Top/Flopspelers

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Het is wel frappant dat je een speler als co erbij neemt nadat hij een trein laat doorlopen op een acc waar hij net co was.

Snap de logica niet echt van waarom iemand de edels laat doorlopen, ook al leek het account "inactief".

Dit dus
 

DeletedUser84257

Guest
Ik smacht naar het moment dat iemand een "deeznuts" mopje maakt met de voornaam Lisa
 
Reactiescore
5
Het is wel frappant dat je een speler als co erbij neemt nadat hij een trein laat doorlopen op een acc waar hij net co was.

Snap de logica niet echt van waarom iemand de edels laat doorlopen, ook al leek het account "inactief".

Hij zei dat al voor hij voorstelde om er als co op te komen, omdat hij de situatie tussen ons niet precies wist en aan het begin misschien nog dacht om op het account te blijven spelen. In dat geval maak je geen vrienden met ons account als je edels gaat lopen snipen waar hij zelf van weet dat hij ze na dat treintje sowieso niet nog een keer terug gaat krijgen. Dat hadden we afgesproken. We hadden er beide geen voordelen aan om edels/troepen te slopen.

Maarja hij besefte ook snel dat het met -8k pp moeilijk spelen is xD. Maar dit antwoordde die al binnen 1 minuut nadat wij hem een bericht gestuurd hadden.

Misschien dat jij daar dan anders in staat. Wat ik met de edels had gedaan als ik op dat account was gekomen weet ik overigens ook niet hoor :p. Is maar net hoe je het politiek strategisch aanpakt. Hij was in ieder geval begripvol en daar hebben we dan ook zeker geluk mee gehad. Maarja of die onze edels had gesloopt, is sws maar de vraag.
 
Reactiescore
19
@Mc Donald Trump..

Ik speel dit spelletje al even... als onbekende noob...

Wat me wel opvalt is dat steeds dezelfde namen terugkomen als het gaat over 'vreemde' overnames, 'PP abuse', 'afspraakjes',... enz...

Kan iemand me even uitleggen hoe Sjaak trekhaak ( met wie ik ooit samenspeelde maar hij was zo hypocriet en leugenachtig dat hij 4 mensen deed walgen zodat ze TW nooit meer hebben opengedaan ) aan een paswoord komt? Als bij toeval van een account onder aanval door Trump, als bij toeval met -33k PP, en dan als bij toeval een co wordt van trump nadat hij de edels liet doorgaan... ?? Zijn we allemaal naief of weten we beter vraag ik me dan af?
Gezien de lange loopafstand en de skills van sjaak trekhaak was het snipen van de trein easy en had trump een probleem : geen extra dorp, een trein dood en een achterstand ipv een gratis dorpje...




Hij zei dat al voor hij voorstelde om er als co op te komen, omdat hij de situatie tussen ons niet precies wist en aan het begin misschien nog dacht om op het account te blijven spelen. In dat geval maak je geen vrienden met ons account als je edels gaat lopen snipen waar hij zelf van weet dat hij ze na dat treintje sowieso niet nog een keer terug gaat krijgen. Dat hadden we afgesproken. We hadden er beide geen voordelen aan om edels/troepen te slopen.

Maarja hij besefte ook snel dat het met -8k pp moeilijk spelen is xD. Maar dit antwoordde die al binnen 1 minuut nadat wij hem een bericht gestuurd hadden.

Misschien dat jij daar dan anders in staat. Wat ik met de edels had gedaan als ik op dat account was gekomen weet ik overigens ook niet hoor :p. Is maar net hoe je het politiek strategisch aanpakt. Hij was in ieder geval begripvol en daar hebben we dan ook zeker geluk mee gehad. Maarja of die onze edels had gesloopt, is sws maar de vraag.
@Mc Donald Trump..
 
Reactiescore
473
Ik zou nou niet meteen zeggen dat sjaak trekhaaak skills heeft maar hypocriet is hij zeker wel.

Mooi stukje @HeavyFrost
 
Reactiescore
19
Ik zou nou niet meteen zeggen dat sjaak trekhaaak skills heeft maar hypocriet is hij zeker wel.

Mooi stukje @HeavyFrost

voldoende om een trein dat 26 uren loopt te snipen toch? ;-) Dat kan iedereen

Verder geloof ik geen cent van het feit dat ze elkaar 'niet zouden kennen'en bijgevolg hoefde trump helemaal niet 'te zonderzoeken en na te vragen wie sjaak trekhaak is'.... ik speel sinds wereld 8 met verschillende vaste partners en op verschillende accounts... Als er 2 accounts zijn dat ik wel heeeelvaak tegenkwam kan je vast raden welke....

PS : ik geef niet aan op welke accounts ik al gespeeld heb, nodeloos erachter te vragen.
 
Reactiescore
9
Kan iemand me even uitleggen hoe Sjaak trekhaak aan een paswoord komt?

