Top/ flopspelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
na uitvoerige gesprekken met mij heeft hij beslist dat dit niet het juiste moment is in zijn leven om te modereren op zijn favoriete online forum
dit klopt ik vrees ervoor dat de moderatorsfunctie mijn prive leven met @PTXgamer en diens mamaake niet ten goede komt met jelle als speler
 
Reactiescore
742
na uitvoerige gesprekken met mij heeft hij beslist dat dit niet het juiste moment is in zijn leven om te modereren op zijn favoriete online forum
Helaas, heb ik al een goede sollicitatiebrief de deur uit gedaan, daarnaast heb ik hier een motivatiebrief bijgevoegd namens @Rob.
Ik verwacht komende dagen een antwoord, persoonlijk denk ik dat het TW team blij verast is met deze inzet van de vrijwilliger die hun komt versterken!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Helaas, heb ik al een goede sollicitatiebrief de deur uit gedaan, daarnaast heb ik hier een motivatiebrief bijgevoegd namens @Rob.
Ik verwacht komende dagen een antwoord, persoonlijk denk ik dat het TW team blij verast is met deze inzet van de vrijwilliger die hun komt versterken!
goede sollicitatiebrief
verast

Ik vrees het ergste
 
Reactiescore
1.918
ik heb mijn kandidatuur als mod ingestuurd en verwacht om komende week een coupe te plegen


een coupe dame blanche hahaha
 
Reactiescore
864
ik heb mijn kandidatuur als mod ingestuurd en verwacht om komende week een coupe te plegen


een coupe dame blanche hahaha

Ik denk dat jij heel goed kan modderen HAHAHAHA
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ja wouter is hier ineens inactief gesprongen dat schijnt ook een goede mod kwaliteit te zijn.
 
Reactiescore
344
Dictatuur !!! @Dennisthies87 top dat je je zo uit durft te spreken. En dat er een slotje op komt maakt mijn vorige standpunt alleen maar sterker. Vreselijk om te zien hoe er om gegaan word met trouwe leden.
 
Reactiescore
5.592
Ik durf te stellen dat Duckje ons geld uitgeeft aan Triador, ook hij hoort niet goed te praten wat er hier gebeurd.
 
Reactiescore
48
Dictatuur !!! @Dennisthies87 top dat je je zo uit durft te spreken. En dat er een slotje op komt maakt mijn vorige standpunt alleen maar sterker. Vreselijk om te zien hoe er om gegaan word met trouwe leden.
Bedankt mijn mond werd inderdaad gesnoerd in die toppic maar heb als nog nieuwe support gestuurd om het aan te vechten,

En natuurlijk er moeten regels zijn ik ben natuurlijk niet overal negatief over er moeten regels zijn en grenzen maar hou ook rekening met de oudere spelers

Zoals traidor zijn reactie kon ik ook warderen op mijn post het is zijn menig en dat kun je respecteren als tw speler of niet,

Maar er zit wel een verschil in het handelen van hoe wij dat hebben gedaan of hoe het in de regels staat en vooral dat wij ook de respect hadden na de mede tw spelers om dit over langere piriode te doen

Ik vind iedereen mag een menig hebben en we horen elkaar het respect te geven in die mening als je er nu je eens bent of niet

Maar bedankt heb poging gewaagt via AF maar blijkbaar willen ze dit in de kiem smoren nu gaan we dit op andere manier aankaten we zullen nog eveb wachten tot reactie van laaste support.

Er leiden meerdere wegen na rome maar als je hem. Niet bewandeld kom je er nooit

Mvg

Dennis
 
Reactiescore
579
Ga aub ergens anders je onzin verkondigen met dat kontengelik van je. Begint iedereen ondertussen toch wel te irriteren

Ik durf te stellen dat Duckje ons geld uitgeeft aan Triador, ook hij hoort niet goed te praten wat er hier gebeurd.

Ik praat niets goed, ik kan alleen op basis van een eenzijdig verhaal, geen oordeel vellen. Komt bij dat het heel goed is dat ze het boosten streng aanpakken.

Voor de rest schildpadje... noem je mensen geen mongolen en trek je geen vergelijkingen tussen een spelletje/mods én WWII/landverraders, dan ben je af en krijg je wat mij betreft een dikke AF ban. Voor zulke zaken zou een ieder, zich kapot moeten schamen en daar blijf ik bij.
 
Reactiescore
903
Heb gehoord dan Ridder Snordin z’n werk goed heeft gedaan en Ridder Wotjek Pjotr ook!
 
Bovenaan