clickie.
 

DeletedUser26046

Guest
Tot hier akkoord dat je ook dit internen kan noemen, echter voor de zuiverheid van berekeningen en de stats kun je zoiets niet laten meerekenen in een mathematisch overzicht (dat moet dan maar met diplo op het AF gebeuren). Jij of je programma kan immers niet weten of er afspraken zijn. Bij een berekening laat ik dit nooit meerekenen, ook stats (de officiële) maar ook tribemap en andere externe programma's, gebruiken de definitie van internen zoals ik die aangaf new.tribe=old.tribe, er is geen enkel programma dat een afspraak zoals jij die stelt kan incalculeren. Op meer ervaren werelden wordt dit omzeilt door internstammen te maken maar dit kun je wel manueel aanpassen.

Ik heb niet gewerkt met een programma. Ik heb (zoals duidelijk zichtbaar) per acocount de ODA stijging, het dorpen edelen, de targets en de ODD van de targets bekeken, en daaruit een conclusie getrokken. Een internstam zou inderdaad makkelijker zijn, maar dat wil HGK niet aangezien ze dan makkelijker en harder afgerekent kunnen worden op hun interns.

Daar zit je helemaal verkeerd, een bb-dorp edelen is nooit intern. Je verandert zelfs de stats van een wereld met het innemen van een bb. Er is een wezenlijk verschil tussen internen en barbs-edelen.

Stats Tanken waarbij tw-stats een duidelijk onderscheid maakt tussen barbs, interns en strijd (kijk zeker onderaan het blad)

Wat is het verschil tussen het internen van een speler die niet in je stam zit, en het edelen van een barbarendorp?

En ja, die statestieken zien er opzich prima uit, 35% bb's edelen valt me mee, en geen enkel Tanken account op Condomoor na wordt geïnternt.

Dat maakt het theoretically speaking ook niet internen. Hoewel je gemakkelijke dorpen overneemt, waren die geen bezit van de stam. old.tribe ≠ new.tribe.

@julia77: Ondanks alle bronnen die onze definitie ondersteunen, heb ik ook een betrouwbare bron gevonden die de definitie van Zaletio hanteert: Clickie.

*zucht*.
Echt een hele erge diepe zucht. Lees deze post nou nog eens terug (begrijpend lezen, groep 7, 8?). Wat geef ik daar nou 3x aan, mezelf quotend uit een eerdere post? Juist ja:
'tuurlijk als je gaat mierenneuken om een woord kun je argumenteren dat internen duidt op het intern houden van de stam, ik kan dus ook het woord vervangen in de tekst als 'niet vechten voor je stam en je dorpen gratis krijgen'. Dat is in TW geïntegreerd en normaal geworden onder de naam internen. Iig als ik iemand buiten mijn stam een PM stuur en vraag of ik hem mag internen betekent niet dat ik dat account in mijn stam wil en daarna wil edelen.

Nee, daarmee bedoel ik dat ik de dorpen gratis over wil nemen. Dat is ook wat ik hier gelijk stel aan internen. Als je inderdaad wil mierenneuken op de letterlijke betekenis van het woord kun je argumenteren dat bb dorpen er niet bij horen. Als je kijkt hoe het woord gebruikt wordt in de TW 'slang'.'.


Verder erg simpele link, en erg zwak dat je zoiets nodig hebt om de lachers op je hand te krijgen. Zodra de inhoud niet meer lukt krijg je dat soort dingen hè. Tribalhugs, ook nog zo'n leuke. Of anders iets als 'Barbiefeitjes.nl'? Ook erg leuk. Ik gok dat je vast nog wel een stapel van dat soort sites hebt, zodat elke keer dat je de inhoud niet meer aankan je terug kan vallen op simpele linkjes met 'al-dan-niet' humoristische posts.

Wat een grapjas ben je toch, ik lach me kapot :D!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een reactie op je volledige post. Leuk hé?