Via via gekregen, had een kennis gecontacteerd dat hij graag op w82 wilde spelen, krijgt een account met -33k pp, zou daar ook niet verder op spelen.

Blijkbaar heeft ie wel enkele haters lopen hier op het AF, doet er weinig toe. Dit is altijd al een vrij toxische omgeving geweest en een deel van het spel dat ik liefst zo veel mogelijk mijd. Hebben zelf voldoende over hem gepolst bij stamgenoten en nog enkele toppers die niet in mijn stam zitten, daar enkel positieve dingen gehoord.
 
Reactiescore
228
Goedemiddag,

Ik vind het lastig om te zeggen hoe het allemaal bij Inno is gegaan. Maar toen onze trein er al uit was, werd bekend dat het account op -8000pp zou staan.
Mij lijkt het logisch dat als het account op -8000 pp staat, dat Inno dit ook waarschijnlijk heeft kunnen opmerken voor wij gisteren om 06:30 de trein eruit gooiden. Dit geeft mij wel het idee dat inno sneller had mogen handelen om ervoor te zorgen dat wij nooit in deze situatie terecht hadden mogen komen. Want ik vind inderdaad dat als een dorp op zo'n manier geboost word, dat dat onrechtvaardig is. Dan zit er nog wel 1 kanttekening aan: als Inno de PP die niet betaald is, verhaald door bvb een gerechtelijke procedure te starten, is de PP wel eerlijk gebruikt en heeft 'lisa' een probleempje :p. Want het lijkt me wel zo dat ze de PP heeft gekregen door ergens een akkoord te geven, alleen heeft ze een trucje gevonden bij het laatste gedeelte: de betaling. Dus dit maakt het gecompliceerd.

Echter vraag ik mij inderdaad af of het gerechtvaardigd is om ons het dorp nu te ontnemen. We hebben 26uur lang onze grootste clear niet kunnen gebruiken, een edel erop verloren en ook al dagen toegewerkt naar de trein om het te kunnen bemachtigen. Maar hier gaan wij als account niet over natuurlijk.

Verder begrijp ik dat mensen het idee hebben dat we de 'makkelijke' weg hebben gekozen door Jarno aan ons team toe te voegen.
Maar ik kan zeggen dat dit niet met de volste intentie is geweest om de 2 dorpen te bemachtigen.
Ik snap dat mensen met de verhalen die zijn rondgegaan daar anders over denken.
Maar toen Jarno op het account van koningin kwam, heeft hij ons gelijk een bericht gestuurd met het feit dat hij niet van plan was om onze hele trein te slopen, omdat hij wist dat het account inactief was en wij niet de intentie hadden om hem persoonlijk te schaden.

Vervolgens heeft hij zich inderdaad als CO aangeboden. Hier zijn wij vaak zorgvuldig mee omdat het toch altijd complicaties met zich meebrengt om met een nieuw iemand te spelen en de visie dezelfde kant op te krijgen. We hebben hem dus op discord bereikt en hadden al snel het idee dat hij over bepaalde skills bezat en ook ideeën heeft over hij we het verder moeten doen met het account.

Nadat we onze stamgenoten naar de meningen over Jarno hebben gevraagd, waren we overtuigd. Er waren stamgenoten die met hem samengespeeld hebben en hem omschreven als 'actief' en 'een bovengemiddelde speler'. Dit rijmde met zijn verhaal.

Mochten er verdere vragen zijn, mogen jullie mij altijd een chatje sturen via tribalwars, of ons bereiken via discord :)

-Raymon

en als jarno 2 minuten moeite deed had je 26 uur gelopen voor niets want dan was je je edels kwijt je gaat niet random 26u verder edelen zonder iets van onderbouwing?
 
Reactiescore
473
Via via gekregen, had een kennis gecontacteerd dat hij graag op w82 wilde spelen, krijgt een account met -33k pp, zou daar ook niet verder op spelen.

Blijkbaar heeft ie wel enkele haters lopen hier op het AF, doet er weinig toe. Dit is altijd al een vrij toxische omgeving geweest en een deel van het spel dat ik liefst zo veel mogelijk mijd. Hebben zelf voldoende over hem gepolst bij stamgenoten en nog enkele toppers die niet in mijn stam zitten, daar enkel positieve dingen gehoord.
Als je op een account inlogd wat edels krijgt block je die gewoon. Of het nu jou acc is of niet.
 
Reactiescore
5
voldoende om een trein dat 26 uren loopt te snipen toch? ;-) Dat kan iedereen

Verder geloof ik geen cent van het feit dat ze elkaar 'niet zouden kennen'en bijgevolg hoefde trump helemaal niet 'te zonderzoeken en na te vragen wie sjaak trekhaak is'.... ik speel sinds wereld 8 met verschillende vaste partners en op verschillende accounts... