Top/Flopspelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
@Duckje heb je op verzoek van de newgens de datum van aanmaken account weggehaald?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik kan dit nog gewoon zien calamus, stop met leugens te verspreiden
 
Reactiescore
1.728
Oeikes bietske gefrustreerd wel voor een vf'er? Allicht iets meer antecedentenonderzoek doen. Of gewoon een handtekening lezen? Denk recentelijk toch meer bewezen dan een AF troll?
Op mijn tel kan ik de handtekeningen niet lezen. Vertel maar staat er allemaal ?
 
Reactiescore
156

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
overlord newgen wie heeft jou uitgenodigd in dit gesprek??
 
Reactiescore
156
Volgens mij heb jij niet goed uitgeslapen vanmorgen.
Eerst ingame de helft van je dorpen verliezen en dan hier ook nog eens niet oplette
Geen zorgen, ik heb vannacht heerlijk geslapen en toen ik vanmorgen wekker werd heb ik net als gisteren heerlijk zitten deffen.
En over een uur of 2 zet ik die verdediger van de dag trots in mijn prijzenkast :)
 
Reactiescore
10
overlord newgen wie heeft jou uitgenodigd in dit gesprek??

Iemand moet jullie toch op de kast jagen :redface:
Jullie zitten dusdanig in elkaars hol gekropen dat ik incest begon te vermoeden

Geen zorgen, ik heb vannacht heerlijk geslapen en toen ik vanmorgen wekker werd heb ik net als gisteren heerlijk zitten deffen.
En over een uur of 2 zet ik die verdediger van de dag trots in mijn prijzenkast :)
Nice, 2 dagen gedeffed met als resultaat een awardje.
Kan je mooi naast je dorpjes zetten. Ow wacht
 
Reactiescore
156
Nice, 2 dagen gedeffed met als resultaat een awardje.
Kan je mooi naast je dorpjes zetten. Ow wacht
Meine liebe gute, wat ben jij een zure kerel...
 
Reactiescore
1.728
Ik zie in geen enkele nieuweling die hier een scheet en probeert de toffe Tonnie uit te hangen potentie. Stelletje bij elkaar geraapte kneusjes van een jaar of 13.
 
Bovenaan