*zucht*.
Echt een hele erge diepe zucht. Lees deze post nou nog eens terug (begrijpend lezen, groep 7, 8?). Wat geef ik daar nou 3x aan, mezelf quotend uit een eerdere post? Juist ja:
'tuurlijk als je gaat mierenneuken om een woord kun je argumenteren dat internen duidt op het intern houden van de stam, ik kan dus ook het woord vervangen in de tekst als 'niet vechten voor je stam en je dorpen gratis krijgen'. Dat is in TW geïntegreerd en normaal geworden onder de naam internen. Iig als ik iemand buiten mijn stam een PM stuur en vraag of ik hem mag internen betekent niet dat ik dat account in mijn stam wil en daarna wil edelen.


Nu geef je aan dat we niet mogen mierenneuken op het woord internen?
Dacht dat de hele discussie ging over de betekenis ervan. My bad.
Begrijpend lezen is voor mij niet echt een probleem. Bedankt voor je bezorgdheid.

Nee, daarmee bedoel ik dat ik de dorpen gratis over wil nemen. Dat is ook wat ik hier gelijk stel aan internen. Als je inderdaad wil mierenneuken op de letterlijke betekenis van het woord kun je argumenteren dat bb dorpen er niet bij horen. Als je kijkt hoe het woord gebruikt wordt in de TW 'slang'.'.

Slang: definitie:
Nonstandard vocabulary of extreme informality, usually not limited to any region. It includes newly coined words, shortened forms, and standard words used playfully out of their usual context. Slang is drawn from the vocabularies of limited groups: cant, the words or expressions coined or adopted by an age, ethnic, occupational, or other group (e.g., college students, jazz musicians); jargon, the shoptalk or technical terminology specific to an occupation; and argot, the cant and jargon used as a secret language by thieves or other criminals. Occupying a middle ground between standard and informal words accepted by the general public and the special words or expressions of these subgroups, slang often serves as a testing ground for words in the latter category. Many prove either useful enough to become accepted as standard or informal words or too faddish for standard use. Blizzard and okay have become standard, while conbobberation (disturbance) and tomato (girl) have been discarded. Some words and expressions have a lasting place in slang; for instance, beat it (go away), first used in the 16th century, has neither become standard English nor vanished. (Bron: Britannica Concise Encyclopedia)

Dus TW-slang zou de populaire taal moeten zijn, gebruikt oa op dit forum.
Valt wel tegen dat niemand van hier je standpunt ondersteunt. Your argument, sir, is invalid.

Verder erg simpele link, en erg zwak dat je zoiets nodig hebt om de lachers op je hand te krijgen. Zodra de inhoud niet meer lukt krijg je dat soort dingen hè. Tribalhugs, ook nog zo'n leuke. Of anders iets als 'Barbiefeitjes.nl'? Ook erg leuk. Ik gok dat je vast nog wel een stapel van dat soort sites hebt, zodat elke keer dat je de inhoud niet meer aankan je terug kan vallen op simpele linkjes met 'al-dan-niet' humoristische posts.

Wat een grapjas ben je toch, ik lach me kapot :D!

Er nog bronnen die je gelijk geven: Clickie

Maar, buiten de Aliens en de pinguïns, sta je alleen in het verdedigen van je standpunt.

Heb het hiermee wel wat gehad. Have a nice day.
 

DeletedUser26046

Guest
Een reactie op je volledige post. Leuk hé?



Nu geef je aan dat we niet mogen mierenneuken op het woord internen?
Dacht dat de hele discussie ging over de betekenis ervan. My bad.
Begrijpend lezen is voor mij niet echt een probleem. Bedankt voor je bezorgdheid.



