Top/ flopspelers

Reactiescore
581
Haha echt niet, ga maar eens een massa deffen
Dat dus... ik ben een deffer, maar op W69, ca. 300 edels op een accounts met 98 dorpen... veel in de laatste fase en veel split en deels op het achterland.

En een weekje ervoor idem op een andere account op W69... ik hield het bijna niet. Raakte in de eerste wave bijna de helft van de account def kwijt, om dit op te vangen zonder verliezen. Daarna is je opvolger gewoon het haasje wegens def tekort. Voor dat soort aanvallen moet je een stam hebben, met spelers die zich voor jou leeg durven te zetten en die de hele nacht mee snipes zetten. Voor zo'n grote massa zelf te verwerken moet je ook een pak groter zijn (qua dorpen).

Zeker als je net op een account komt om alleen te deffen en je de account niet zelf gezet hebt, is hard werken om zelfs maar overeind te blijven.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jammer dat w100 - de enige aankomende pploze wereld - al beslist gaat zijn bij de start. Toch maar skippen dan
 
Reactiescore
725
uiteindelijk moet er in eender welke situatie gelijk gehandelt worden
Jammer dat w100 - de enige aankomende pploze wereld - al beslist gaat zijn bij de start. Toch maar skippen dan
je kan rang 1 deze keer claimen en proberen te behouden?
 
Reactiescore
2.444
Komen wel wat leuke p-mades op W100 ja

Geloven mensen daar nog in? W100 is wat twee jaar weg? De community krimpt echt met een aanzienlijke vaart het laatste jaar of twee doordat de community ouder wordt, het spel beu wordt en het spel aangepast wordt tegen de wens van de community in. Kan me echt niet voorstellen dat er over twee jaar nog veel mensen over zijn en/of dat er spelers gek genoeg zijn terug te komen op een spel terwijl het merendeel hiervan allemaal in een fase van hun leven zal zitten waar de vrije tijd nog beperkter wordt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
493
Geloven mensen daar nog in? W100 is wat twee jaar weg? De community krimpt echt met een aanzienlijke vaart het laatste jaar of twee doordat de community ouder wordt, het spel beu wordt en het spel aangepast wordt tegen de wens van de community in. Kan me echt niet voorstellen dat er over twee jaar nog veel mensen over zijn en/of dat er spelers gek genoeg zijn terug te komen op een spel terwijl het merendeel hiervan allemaal in een fase van hun leven zal zitten waar de vrije tijd nog beperkter wordt.

Klopt, het is door corona gekomen dat het nu nog 'bestaat' stel er was nooit een lockdown gekomen, dan had je nu veel minder mensen (ik had dan bijvoorbeeld ook niet gespeeld.) Maar nu dat alles weer 'normaal' lijkt te worden, gaat het toch rap met de spelers die stoppen
 
Reactiescore
448
Geloven mensen daar nog in? W100 is wat twee jaar weg? De community krimpt echt met een aanzienlijke vaart het laatste jaar of twee doordat de community ouder wordt, het spel beu wordt en het spel aangepast wordt tegen de wens van de community in. Kan me echt niet voorstellen dat er over twee jaar nog veel mensen over zijn en/of dat er spelers gek genoeg zijn terug te komen op een spel terwijl het merendeel hiervan allemaal in een fase van hun leven zal zitten waar de vrije tijd nog beperkter wordt.
Haha. Geen idee. Liggen al redelijk lang wat plannen. Mja, tis altijd maar even kijken wie er wilt en nog kan.

W50 kwamen er iig ook redelijk wat spelers terug
 
Reactiescore
344
Ze moeten de mods eens gaan filteren, corrupte bende daar achter de schermen.
Ik dacht ook dat het kwam door invloed van de community, en overmate van pay2win.

Maar heb zelf al 2x een corrupte mod mee gemaakt in het verleden. En het selectief filteren van zowel opmerkingen op het AF zowel in game van het uitdelen van bans en straffen. Lijkt hier niet veel verandering in gekomen te zijn. Dus vraag je maar af wie het spel echt kapot maakt.

( ik voel een verwijdering van opmerking aankomen )
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
idd maatje laten we de mods die dit in hun vrije tijd doen verwijderen omdat ze "corrupt" ( :redface: :redface: :redface: ) zijn, zodat niemand nog reactie krijgt op supports omdat er simpelweg niemand meer is om het te antwoorden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik neem het in beraad maar ik vrees er voor!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
2.386
ik neem het in beraad maar ik vrees er voor!
na uitvoerige gesprekken met mij heeft hij beslist dat dit niet het juiste moment is in zijn leven om te modereren op zijn favoriete online forum
 
Bovenaan