Top/Flopspelers

Reactiescore
9
Yo Trump hier,

Ik ga niet met screenshots smijten want heb daar geen tijd voor atm.

Zagen koningin vivalasioux al even inactief staan, zijn dan als een gek voor een trein gaan sparen.
Daarnaast hadden we info gekregen van de speler waar ze haar clear voor het grootste deel op kapot had gelopen.
Dus we dachten die is gestopt vanwege wat pech, verwachtten niet veel anders van zo'n pp smijter.

Vanochtend dan eindelijk onze edels op pad weten te sturen, komt er plots leven uit dat account van koningin, Sjaak die inderdaad op de één of andere manier aan dat wachtwoord is gekomen. We zijn aan de praat geraakt en konden wel nog een derde co-speler gebruiken, eerst wat rondgevraagd aan spelers die de recentere werelden hebben gespeeld, want bij ons was de laatste w55 dus zijn niet echt mee met alles. Gaan niet zomaar een random co op het account nemen enkel voor een lekker dorpje. Goede dingen van hem gehoord en zijn dus overeengekomen om hem erbij te nemen.

De PP fraude klopt btw, onze koningin was toch niet zo rijk als we dachten :)

Vind het alleen een beetje raar dat we zo aanvallend worden aangesproken hierover op het AF, als er nog onduidelijkheden zijn kan je het gewoon vragen.
Ik ga onze nieuwe co sjaak ook wel eens aanspreken over wie hij allemaal in vertrouwen neemt om dingen tegen te zeggen om het dan tegen ons te proberen gebruiken, blijkbaar toch geen beste vrienden jullie.
 
Reactiescore
7.931
Klopt, exact wat je daar zegt. Dus alvorens het account weer PP kan spenden, moeten ze het negatief saldo eerst aanzuiveren wat de intern van de dorpen bevorderlijk heeft beïnvloed voor ST, die actief was op het account na het verkrijgen van het wachtwoord.

Bedankt voor je uitleg, dit heb ik nog nooit eerder gehoord.
 
Reactiescore
5
Yo Trump hier,

Ik ga niet met screenshots smijten want heb daar geen tijd voor atm.

Zagen koningin vivalasioux al even inactief staan, zijn dan als een gek voor een trein gaan sparen.
Daarnaast hadden we info gekregen van de speler waar ze haar clear voor het grootste deel op kapot had gelopen.
Dus we dachten die is gestopt vanwege wat pech, verwachtten niet veel anders van zo'n pp smijter.

Vanochtend dan eindelijk onze edels op pad weten te sturen, komt er plots leven uit dat account van koningin, Sjaak die inderdaad op de één of andere manier aan dat wachtwoord is gekomen. We zijn aan de praat geraakt en konden wel nog een derde co-speler gebruiken, eerst wat rondgevraagd aan spelers die de recentere werelden hebben gespeeld, want bij ons was de laatste w55 dus zijn niet echt mee met alles. Gaan niet zomaar een random co op het account nemen enkel voor een lekker dorpje. Goede dingen van hem gehoord en zijn dus overeengekomen om hem erbij te nemen.

De PP fraude klopt btw, onze koningin was toch niet zo rijk als we dachten :)

Vind het alleen een beetje raar dat we zo aanvallend worden aangesproken hierover op het AF, als er nog onduidelijkheden zijn kan je het gewoon vragen.
Ik ga onze nieuwe co sjaak ook wel eens aanspreken over wie hij allemaal in vertrouwen neemt om dingen tegen te zeggen om het dan tegen ons te proberen gebruiken, blijkbaar toch geen beste vrienden jullie.
misschien jullie vriend sjaak eens vragen om de nieuwe regels te lezen van de wereld, en lees ze zelf ook eens lekker mee :p
 
Reactiescore
1.365
misschien jullie vriend sjaak eens vragen om de nieuwe regels te lezen van de wereld, en lees ze zelf ook eens lekker mee :p
Hadden jullie geen premade ofzo? :p
 
Reactiescore
1.365
?????
 
Reactiescore
228
Als de manager van Seba zegt dat het oerechance was dan wast oerechance mvg
dit klopt volledig.

Seba en ik gingen solo nog eens een wereld starten, alleeh met ons 2kes op 1 account dus. na korte tijd zagen we mamba al liggen, kouchov etc.

we kenne elkaar, rap discordje gemaakt en beginnen kijken wie wat wou.

t was ergens hoerechance, langs de andere kant zit ik nu met die noobs van mamba opgescheept ;)
 
Reactiescore
228
om te reageren op het verhaal van trump en die boostdorpen:

verwijder die dorpen van de wereld. ze zijn gebouwd met PP die niet legitiem verkregen is en dan nog eens tegen de regels in overgenomen.