Slang: definitie:
Nonstandard vocabulary of extreme informality, usually not limited to any region. It includes newly coined words, shortened forms, and standard words used playfully out of their usual context. Slang is drawn from the vocabularies of limited groups: cant, the words or expressions coined or adopted by an age, ethnic, occupational, or other group (e.g., college students, jazz musicians); jargon, the shoptalk or technical terminology specific to an occupation; and argot, the cant and jargon used as a secret language by thieves or other criminals. Occupying a middle ground between standard and informal words accepted by the general public and the special words or expressions of these subgroups, slang often serves as a testing ground for words in the latter category. Many prove either useful enough to become accepted as standard or informal words or too faddish for standard use. Blizzard and okay have become standard, while conbobberation (disturbance) and tomato (girl) have been discarded. Some words and expressions have a lasting place in slang; for instance, beat it (go away), first used in the 16th century, has neither become standard English nor vanished. (Bron: Britannica Concise Encyclopedia)

Dus TW-slang zou de populaire taal moeten zijn, gebruikt oa op dit forum.
Valt wel tegen dat niemand van hier je standpunt ondersteunt. Your argument, sir, is invalid.



Er nog bronnen die je gelijk geven: Clickie

Maar, buiten de Aliens en de pinguïns, sta je alleen in het verdedigen van je standpunt.

Heb het hiermee wel wat gehad. Have a nice day.

Dit argument 'niemand steunt je hier op het AF' heb ik al eens ontkracht hier. En dan beweer je dat je begrijpend lezen voldoende beheert...
"Dus omdat de meerderheid het met jou eens is heb je gelijk?
Dus als er 5 mensen hier beweren op het AF dat 1+1 gelijk staat aan 3 betekent dat dat het waarheid is?

Wat een beargumentatie weer zeg. Veruit het meeste weerstand komt vanuit HGK. En toevallig is mijn 30.000 tekens post gericht als pure harde waarheid in het gezicht van ... *tromgeroffel* ... HGK! Wat een toeval dat er dan tegengas komt hè, en wat een toeval dat jullie beweren dat ik ongelijk heb .''


Misschien moet je dit eens doorlezen, kan interessant zijn.
Solomon Asch is beroemd geworden in de jaren '50 met zijn experimenten naar conformiteit. De experimenten toonden aan dat sociale druk er voor kan zorgen dat een persoon dingen zegt of doet die overduidelijk niet correct zijn.

Het experiment waarin Asch dit aantoonde ging als volgt: Participanten in het onderzoek kregen telkens een kaart waarop een lijn stond. Vervolgens kregen de participanten nog een kaart waarop drie lijnen stonden met de letters a, b en c. De participanten moesten vervolgens de vraag beantwoorden welke lijn op het tweede kaartje overeen kwam met de lijn op het eerste kaartje. Aanvankelijk hadden de proefpersonen geen enkele moeite met het experiment, aangezien het niet moeilijk was het goede antwoord te geven. De andere proefpersonen in de zelfde ruimte gaven bovendien hetzelfde antwoord. Daarna echter begonnen de andere “participanten” (in werkelijkheid collega’s van Asch) allemaal hetzelfde, verkeerde antwoord te geven. Solomon Asch had verwacht dat de meerderheid van de mensen niet zou toegeven (conformeren) aan wat overduidelijk niet-correct was, maar de resultaten waren anders: een alarmerend aantal participanten gaf het verkeerde antwoord en volgde daarmee de groep in plaats van hun verstand.
200px-Asch_experiment.png

Zoiets is er hier ook bezig. Ik ben de enige die tegen de kudde onnozele zielen ingaat, en dat komt me dus op veel verzet te staan. Betekent dat dat ik ongelijk heb?
 

Deleted User - 44652

Guest
Volgens mij zegt de een 2+2=4 en de ander 2^2 is vier en zeggen jullue van de ander dat t niet klopt ;)
 

DeletedUser

Guest
Een 50% internpercetage vind je een goeie score als een stam?
w24 vind je géén internwereld?

Bekijk alleen onze top 10 al:
Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 tai-pan Tanken 6.023.183 594 10140
Vecht / heeft gevochten voor zijn dorpen.
2 redbull90 -HGK- 5.878.069 585 10048
Interner.
3 Braga -HGK- 5.150.482 524 9829
Interner, pas sinds hij top 5 staat vecht hij voor zijn dorpen.
4 Fantazija OTS 4.798.703 472 10167
Interner.
5 frederikvdh OTS 4.754.380 481 9884
Interner.
6 Complexity -HGK- 4.591.048 461 9959
Interner, vecht pas sinds STX en een top 3 plek voor zijn dorpen.
7 jerrymanvh -HGK- 4.447.483 453 9818
Interner.
8 dragonspin -HGK- 4.278.127 445 9614
Geen idee dus geen oordeel.
9 Heiko77 -HGK- 4.256.928 430 9900
Geen idee dus geen oordeel.
10 sekoyasu Tanken 4.005.003 400 10013
Grootste deel interner.

