Top/ flopspelers

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
448
Oeiii. Je zou toch verwachten dat ze met al die boests wel een mega voorsprong op de rest zouden hebben
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dan laat ik dit hier ook achter....
Dit is hoe flopspeler Calamity het spelletje speelt
Bekijk bijlage 32177


Bekijk bijlage 32178

Bekijk bijlage 32179
Permanent mensen sturen om hun dorpen af te geven en hun troepen te dumpen op de mensen die het niet doen ...

broodje aap verhaal als je mij vraagt.
1648568569630.png
1648568603201.png
1648568625647.png
1648568646674.png

Hierboven het PM gesprek (ik en Joost van xbraun) nadat wij landden op Magnificus (wij gooiden een longrange clear vooraf).
Magnificus lijkt op eigen houtje gehandeld te hebben, weet niet precies waarom hij EC blitzt en ons daarmee "gunt", tegelijkertijd ons c-sniped en ook pm's stuurt net alsof hij ons erin wil luizen. Bijzondere kerel als je mij vraagt, ben nu wel benieuwd of die beetje bekend is in de community eigenlijk. Zo te zien W77 speler? Iemand die hem kent? Hopelijk is het verder helder in ieder geval. Hebben hier iig 0.0 mee te maken.
 
Reactiescore
2.368
If it looks like a boost, smells like a boost and is defended like a boost, it might aswell be a boost.
godver nog een bram die opeens terug is uit het niks
 
Reactiescore
2.368
Jazeker @CostaRica kan zelfs bevestigen dat hij een kruisverhoor moest ondergaan want dat was net erna lmao
 
Reactiescore
180
Jazeker @CostaRica kan zelfs bevestigen dat hij een kruisverhoor moest ondergaan want dat was net erna lmao
justekes,

ik ondertussen al aan mijn 2e herstart op w85, solo spelen zonder mensen die mij carryen => ONMOGELIJK
oja, ook al twee keer gepakt in men rug, wat een feest!
 
Bovenaan