Top/ flopspelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
ik zie veel opgekropte frustratie, worden hier de zwakke skills van cbc blootgelegd?
 
Reactiescore
60
Het was vooral vermakelijk toen cbc zei "je snapt wel dat snipen nu moeilijker wordt, want ik ga er rekening mee houden deze keer" en vervolgens zijn edel laat snipen door 58 zc
 
Reactiescore
60
ja maar je praat tegen de legend en de GOAT van TW natuurlijk!

Bedoel als je trots bent dat je 50 aanvallen gedefft hebt zegt het al genoeg.

@jaimy1797 hintje voor je voor dm verkeer. Minder zoutig doen en wat meer lachen, zal je goed doen . Heb me net weer vermaakt

Fijn dat ik je vermaak, ik vind het zelf ook vermakelijk.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
417
Ik ben vooral blij dat beide partijen zowel de offer als de deffer plezier maken. Daar gaat het uiteraard om, daarvoor spelen we het spel. Weer een nieuwe zonnige dag, nieuwe ronde nieuwe kansen!
 
Reactiescore
60
Ronde 2 vanavond, cbc doet nog een poging. Wie kan er vast een leuke meme opzoeken voor op het spotprentenforum?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
1650714787854.png
 
Reactiescore
725
Ronde 2 vanavond, cbc doet nog een poging. Wie kan er vast een leuke meme opzoeken voor op het spotprentenforum?
Mijn innige deelneming voor de troepen die zullen sterven,
zij die overleven kunnen het hopelijk nog navertellen.
 
Reactiescore
60
@Conceived by Communism 70 inbox berichten verder, maar nog geen dorpen kwijt. Je hebt het wel weer wat moeilijker gemaakt deze keer, goedzo. Met welke van de 10 spelers had ik vandaag het genoegen te spreken?
 
Reactiescore
344
Goed werk jaimy. We hebben een nieuwe strijder in ons midden. Ik weet waar mijn vv heen gaat.
 
Reactiescore
60
Waarom ben je zo ontiegelijk Salty?

Valt wel mee hoor, als de spelers op het account van cbc een "cbc aanbid forum" kunnen maken kunnen ze dit ook wel hebben. Uiteindelijk is het maar een spelletje en hebben we respect voor elkaar. De PM's over en weer zijn vrij vriendelijk zoals @Boarders of Brutality al aangeeft.

Vind het wel een leuke uitdaging zo, voor ons heeft deze wereld geen toekomst, dus de uitdaging is het zo lang mogelijk in de weg liggen. Lukt tot nu toe aardig, tot @Vanquisher. Zich er mee gaat bemoeien.

Ondanks de eerdere flop moet ik wel toegeven dat cbc aardig goed is in het timen van zijn aanvallen. 60+ aanvallen, allemaal tussen 22:00:00.000 en 22:00:00.300 aankomsttijd.

Toch ook wel een beetje een top dus.
 
Reactiescore
146
Ondanks de eerdere flop moet ik wel toegeven dat cbc aardig goed is in het timen van zijn aanvallen. 60+ aanvallen, allemaal tussen 22:00:00.000 en 22:00:00.300 aankomsttijd.

Toch ook wel een beetje een top dus.

Maar is dit niet gewoon altijd op dezelfde tijd op enter klikken :p
 
Bovenaan