Voor mijn part geef je die trump een privilege als compensatie, ookal is het internen illegaal.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Boosting 3.0 :redface:
 
Reactiescore
228
nja of het boosten is of niet durf ik niet zeggen. ik weet enkel dat er pp abused is die niet legitiem is, enkel de pp aftrekken lijkt me dus niet voldoende.

Dit dorp moet verdwijnen.

Van de actie van Trump: moest die koningin niet gaan runnen en sjaak op het acc zitten had hij mss het dorp zo gehad, ik zou hem dus momenteel sparen aangezien het een samenloop van omstandigheden was. als Trump zijnde zou ik de regels nog eens goed lezen en beseffen dat dit niet het TW is waar we mee verder willen.

daarom zou ik dit niet direct als boosten bestempelen omdat er geen directe relatie is naar mijn weten tussen de originele bespeler van die koningin en trump.

ik ben benieuwd wat het tw team er aan gaat doen.
 
Reactiescore
9
Dit dorp moet verdwijnen.

Mja moest Sjaak er niet opgekomen zijn hadden we t dorp ook sowieso, met minimale verliezen, want had bijna geen troepen meer. Beetje lame als we dan gestraft worden voor de koningin haar pp fraude waar we nog niets van afwisten toen we onze edels en clear effe 26 uur op pad stuurden.

Dat TW zich mss bezighoudt met eens gaan kijken naar die pp met kredietkaarten hoe het mogelijk was dat dit kon gebeuren.

En zijn helemaal geen fan van het boosten, zou liever zonder die pp beurs spelen, heb nog de tijd meegemaakt dat die er niet was. (Classic is me wel wat te snel qua wereldinstellingen en ligt mij dan ook minder.)
 
Reactiescore
228
Mja moest Sjaak er niet opgekomen zijn hadden we t dorp ook sowieso, met minimale verliezen, want had bijna geen troepen meer. Beetje lame als we dan gestraft worden voor de koningin haar pp fraude waar we nog niets van afwisten toen we onze edels en clear effe 26 uur op pad stuurden.

Dat TW zich mss bezighoudt met eens gaan kijken naar die pp met kredietkaarten hoe het mogelijk was dat dit kon gebeuren.

En zijn helemaal geen fan van het boosten, zou liever zonder die pp beurs spelen, heb nog de tijd meegemaakt dat die er niet was. (Classic is me wel wat te snel qua wereldinstellingen en ligt mij dan ook minder.)
Als je nu niet dat dorp gratis had genomen door via PM een co te regelen en zo te internen had ik je reactie ergens gesnapt.

Echter moet het dorp weg, of jullie het nu hadden geedeld of eender welke ander account.

Daarom dat ik ook jullie niet veroordeel en voorstel om dit te compenseren met een privilege voor die edel.

maar als jullie dit dorp houden is de denktank boosten voor niets
 
Reactiescore
464
Mja moest Sjaak er niet opgekomen zijn hadden we t dorp ook sowieso, met minimale verliezen, want had bijna geen troepen meer. Beetje lame als we dan gestraft worden voor de koningin haar pp fraude waar we nog niets van afwisten toen we onze edels en clear effe 26 uur op pad stuurden.

Dat TW zich mss bezighoudt met eens gaan kijken naar die pp met kredietkaarten hoe het mogelijk was dat dit kon gebeuren.

En zijn helemaal geen fan van het boosten, zou liever zonder die pp beurs spelen, heb nog de tijd meegemaakt dat die er niet was. (Classic is me wel wat te snel qua wereldinstellingen en ligt mij dan ook minder.)

Denk dat het niet zozeer gaat over of jullie het dorp wel of niet hadden gehad. Het dorp had er in eerste instantie niet eens mogen zijn op zo'n manier. Maar imo hebben jullie daar ook totaal geen schuld aan oid. Is gewoon een grote fout vanuit Inno, vraag me überhaupt af of ze hier iets mee kunnen of willen doen.
 
Reactiescore
1.140
nja of het boosten is of niet durf ik niet zeggen. ik weet enkel dat er pp abused is die niet legitiem is, enkel de pp aftrekken lijkt me dus niet voldoende.

Dit dorp moet verdwijnen.

