Top/Flopspelers

Reactiescore
19
Dat verbod is er niet tho?

Daar zijn wel weer plannen voor maar op w82 is dat er nog niet.

Ok, ik las het hier in andere topics. Vandaar de vraag…. Maar het geeft wel weer aan hoe die jongens dorpjes bekomen. Weinig met skills te maken. Eerder met wat geflirt met ethisch verantwoorde wegen.
 
Reactiescore
205
Idee om met zijn allen een BG af te spreken om dan maar HBDS weg te spelen?

En als we dan klaar zijn Foemps?

Voor geïnteresseerde kan een pm naar Disguised Turtle :D :D
 
Reactiescore
19
Daar nog aan toevoegend vind ik het eigenlijk niet heel erg dat je een pp farmer internt na de hand.
Groter probleem is spelers die bewust neer gelegd worden als intern.

of spelers die vanaf de start een account enorm boosten :oops:

Deels akkoord. Het is supersimpel in deze tijden om een dubbel account te beheren vanop 2 IP’s als zelfde persoon.
 
Reactiescore
416
Ik moet zeggen dat ik het “Denktank” forum dan redelijk verwarrend vindt.

De regels en consequenties die daar staan beschreven kunnen (en worden) door veel mensen geïnterpreteerd als de nieuwe regels (ik ben daar geen uitzondering op) en ik moet er nog even aan wennen dat het meer een gentleman's agreement is. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik werd na het lezen van dat forum gemotiveerd om weer te starten na een break, en zo geschiedde.

Maar ik kan mij ook goed voorstellen dat deze gesprekken anderen ontgaan zijn en dus nu voor het eerst op de radar zijn verschenen.

Staat daar misschien ergens een disclaimer dat het om hypothetische regels gaat? Dan ben ik waarschijnlijk in een TLDR er overheen gegaan
 
Reactiescore
272
@Ho-Lee Foek er is een aparte pagina met de spelregels dus daar kun je alle recente vinden.

Het feit dat die regels onder het 'Denktank' forum staan is volgens mij verder ook genoeg implicatie dat het nog geen geldende regels zijn ;)
 
Reactiescore
19
Trump is het dorp kwijt zag ik net. Staat op BB. Staat ook 7k dual in die barb nu volgens zeggen?

Goh. Das op zich een ‘geste’ van de mods. Het maximale haalbaar. Benieuwd of Trump ook een blok heeft gekregen, anders is zijn nieuwe edel uiteraard al onderweg.
Goed, het dorp is vrij voor iedereen. Maar vermits het gekocht is met onbestaand geld is er in de korte regio niemand dat het dorp snel kan nemen.
 
Reactiescore
358
Als ik het goed heb staat er nu evenveel speer/zwaard in het dorp, als dat het dorp punten heeft. Geraken ze dus niet zomaar door. Kan iemand dit bevestigen? Heb het al op andere werelden zien gebeuren als een dorp op barbaar werd gezet.
 
Reactiescore
1.140
Ik moet zeggen dat ik het “Denktank” forum dan redelijk verwarrend vindt.

De regels en consequenties die daar staan beschreven kunnen (en worden) door veel mensen geïnterpreteerd als de nieuwe regels (ik ben daar geen uitzondering op) en ik moet er nog even aan wennen dat het meer een gentleman's agreement is. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik werd na het lezen van dat forum gemotiveerd om weer te starten na een break, en zo geschiedde.

Maar ik kan mij ook goed voorstellen dat deze gesprekken anderen ontgaan zijn en dus nu voor het eerst op de radar zijn verschenen.

Staat daar misschien ergens een disclaimer dat het om hypothetische regels gaat? Dan ben ik waarschijnlijk in een TLDR er overheen gegaan

De denktank bevat een set-up voor de nieuwe regels inclusief de discussie daar om heen.
Het doel is wel om het resultaat daarvan als nieuwe regel te gaan gebruiken maar op dit moment is dat dus nog niet het geval.
Hopelijk soon.
 
Reactiescore
1.140
Als ik het goed heb staat er nu evenveel speer/zwaard in het dorp, als dat het dorp punten heeft. Geraken ze dus niet zomaar door. Kan iemand dit bevestigen? Heb het al op andere werelden zien gebeuren als een dorp op barbaar werd gezet.
Jup dit is normaal wel hoe het werkt bij een ban.
 
Reactiescore
416
@Ho-Lee Foek er is een aparte pagina met de spelregels dus daar kun je alle recente vinden.

Het feit dat die regels onder het 'Denktank' forum staan is volgens mij verder ook genoeg implicatie dat het nog geen geldende regels zijn ;)

gevalletje wishfull thinking in combinatie met mijn luiheid, maar dat staat buiten kijf.

ik licht alleen uit dat de brede verbijstering opmerkelijk is en daar mag best wat mee gedaan worden om verdere verwarring in de toekomst te voorkomen toch?
 
Reactiescore
19
Als ik het goed heb staat er nu evenveel speer/zwaard in het dorp, als dat het dorp punten heeft. Geraken ze dus niet zomaar door. Kan iemand dit bevestigen? Heb het al op andere werelden zien gebeuren als een dorp op barbaar werd gezet.

aha. Dat zou best fair zijn. Goede actie van de mods dan. Enkel speer en zwaard? Ik verken het even dan om te checken.
 
Reactiescore
510
Trump zakt alweer in de ranglijsten
#rekt
 
Reactiescore
338
Kunnen we het wel hier weer over top/flop spelers hebben. Open desnoods een nieuw topic over de afgelopen impasse..
 
Bovenaan