Top/Flopspelers

Reactiescore
1.918
birger kan je stoppen met je spam aub
 
Reactiescore
357
Als jij denkt dat pp abusen de enige way to victory is heb je de slag überhaupt al gemist. Juist deze wereld is geprobeerd om de oude manier van boosten buiten de pp beurs om aan te pakken. Pp abusen is nou eenmaal hetgene waar inno winst op maakt.

Wens verder iedereen succes deze wereld. Ik sla hem over

Waar lees je dat precies?
 
Reactiescore
357
Zal wel serieus spelen aangezien dat = PP abusen is de way to victory? Sla je de bal mis. Het zijn puur en louter jouw eigen conclusies die je daaruit trekt. Naar mijn mening is motivatie geen garantie op succes?!
 
Reactiescore
499
Revezy flop :D
 
Reactiescore
5.593
Wie dan
 
Reactiescore
1.139
Opzich zegt het natuurlijk niks dat je pp farm bent als je tot nu toe enkel nog maar pp uit gegeven hebt he :tongue:
Sterker nog meeste werelden staan in deze fase een aantal pp farms boven aan.

Los van dat heb ik ook nog niet echt een premade gezien althans geen van de so called "elite"
Maar als die er niet is betekend dat juist dat in 1 klap alle midden moot stammen waar er vaak veel meer van zijn de dienst zullen uitmaken wat dus betekend dat het een aardig leuke strijd kan geven.
 
Reactiescore
257
Ik hoop inderdaad ook op geen enkele stam die direct hard domineert. Dan zijn de ontwikkelingen nog eens interessant om te volgen.

Wel grappig om te zien dat de 'standaard' top spelers kennelijk minder aanwezig zijn omdat ze geen premades kunnen maken? Of komt dit omdat deze wereld net verkeerd gekozen is voor deze instellingen?
 
Reactiescore
67
Ik hoop inderdaad ook op geen enkele stam die direct hard domineert. Dan zijn de ontwikkelingen nog eens interessant om te volgen.

Wel grappig om te zien dat de 'standaard' top spelers kennelijk minder aanwezig zijn omdat ze geen premades kunnen maken? Of komt dit omdat deze wereld net verkeerd gekozen is voor deze instellingen?

Kan natuurlijk wel gewoon een kleine premade gemaakt worden.
 
Bovenaan