Van de actie van Trump: moest die koningin niet gaan runnen en sjaak op het acc zitten had hij mss het dorp zo gehad, ik zou hem dus momenteel sparen aangezien het een samenloop van omstandigheden was. als Trump zijnde zou ik de regels nog eens goed lezen en beseffen dat dit niet het TW is waar we mee verder willen.

daarom zou ik dit niet direct als boosten bestempelen omdat er geen directe relatie is naar mijn weten tussen de originele bespeler van die koningin en trump.

ik ben benieuwd wat het tw team er aan gaat doen.

Denk dat dit een lastig verhaal is.
Want de spelers die dit dorp gepakt hebben weten mogelijk niks af van die actie (althans de support moet dit kunnen bewijzen) dus als dat niet lukt kunnen ze niet zomaar een dorp gaan lopen verwijderen.
Boosten opzichzelf is ook (nog :() niet verboden atm namelijk dus alleen als ze mee waren in het plan om pp op een valse manier te verkrijgen kan de support hier tegen op treden.
En dat bewijzen lijkt me lastig tenzij ze zo dom waren hier in pm's over te communiceren :tongue:
 
Reactiescore
473
Haa sjaak trekhaaak en boosten? Dat geloofd toch helemaal niemand :biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
5
Denk dat het niet zozeer gaat over of jullie het dorp wel of niet hadden gehad. Het dorp had er in eerste instantie niet eens mogen zijn op zo'n manier. Maar imo hebben jullie daar ook totaal geen schuld aan oid. Is gewoon een grote fout vanuit Inno, vraag me überhaupt af of ze hier iets mee kunnen of willen doen.

Goedemiddag,

Ik vind het lastig om te zeggen hoe het allemaal bij Inno is gegaan. Maar toen onze trein er al uit was, werd bekend dat het account op -8000pp zou staan.
Mij lijkt het logisch dat als het account op -8000 pp staat, dat Inno dit ook waarschijnlijk heeft kunnen opmerken voor wij gisteren om 06:30 de trein eruit gooiden. Dit geeft mij wel het idee dat inno sneller had mogen handelen om ervoor te zorgen dat wij nooit in deze situatie terecht hadden mogen komen. Want ik vind inderdaad dat als een dorp op zo'n manier geboost word, dat dat onrechtvaardig is. Dan zit er nog wel 1 kanttekening aan: als Inno de PP die niet betaald is, verhaald door bvb een gerechtelijke procedure te starten, is de PP wel eerlijk gebruikt en heeft 'lisa' een probleempje :p. Want het lijkt me wel zo dat ze de PP heeft gekregen door ergens een akkoord te geven, alleen heeft ze een trucje gevonden bij het laatste gedeelte: de betaling. Dus dit maakt het gecompliceerd.

Echter vraag ik mij inderdaad af of het gerechtvaardigd is om ons het dorp nu te ontnemen. We hebben 26uur lang onze grootste clear niet kunnen gebruiken, een edel erop verloren en ook al dagen toegewerkt naar de trein om het te kunnen bemachtigen. Maar hier gaan wij als account niet over natuurlijk.

Verder begrijp ik dat mensen het idee hebben dat we de 'makkelijke' weg hebben gekozen door Jarno aan ons team toe te voegen.
Maar ik kan zeggen dat dit niet met de volste intentie is geweest om de 2 dorpen te bemachtigen.
Ik snap dat mensen met de verhalen die zijn rondgegaan daar anders over denken.
Maar toen Jarno op het account van koningin kwam, heeft hij ons gelijk een bericht gestuurd met het feit dat hij niet van plan was om onze hele trein te slopen, omdat hij wist dat het account inactief was en wij niet de intentie hadden om hem persoonlijk te schaden.

Vervolgens heeft hij zich inderdaad als CO aangeboden. Hier zijn wij vaak zorgvuldig mee omdat het toch altijd complicaties met zich meebrengt om met een nieuw iemand te spelen en de visie dezelfde kant op te krijgen. We hebben hem dus op discord bereikt en hadden al snel het idee dat hij over bepaalde skills bezat en ook ideeën heeft over hij we het verder moeten doen met het account.

Nadat we onze stamgenoten naar de meningen over Jarno hebben gevraagd, waren we overtuigd. Er waren stamgenoten die met hem samengespeeld hebben en hem omschreven als 'actief' en 'een bovengemiddelde speler'. Dit rijmde met zijn verhaal.

Mochten er verdere vragen zijn, mogen jullie mij altijd een chatje sturen via tribalwars, of ons bereiken via discord :)

-Raymon
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan