Top/Flopspelers

Reactiescore
180
Kunnen we het summer topic weer openen?
graag

ook speciale vermelding aan het wondermooie voorstel van summer, zeer goed uitgedacht, de ladyboys konden niet anders dan zwichten!

2 accounts van lady + een recruit in de rim.

al de rest mag gerust doorgaan als MB'er!

dit voorstel kan je toch niet laten liggen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
graag

ook speciale vermelding aan het wondermooie voorstel van summer, zeer goed uitgedacht, de ladyboys konden niet anders dan zwichten!

2 accounts van lady + een recruit in de rim.

al de rest mag gerust doorgaan als MB'er!

dit voorstel kan je toch niet laten liggen?

Hij zit trouwens nog wel in de stam zie ik toch of gaat de overkomst binnenkort gebeuren?
Stuur gerust screens :)
 
Reactiescore
180
nee, nee, P&P is uit den bozen tegen mensen die eigenhandig de kosten baten verhouding van een wereld starten de goede kant op duwen.
hoe zit het eigenlijk met die nieuwe regels omtrent internen, mb's en boosten? ik ben niet meer mee maar wel een interessante case hier
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
hoe zit het eigenlijk met die nieuwe regels omtrent internen, mb's en boosten? ik ben niet meer mee maar wel een interessante case hier
je mag niet afgesproken met iemand anders zijn dorpjes edelen
 
Reactiescore
1.383
Topspeler: Vastator. Die heeft over 3 dagen 1 miljoen punten als het zo doorgaat en over 30 dagen in z'n eentje de wereld gewonnen? Woet die f*cking floekie die floek is dit dan? (edel me niet aub)
 
Reactiescore
19
Ik hoop dat je ook wat troepen produceert Vastador? Anders ben je exclusief edelvoer.
Een soort van kaviaar, maar dan wel als fastfood geserveerd.
 
Bovenaan