Meer dan de helft van de top 10 (7 van de 10) staat top 10 dankzij hun interns.
Maar nee, w24 is geen internwereld :rolleyes:.

Ja, ik vind dat een behoorlijk goed percentage. Kennelijk kijk jij enkel naar w24, maar het gaat er zo aan toe op elke wereld en daar is deze geen uitzondering op. Internen is dagelijkse kost op wereld die ouder zijn dan 6 maanden. Maar dat is wederom het opsommen van een punt waar jij het hoe dan ook niet eens mee gaat zijn, dus ik denk dat ik er vrede mee ga moeten nemen dat jij nu eenmaal een andere visie/mening hebt dan mijzelf.
 

DeletedUser62448

Guest
Oké tijd voor een verplaatsing naar de ignore lijst, alleen je vergelijking al mbt Rutte slaat echt alles. Gefeliciteerd, ik denk dat jij de eerst in 4 jaar actief AF'en die ik op de ignore lijst zet. En geloof me ik heb veel onnozele mensen tegen gekomen op het AF maar jij slaat echt alles.

stoere jongens, dus ik heb gewonnen:)
sta ik eindelijk eens in een hall of Famous van zaletio!
ben je echt zo dom als een os? ohnee wacht, die hebben hersens.

je ziet zelf dat iedereen tegen jou is op het moment op het AF.
je hebt ongelijk thatsit, kun je wel verhaaltjes gaan verzinnen dat ik dom & alles ben..
maargoed, dat zijn geen archumenten, dat is eerder kinderachtig.

"is terug gegaan in zijn jeugd"
 

DeletedUser

Guest
Je samenvatting is correct, maar nogmaals wil ik aangeven dat internen een geïntegreerd begrip is in TW. En nogmaals wil ik dus de vergelijking en daarmee vraag aan je stellen:
'Stel dat jij aan je buurman (speler van 400k) waarvan je gehoord hebt dat hij stopt vraagt of je hem mag internen. Bedoel je dan dat je hem uitnodigt in je stam en daarna gaat edelen, of bedoel je daarmee dat hij zijn dorpen leeg zet / zich defensief niet verweert?'

Naar mijn interpretatie nodig je die speler niet uit in je stam, en edel je hem dus gewoon. Datzelfde geldt voor een bb dorp, komt op hetzelfde neer.
Internen is internen. Maar het zonder weerstand overnemen van een buur is geen internen, maar dorpen zonder weerstand pakken, net als 1,5k BB dorpen. En hoe heet het dan als je 1,5k BB dorpen pakt? Ook internen of is dat pas bij 10k lege BB dorpen, ook bij 10k volle BB dorpen?

Zolang Internen geen puur internen is, begeef je je op glad ijs en is het maar net hoe de persoon in kwestie daar tegenaan kijkt. Een eigen stam speler zal het niet als intern zien, een externe "tegenstander" zal het onomstotelijk wel zo zien.
Ik zie internen als puur internen zoals het woord zelf al aangeeft, jij wil er omheen kijken er een subjectieve mening over geven.
Jij kan het beter gemakkelijk (gratis) verkregen dorpen noemen dan internen, dan geef je duidelijk aan hoe de dorpen verkregen zijn.
Zelfs 10k BB dorpen met 10k/10k troepen erin zijn geen gratis dorpen, je verliest er toch meer dan 1 clear aan en als het tegen zit 2.

