Top/Flopspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Vond het raar dat we hier nog geen top/flopspelerstopic hadden, dus maak ik er eentje aan :D

Wie beschouw je als topspelers? Wie beschouw je als flopspelers? Geef je mening en onderbouw die. Denk je een onbekende topspeler gespot te hebben? :eek: Laat het hier weten :cool:
 

DeletedUser49393

Guest
ik heb een flopspeler ;)

de professor
reden:

1 maakt vegen met 500 scouts.
2 valt in nachtbonus aan.
3 tech levels kloppen niet.

lijkt me dus duidelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Topspeler:

Beautje30
Lancelot-nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kun je wat onderbouwen waarom? :D

Das niet nodig dacht ik zo :)
Maar omdat jij het bent... :D

Beautje30 => zeer goed timen, vriendelijke speler ook toevallig van w5 ^^
Lancelot-nl => perfecte vv en 2 topspelers van w5 :D
 

DeletedUser

Guest
Team .Farmalarm - Presentaties qua defensief werk tegen Astra*
Beautje30 - Erg mooie timing (o.a. richting Farmalarm), goeie speler.
 

DeletedUser31589

Guest
Topspelers:
lancelot-nl. (zonder hem had Astra al flink wat dorpjes gepakt)
Beautje: scherpe timings, en verkiest hond uitlaten boven TW:D. Zo hoort het, rl nog steeds voor TW:)

Flopspelers:
deze term is natuurlijk wel wat kleinerend en onbeleefd, maar van Krovikan hadden we toch allemaal wat meer verwacht denk ik. Edels goedkoop nabouwen goed en wel, maar met dode edels verspil je toch alleen maar tijd (en dus rank) Veel anderen zouden al veel meer resultaat hebben kunnen boeken op ons denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Hm, dan zou ik toch graag call my willen voorstellen als flopspeler.
Hij heeft zijn hele stam al nodig gehad, om genoeg moed te kunnen opbrengen om mij aan te vallen. In totaal 1 dorpje overgenomen(dat om 7 uur 's ochtends aankwam, de eerste ochtend).

Na een pauze van 2 weken, heeft hij nu de hulp van de 2 grootste spelers van 40+ ingeroepen om mij klein te krijgen :)
Met een beetje geluk kan ik sydsney1 en pluisje-en-zijn-vrienden binnenkort dus toevoegen aan het lijstje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan