Top/Flopspelers

Reactiescore
1.962
Koningin Vivalisioux een pushaccountje van de gebroeders Trump? Leuke intern jongens! Bedankt aan Sjaak Trekhaak om de trein lekker door te laten gaan nadat hij een aanbieding als co wist te ontvangen van jullie? Belangrijk te vermelden: De overgave tot intern kwam er pas toen men constateerde dat het account -33k PP stond door Visa fraude?

Lekker beschuldigingen smijten zonder enig bewijs of uitleg :redface:
 
Reactiescore
357
Wel, blijkbaar is er PP aangekocht met een VISA kaart maar bleek die VISA kaart niet geschikt voor betaling (achteraf). Hoe de vork daar in de steel zit, kan ik echter niet helemaal bevestigen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
kan iemand mij in euro's zeggen hoeveel 33k pp is en hoe hard ik hier van moet walgen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
en aangezien ze in het negatief staan ga ik ervanuit dat er dus al 33k pp was door gegaan, anders zouden ze gewoon van 33k naar 0 gegaan zijn

:redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
7.918
Wel, blijkbaar is er PP aangekocht met een VISA kaart maar bleek die VISA kaart niet geschikt voor betaling (achteraf). Hoe de vork daar in de steel zit, kan ik echter niet helemaal bevestigen.

Ja maar hoe staat dat ingame dan? Daar staat dan -33k pp? als saldo zegmaar?
 
Reactiescore
357
Klopt, exact wat je daar zegt. Dus alvorens het account weer PP kan spenden, moeten ze het negatief saldo eerst aanzuiveren wat de intern van de dorpen bevorderlijk heeft beïnvloed voor ST, die actief was op het account na het verkrijgen van het wachtwoord.
 
Reactiescore
1.918
lol bedankt inno voor de 33K gratis peepee

waar vind je dergelijke visa's? Ik vraag het voor een vriend(een goede vriend genaamd @Rob.)
 
Reactiescore
357
Er is in PM's met koningin zelfs sprake geweest van 150k PP ... heb ik daarnet gelezen. Of dat waar is weet ik niet, zie de voormalig bespeler van het account het echter graag bekennen en met de nodige trots in de PM's.
 
Reactiescore
1.363
Er is in PM's met koningin zelfs sprake geweest van 150k PP ... heb ik daarnet gelezen. Of dat waar is weet ik niet, zie de voormalig bespeler van het account het echter graag bekennen en met de nodige trots in de PM's.
Wie ben jij dan voorn noob? xd
 
Reactiescore
1.363
Oo, daar 1 van. Dacht onbekende.. Dus dacht ik vraag ff. nooit gezien
 
Bovenaan