Een dorp van je tegenstander pakken zonder troepen verlies, is dat ook internen? Of is dat toch veroverd? Een volgend dorp kan wellicht wel weerstand geven. Dus waar ligt de grens? Dus waarom niet gewoon duidelijk zijn en geen randen met mitsen en maren opzoeken zoals het jezelf het beste uitkomt?
Je tegenstander is een paar dagen offline, je hebt het door maar de stam nog niet, je pakt met minimaal verlies 10 dorpen, is dat ook internen?
Je tegenstander wil er mee stoppen omdat ie zich tegen zijn eigen stam gekeerd heeft, de stam weet het nog niet, hij laat je 10 dorpen overnemen, maar bedenkt zich, is dat ook internen?
Zie jij het verschil van buitenaf? Zo ja, dan kan dat alleen met een zeer subjectieve blik en dus veroordeel je per definitie de aanvaller en wellicht dus ook de verdediger verkeerd.

Conclusie: als je niks van de situatie af weet, moet je je grote mond houden en weer bezig gaan met zaken waar je wel wat van af weet!
Aangezien jij zo'n enorme betonnen plaat voor je kop hebt, ga jij gewoon door met je eigen beweringen die voltrekt foutief zijn.
Als jij Tanken op deze manier leidt, kunnen we goed begrijpen waarom die stam gehalveerd is en een groot deel eruit wil, niet alleen overstapt, maar liever zelfs nog op delete gegaan is.
 

DeletedUser

Guest
Internen is internen. Maar het zonder weerstand overnemen van een buur is geen internen, maar dorpen zonder weerstand pakken, net als 1,5k BB dorpen. En hoe heet het dan als je 1,5k BB dorpen pakt? Ook internen of is dat pas bij 10k lege BB dorpen, ook bij 10k volle BB dorpen?

Zolang Internen geen puur internen is, begeef je je op glad ijs en is het maar net hoe de persoon in kwestie daar tegenaan kijkt. Een eigen stam speler zal het niet als intern zien, een externe "tegenstander" zal het onomstotelijk wel zo zien.
Ik zie internen als puur internen zoals het woord zelf al aangeeft, jij wil er omheen kijken er een subjectieve mening over geven.
Jij kan het beter gemakkelijk (gratis) verkregen dorpen noemen dan internen, dan geef je duidelijk aan hoe de dorpen verkregen zijn.
Zelfs 10k BB dorpen met 10k/10k troepen erin zijn geen gratis dorpen, je verliest er toch meer dan 1 clear aan en als het tegen zit 2.

Een dorp van je tegenstander pakken zonder troepen verlies, is dat ook internen? Of is dat toch veroverd? Een volgend dorp kan wellicht wel weerstand geven. Dus waar ligt de grens? Dus waarom niet gewoon duidelijk zijn en geen randen met mitsen en maren opzoeken zoals het jezelf het beste uitkomt?
Je tegenstander is een paar dagen offline, je hebt het door maar de stam nog niet, je pakt met minimaal verlies 10 dorpen, is dat ook internen?
Je tegenstander wil er mee stoppen omdat ie zich tegen zijn eigen stam gekeerd heeft, de stam weet het nog niet, hij laat je 10 dorpen overnemen, maar bedenkt zich, is dat ook internen?
Zie jij het verschil van buitenaf? Zo ja, dan kan dat alleen met een zeer subjectieve blik en dus veroordeel je per definitie de aanvaller en wellicht dus ook de verdediger verkeerd.

Conclusie: als je niks van de situatie af weet, moet je je grote mond houden en weer bezig gaan met zaken waar je wel wat van af weet!
Aangezien jij zo'n enorme betonnen plaat voor je kop hebt, ga jij gewoon door met je eigen beweringen die voltrekt foutief zijn.
Als jij Tanken op deze manier leidt, kunnen we goed begrijpen waarom die stam gehalveerd is en een groot deel eruit wil, niet alleen overstapt, maar liever zelfs nog op delete gegaan is.

