Top/ flopspelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Probeer jullie boost nou niet een dekmantel te geven je maakt geen schijn van kans!
 
Reactiescore
1.363
Ik praat niets goed, ik kan alleen op basis van een eenzijdig verhaal, geen oordeel vellen. Komt bij dat het heel goed is dat ze het boosten streng aanpakken.

Voor de rest schildpadje... noem je mensen geen mongolen en trek je geen vergelijkingen tussen een spelletje/mods én WWII/landverraders, dan ben je af en krijg je wat mij betreft een dikke AF ban. Voor zulke zaken zou een ieder, zich kapot moeten schamen en daar blijf ik bij.
Edwin...............
Mensen noem je gewoon zo
En als lui incapabel in hun taak zijn, mag je dat ook gewoon zeggen toch kerel? :p
 
Reactiescore
1.542
Jullie zouden je dood moeten schamen, voor dergelijke uitingen en vergelijkingen.
Ga weg man idioot, ga lekker classic spelen als je er geen kut van kan. Het enige wat jij kan is zeiken op een groot deel van de huidige community omdat je zelf een verbitterd oldskool spelertje bent die op nieuwe werelden gwn constant gerekt wordt.
 
Reactiescore
579
Ga weg man idioot, ga lekker classic spelen als je er geen kut van kan. Het enige wat jij kan is zeiken op een groot deel van de huidige community omdat je zelf een verbitterd oldskool spelertje bent die op nieuwe werelden gwn constant gerekt wordt.
Oldskool ben ik, verbitterd niet... maar mijn respect is ver te zoeken, als het om de huidige generatie (top)spelers gaat... die zonder tools, scripts en boosts op zijn best middelmatig zijn.

En weet je wat verbitterd klinkt? Zaken als idioot, mongolen etc... Schelden als je geen argumenten meer over hebt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Oldskool ben ik, verbitterd niet... maar mijn respect is ver te zoeken, als het om de huidige generatie (top)spelers gaat... die zonder tools, scripts en boosts op zijn best middelmatig zijn.

En weet je wat verbitterd klinkt? Zaken als idioot, mongolen etc... Schelden als je geen argumenten meer over hebt.

Zonder scripts matig klinkt een beetje als boomers die zeggen dat de jeugd het niet zou redden zonder het internet.
 
Reactiescore
676
Oldskool ben ik, verbitterd niet... maar mijn respect is ver te zoeken, als het om de huidige generatie (top)spelers gaat... die zonder tools, scripts en boosts op zijn best middelmatig zijn.

En weet je wat verbitterd klinkt? Zaken als idioot, mongolen etc... Schelden als je geen argumenten meer over hebt.

Als echte newgen speler die pas op w70 is begonnen (meen je van daar ook te herinneren) heb ik een oprechte vraag voor je: waarom zou je geen gebruik willen maken van scripts die het spel vele malen gebruiksvriendelijker maken en je skills ook dermate verbeteren dat je zonder bijna niet mee komt?

Naast vele scripts voor account management zijn er ook een aantal scripts die offen en deffen een stuk makkelijker maken. TW heeft zelf geen manier om een snipe of antisnipe mogelijkheid te berekenen bijvoorbeeld. Zonder dat soort scripts ben ik een waardeloze speler, maar met oefening van het spel mét scripts kan ik dingen zoals edels op 1 ms snipen. Dus waarom dan geen scripts?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Als echte newgen speler die pas op w70 is begonnen (meen je van daar ook te herinneren) heb ik een oprechte vraag voor je: waarom zou je geen gebruik willen maken van scripts die het spel vele malen gebruiksvriendelijker maken en je skills ook dermate verbeteren dat je zonder bijna niet mee komt?

Naast vele scripts voor account management zijn er ook een aantal scripts die offen en deffen een stuk makkelijker maken. TW heeft zelf geen manier om een snipe of antisnipe mogelijkheid te berekenen bijvoorbeeld. Zonder dat soort scripts ben ik een waardeloze speler, maar met oefening van het spel mét scripts kan ik dingen zoals edels op 1 ms snipen. Dus waarom dan geen scripts?
Ik zou de redenatie begrijpen als newgens geen toegang tot de scripts hebben - maar dit is nu zeker niet meer het geval. Sterker nog, 1 dag investeren en je hebt de scripts tbh allemaal door. Zoveel energie kost het niet, behalve voor oude rotten die weigeren te veranderen I guess.
 
Reactiescore
5.602
Oldskool ben ik, verbitterd niet... maar mijn respect is ver te zoeken, als het om de huidige generatie (top)spelers gaat... die zonder tools, scripts en boosts op zijn best middelmatig zijn.

En weet je wat verbitterd klinkt? Zaken als idioot, mongolen etc... Schelden als je geen argumenten meer over hebt.
Zonder al die dingen wonnen de meeste van ons ook al werelden (classics en oudere werelden). Dus dat argument gaat niet op.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beetje doorgeslagen Triador, je klinkt net als een of andere boomer die vast is blijven hangen in het verleden i.p.v. met de tijd mee te gaan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Het spel is gewoon geëvolueerd en imo is de kwaliteit ook beter geworden. Niet voor niks dat Triador W69 omvergeblazen werd door @Vleesje , hij wist gewoon niet met de verandering om te gaan. :biggrin:
 
Reactiescore
146
To boost ore not to boost?



c5fca73b71033ce01984b8faa989db24.png
 
Reactiescore
903
Massa is kassa
 
Reactiescore
2.369
mad cuz bad
 
Bovenaan