Top/Flopspelers

Reactiescore
228
Reactiescore
19
mijns inziens kan en mag Jarno trouwens de eerste week zelfs niet op het acc van Trump...

Het account van Koningin bestaat nog met een dorp van 3k; dat betekent dat het niet op delete is gezet?


Ik luister ook zeer aandachtig naar het gebeurde... Ik heb er zelfs niets op tegen dat er wat 'lelijk' gespeeld wordt... In vroegere werelden werden accounts 'gestolen' met beloftes dat ze de stam in mochten als ze een acc check lieten doen.. tijdens die check werden alle troepen 24h weggestuurd... Tegen dat die speler weer inlogde was de tijd om te annuleren voorbij... dorp kwijt.... Dat is lelijk, maar ook heel dom van die speler... Vond ik zoiets kunnen? nee Maar de spelers dat het deden kwamen er wel voor uit....

Is wat hier gebeurde 'tegen' de regels? Ik vermoed van niet... Op zich zal Inno niets vinden dat tegen de regels ingaat....

Maar kom er dan voor uit dat dit jullie manier van spelen is.... en kom je hachje niet redden op het forum in de hoop dat de andere stammen jullie niet gaan viseren...
 
Reactiescore
1.365
@Mc Donald Trump..

Ik speel dit spelletje al even... als onbekende noob...

Wat me wel opvalt is dat steeds dezelfde namen terugkomen als het gaat over 'vreemde' overnames, 'PP abuse', 'afspraakjes',... enz...

Kan iemand me even uitleggen hoe Sjaak trekhaak ( met wie ik ooit samenspeelde maar hij was zo hypocriet en leugenachtig dat hij 4 mensen deed walgen zodat ze TW nooit meer hebben opengedaan ) aan een paswoord komt? Als bij toeval van een account onder aanval door Trump, als bij toeval met -33k PP, en dan als bij toeval een co wordt van trump nadat hij de edels liet doorgaan... ?? Zijn we allemaal naief of weten we beter vraag ik me dan af?
Gezien de lange loopafstand en de skills van sjaak trekhaak was het snipen van de trein easy en had trump een probleem : geen extra dorp, een trein dood en een achterstand ipv een gratis dorpje...





@Mc Donald Trump..
W58 stabbert van die dwergenstam toch? en ook w71? o.o
 
Reactiescore
5
ik luister wel naar je verhaal, er zijn wel meerdere mensen die dit serieus nemen.

echter stinkt het hele verhaal. Het hele verhaal dat begint met die PP affaire, dan Jarno die aan de login geraakt. Ook log je niet zomaar op een acc, je start er met een lichte historie, je kent de eigenaar etc. als je dan als eerste keuze maakt om een trein door te laten ipv te snipen lijkt me dat ook al redelijk duidelijk.

Ik vraag me af wanneer Jarno voor de eerste keer gelogged heeft, wat het volledige PM verkeer was tussen Trump en Koningin/Jarno, al die dingen.

Daar kan enkel support aan dus dat zullen we morgen of overmorgen zien.

Ik neem jullie het fuseren kwalijk aangezien dit gewoon boosten is. Je had evengoed de troepen laten staan in de staat dat het dorp werd achter gelaten door de originele bespeler en op een eerlijke manier het overnemen. Maar toch koos je er voor om jarno te laten dodgen en er dan bij te laten.

Ik ben benieuwd naar de kant van Jarno

Jarno kreeg de VV dus via via omdat hij op dat account wilde. Maar toen hij inlogde vond hij er zelf ook van alles en nog wat aan stinken. Dus hij voelde ook niet de verantwoordelijkheid om dat account voor de bespeler te gaan deffen die hij niet kent. Ik denk dat dat dan ook vrij logisch is met zo'n account en het feit dat daar toch geen toekomst is. Magoed support kan er altijd ff naar kijken :p

Ik zie een artikel van vorig jaar over 'boosten'. Als ik daar de meningen zie en verschillende onderbouwingen van duckje m.b.t. monitoren, denk ik niet dat dit onder boosten valt.

En je mag het fuseren mij kwalijk nemen. Internnoob is op zich een mooie benaming voor alleen deze dorpen van haar. Maar als ik kijk naar hoe het begin beargumenteerd werd zonder hoor en wederhoor, vind ik dat belachelijk. Ik denk ook dat ik mijn onderdeel hierin heb onderbouwt en ga me dan ook niet meer bezig houden met het AF. Dit omdat je hier verwijten krijgt zonder info. Zoals ik zei mogen mensen me altijd (kritisch) benaderen op TW of discord :p

En of Jarno hier nog wat aan vuil wilt maken moet die van mijn part zelf weten.

-Raymon
 
Reactiescore
488
Hoe je het went of keert je bent nu aan het verkondigen dat het allemaal oké is dat jarno iemand anders zijn/haar account op intern heeft gezet.

Nogmaals je verhaaltje klopt van geen kanten.
 
Reactiescore
19
W58 stabbert van die dwergenstam toch? en ook w71? o.o


Typisch.... Je weet van haar nog pluim wie er achter deze pc iets zegt.... ik heb geen verwijten gestrooid.... ik heb geen veronderstellingen gemaakt, noch besluiten getrokken... Enkel heb ik vastgesteld wat er is gebeurd en vraag ik me openlijk af of dit allemaal toeval is.... Daarvoor kan een forum gebruikt worden...