Ah jullie '' Pro's ' Van High5/curam weten niet eens wat oorlogsvoeren is:)
Internen kunnen jullie dan weer wel goed;)

En ik ben blij dat jij niks weet over onze interne situatie.
En ga nu maar weer fijn onder je steen zitten;)
 

DeletedUser

Guest
Ah jullie '' Pro's ' Van High5/curam weten niet eens wat oorlogsvoeren is:)
Internen kunnen jullie dan weer wel goed;)

En ik ben blij dat jij niks weet over onze interne situatie.
En ga nu maar weer fijn onder je steen zitten;)
Op het AF werd flink uit de doeken gedaan wat er mis was bij Tanken.
Met zo'n INTERNE vijand, heeft een stam geen oorlog nodig om gedecimeerd te worden :D
 

DeletedUser26046

Guest
Op het AF werd flink uit de doeken gedaan wat er mis was bij Tanken.
Met zo'n INTERNE vijand, heeft een stam geen oorlog nodig om gedecimeerd te worden :D

Dedecimineerd?
Leuk dat je alweer een post vol onzin zet. Hoeveel leden heeft Tanken max gehad? Inderdaad, een stuk of 18, 19. Hoeveel leden heeft Tanken nu? Inderdaad, 15.

Wie heeft er zich negatief uitgelaten over Tanken? Inderdaad, alleen Hokuzpokuz. En dat deze een bord voor zijn kop heeft was allang duidelijk, dat is ook de reden dat hij bv de laatste dagen 4 maal een lekker 'inkoppertjes' opmerking maakt en inhoudelijk weinig te melden heeft.
Internen is internen. Maar het zonder weerstand overnemen van een buur is geen internen, maar dorpen zonder weerstand pakken, net als 1,5k BB dorpen. En hoe heet het dan als je 1,5k BB dorpen pakt? Ook internen of is dat pas bij 10k lege BB dorpen, ook bij 10k volle BB dorpen?

Zolang Internen geen puur internen is, begeef je je op glad ijs en is het maar net hoe de persoon in kwestie daar tegenaan kijkt. Een eigen stam speler zal het niet als intern zien, een externe "tegenstander" zal het onomstotelijk wel zo zien.
Ik zie internen als puur internen zoals het woord zelf al aangeeft, jij wil er omheen kijken er een subjectieve mening over geven.
Jij kan het beter gemakkelijk (gratis) verkregen dorpen noemen dan internen, dan geef je duidelijk aan hoe de dorpen verkregen zijn.
Zelfs 10k BB dorpen met 10k/10k troepen erin zijn geen gratis dorpen, je verliest er toch meer dan 1 clear aan en als het tegen zit 2.

Een dorp van je tegenstander pakken zonder troepen verlies, is dat ook internen? Of is dat toch veroverd? Een volgend dorp kan wellicht wel weerstand geven. Dus waar ligt de grens? Dus waarom niet gewoon duidelijk zijn en geen randen met mitsen en maren opzoeken zoals het jezelf het beste uitkomt?
Je tegenstander is een paar dagen offline, je hebt het door maar de stam nog niet, je pakt met minimaal verlies 10 dorpen, is dat ook internen?
Je tegenstander wil er mee stoppen omdat ie zich tegen zijn eigen stam gekeerd heeft, de stam weet het nog niet, hij laat je 10 dorpen overnemen, maar bedenkt zich, is dat ook internen?
Zie jij het verschil van buitenaf? Zo ja, dan kan dat alleen met een zeer subjectieve blik en dus veroordeel je per definitie de aanvaller en wellicht dus ook de verdediger verkeerd.

Conclusie: als je niks van de situatie af weet, moet je je grote mond houden en weer bezig gaan met zaken waar je wel wat van af weet!
Aangezien jij zo'n enorme betonnen plaat voor je kop hebt, ga jij gewoon door met je eigen beweringen die voltrekt foutief zijn.
Als jij Tanken op deze manier leidt, kunnen we goed begrijpen waarom die stam gehalveerd is en een groot deel eruit wil, niet alleen overstapt, maar liever zelfs nog op delete gegaan is.

Dus nogmaals de vraag aan jou: als jij op een klein account speelt en inactief bent, en een speler naast jou (met wie je goed om kon gaan) PM't je om te vragen of hij je mag internen ga jij er vanuit dat je in zijn stam mag?

Deze vraag heb ik je nou al 3x gesteld, en 3 maal draai je om het antwoord heen.
Verder vind ik het erg grappig dat je beweert dat Tanken leden op delete zijn gegaan, en daarbij dus meteen bewijst dat je amper iets van w24 af weet. De twee leden waar je op doelt zijn The Dark Knight en Roze Koek lijkt me. Dat Roze Koek met internetproblemen / rl problemen zat was bekend, daardoor is hij ook gestopt als mod. Dat TDK gebanned was en daardoor op delete ging is ook bekend. Verder heb je geen enkele reden om aan te nemen dat de manier waarop ik mij manifisteer op enige reden overeen komt met mijn IG gedrag.

Dat jij blijkbaar dat al niet eens uit mekaar kan halen geeft duidelijk aan dat je geen ervaring hebt met het AF, propaganda voeren of inhoudelijk discussieren. Dat is niet erg, maar zorg dan niet dat je je zo omhooggevallen opstelt en doet alsof je de wijsheid in pacht hebt.

Ja, ik vind dat een behoorlijk goed percentage. Kennelijk kijk jij enkel naar w24, maar het gaat er zo aan toe op elke wereld en daar is deze geen uitzondering op. Internen is dagelijkse kost op wereld die ouder zijn dan 6 maanden. Maar dat is wederom het opsommen van een punt waar jij het hoe dan ook niet eens mee gaat zijn, dus ik denk dat ik er vrede mee ga moeten nemen dat jij nu eenmaal een andere visie/mening hebt dan mijzelf.

Ach ik moet het met je eens zijn helaas, op heel veel werelden is 80% van de zogenaamd top een stelletje interners die bij wat actie verdwijnen. Of 50% intern van een stam dan een goed percentage is, daarover kunnen onze meningen verschillen, helemaal mee eens.
 

DeletedUser35742

Guest
Hoezo heb ik een bord voor mijn kop zaletio? Ik heb duidelijk aangegeven waarom ik weg ging, directe PM wisselingen er bij gezet etc. Maar ik mag je dankbaar zijn, als ik nooit uit Tanken was weg gegaan had ik -HGK- niet op kunnen richten;)
 

DeletedUser61783

Guest
Verder vind ik het erg grappig dat je beweert dat Tanken leden op delete zijn gegaan, en daarbij dus meteen bewijst dat je amper iets van w24 af weet. De twee leden waar je op doelt zijn The Dark Knight en Roze Koek lijkt me. Dat Roze Koek met internetproblemen / rl problemen zat was bekend, daardoor is hij ook gestopt als mod. Dat TDK gebanned was en daardoor op delete ging is ook bekend. Verder heb je geen enkele reden om aan te nemen dat de manier waarop ik mij manifisteer op enige reden overeen komt met mijn IG gedrag.

Ik mis nog een belangrijke schakel van tanken hier..
misschien Wonder66? die ook op delete is gegaan door de goede afspraken in tanken.

sinds Wonder66 bij tanken weg is gegaan is het volgens mij alleen maar berg afwaards gegaan.
Veel "Goede" spelers. maar de meesten met een veeeeel te grote Ego.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik mis nog een belangrijke schakel van tanken hier..
misschien Wonder66? die ook op delete is gegaan door de goede afspraken in tanken.

sinds Wonder66 bij tanken weg is gegaan is het volgens mij alleen maar berg afwaards gegaan.
Veel "Goede" spelers. maar de meesten met een veeeeel te grote Ego.

Een belangrijke schakel?
Ook jij hebt duidelijk ergens een klok horen luiden en hebt geen enke idee waar de klepel hangt.

Wonder66 was adviseur in Tanken. Hij is op eigen initiatief (geen overleg met wie dan ook) naar Sweet! gegaan en heeft daar een fusie voorgestelt. Toen dat bekent werd bij Tanken is aangegeven dat dit niet gewaardeert werd, waarna hij op delete ging. Is dat raar ?
 