Dan plots gaat een betrokken persoon zich aangevallen voelen en komen aanlopen met termen als "stabbert" dwergenstam en dergelijke.... Nou kom maar op : vertel me eens hoe het toen is gegaan en waarom jij de term 'stabbert' zomaar gratis in de mond mag nemen?
PS : dit is w82... en ik kwam enkel terug op wat is gebeurdin deze wereld...
PS2 : ik kan een heel forum schrijven over al dan niet lelijke zaken dat ik heb zien gebeuren in TW... al dan niet tegen de regels en af en toe ook zelf lelijke acties heb ondernomen... Maar : ik kom eerlijk uit voor élke lelijke actie dat jij hier en nu kan onderbouwen met logische verhaallijnen of logische gebeurtenissen zoals in deze met het koninginnetje is gebeurd.... Ik herhaal : volgens mij gebeurde NIETS tegen de regels.... is het mooi gespeeld, maar op een lelijke manier...
 
Reactiescore
228
Jarno kreeg de VV dus via via omdat hij op dat account wilde. Maar toen hij inlogde vond hij er zelf ook van alles en nog wat aan stinken. Dus hij voelde ook niet de verantwoordelijkheid om dat account voor de bespeler te gaan deffen die hij niet kent. Ik denk dat dat dan ook vrij logisch is met zo'n account en het feit dat daar toch geen toekomst is. Magoed support kan er altijd ff naar kijken :p

Ik zie een artikel van vorig jaar over 'boosten'. Als ik daar de meningen zie en verschillende onderbouwingen van duckje m.b.t. monitoren, denk ik niet dat dit onder boosten valt.

En je mag het fuseren mij kwalijk nemen. Internnoob is op zich een mooie benaming voor alleen deze dorpen van haar. Maar als ik kijk naar hoe het begin beargumenteerd werd zonder hoor en wederhoor, vind ik dat belachelijk. Ik denk ook dat ik mijn onderdeel hierin heb onderbouwt en ga me dan ook niet meer bezig houden met het AF. Dit omdat je hier verwijten krijgt zonder info. Zoals ik zei mogen mensen me altijd (kritisch) benaderen op TW of discord :p

En of Jarno hier nog wat aan vuil wilt maken moet die van mijn part zelf weten.

-Raymon
dus nu kreeg jarno de VV?
krijg je je verhaal intern nog niet op 1 lijn?

desalniettemin toon je ons een PM waar Jarno aangeeft net WEL actief te willen gaan spelen daar, ook al liep de trein toen?
 
Reactiescore
9
desalniettemin toon je ons een PM waar Jarno aangeeft net WEL actief te willen gaan spelen daar, ook al liep de trein toen?

Tot een uur later die PP terugboekingen kwamen, dan wist hij wel wat voor soort account hij op zat.

( De VV zal ff een vergissinkje zijn van mn co :) )
 
Reactiescore
5
dus nu kreeg jarno de VV?
krijg je je verhaal intern nog niet op 1 lijn?

desalniettemin toon je ons een PM waar Jarno aangeeft net WEL actief te willen gaan spelen daar, ook al liep de trein toen?

Met VV bedoel ik de inlog idd, foutje.

'Ik denk dat jullie zelf eerst eens een verhaal moeten samen verzinnen op discord of zo?'
Nee hoor, wij hebben ons verhaal beiden puur op onze eigen manier verteld en daar geen leugens in verkondigt.
Goed dat jullie twijfelen snap ik maar wij hebben er ondertussen ook zelf een support uit om te kijken hoe of wat.
Aangezien het AF hier nogal over valt.

Maar zover wij onderzoek hebben gedaan heeft het account Trump niks verkeerds gedaan. Daar hebben we ook genoeg draagvlak voor naar mijn weten.

-Raymon
 
Reactiescore
68
Nu is het alleen de vraag is het een "naar eer en geweten heb ik er geen actieve herinnering aan" of een "ich habe es nicht gewusst" in beide gevallen is het natuurlijk allemaal wel heel toevallig.

Verder is Trump ook rijk geworden over de ruggen van andere dus je zelfbeeld is goed ^^
 
Reactiescore
19
Nu is het alleen de vraag is het een "naar eer en geweten heb ik er geen actieve herinnering aan" of een "ich habe es nicht gewusst" in beide gevallen is het natuurlijk allemaal wel heel toevallig.

Verder is Trump ook rijk geworden over de ruggen van andere dus je zelfbeeld is goed ^^

Exact!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Allemaal IP-ban
 
Reactiescore
19
Mr Trump.
Hoe leg je volgende weer uit…..:

het betreft een quote dat ik 1op1 uit TW haal w82. Was er niet het idee en het verbod om te internen en dus om afspraakjes te maken over dorpen?



Dit dorp zal spoedig worden overgenomen door McDonald Trump maar je bent natuurlijk vrij je kans te wagen, ik speel hier enkel voor premium punten en dan volgens afspraak gaat mijn dorp naar McDonald Trump. Aldus:


de naam van de betrokken speler laat ik er even uit. Nu wandel je wel op een érg dunne koord als je het mij vraagt. Ik weet nog niet of dit naar de baasjes gaat.
 
Bovenaan