DeletedUser61783

Guest
Een belangrijke schakel?
Ook jij hebt duidelijk ergens een klok horen luiden en hebt geen enke idee waar de klepel hangt.

Wonder66 was adviseur in Tanken. Hij is op eigen initiatief (geen overleg met wie dan ook) naar Sweet! gegaan en heeft daar een fusie voorgestelt. Toen dat bekent werd bij Tanken is aangegeven dat dit niet gewaardeert werd, waarna hij op delete ging. Is dat raar ?

Ja dat is opzich best wel raar..

Een voorstel is nog geen definitie.
ik vind als 1 van de leiding/adviseurs een voorstel doet bij iemand, hoeft eerst niemand er van af te weten.
Dit word dan later na voren geschoven en overlegd.
Op het moment dat het voorstel plaats vond, was dit geen verkeerd idee.
Dit was met opzet om toendertijd ODA van de kaart te vegen, jullie speelden al samen ( Tanken & Sweet! ) dus een fusie was een grote stap gweest.

Dat de rest van de stam dit niet wardeerd kan ik me voorstellen, omdat het uitlekte.. maar als dit gwoon als voorstel op het forum was gekomen was het heel anders gelopen.
En dit was niet de enigste reden waarom Wonder66 op delete ging.

De sfeer in de stam was bij jullie ook al stukken minder, en hoe verder de wereld vorderd hoe kleiner tanken word.

Maar wees niet bang, Wonder66 zal zich nog wel laten zien op deze wereld :D
 

DeletedUser26046

Guest
god, iedereen tegen zaletio:(

Makke schapen in een kudde hè, de meeste hebben inhoudelijk weinig te melden maar lopen lekker mee met de rest.
Ja dat is opzich best wel raar..

Een voorstel is nog geen definitie.
ik vind als 1 van de leiding/adviseurs een voorstel doet bij iemand, hoeft eerst niemand er van af te weten.
Dit word dan later na voren geschoven en overlegd.
Op het moment dat het voorstel plaats vond, was dit geen verkeerd idee.
Dit was met opzet om toendertijd ODA van de kaart te vegen, jullie speelden al samen ( Tanken & Sweet! ) dus een fusie was een grote stap gweest.

Dat de rest van de stam dit niet wardeerd kan ik me voorstellen, omdat het uitlekte.. maar als dit gwoon als voorstel op het forum was gekomen was het heel anders gelopen.
En dit was niet de enigste reden waarom Wonder66 op delete ging.

De sfeer in de stam was bij jullie ook al stukken minder, en hoe verder de wereld vorderd hoe kleiner tanken word.

Maar wees niet bang, Wonder66 zal zich nog wel laten zien op deze wereld :D

Het is inderdaad heel duidelijk dat je ergens een klok hebt horen hangen en totaal geen idee hebt wat de details zijn. Ook heb ik weinig behoefte de details van Tanken op het AF te gooien. Het is inhoudelijk besloten toentertijd, en dat houden we zo. Ik ben de officiele verklaring toen al gegeven, en daarnet herhaalt. Mocht je dit nog willen bespreken weet je mij in PM te vinden.

Inhoud van een stam hoort niet in detail op het AF gebracht te worden, dat doe ik dus ook niet. Verder in je verhaal vertel je dat Tanken kleiner wordt, hoe groter de wereld wordt. Bedenk echter wel dat dat het gevolg is van fusies van andere stammen, niet van een verzwakking van Tanken. Kijk naar een stam als HGK, mooi fusiestammetje. Kijk naar OTS, mooi fusiestammetje. As wij zouden fuseren met SWARM, waar staan we dan?

Inderdaad, als wij meedoen met de fuseertrend dan zouden wij weer 'gewoon' weer op hetzelfde niveau staan in de wereld als dat we al stonden. Dus wat je hier beweert klopt niet.

ps, mocht Wonder terugkomen, kan hij dan niet op een account tegen mij? Ik heb toentertijd gezien hoe Wonder eruit zag en het lijkt me een genot om daartegen te vechten :D.
 
Bovenaan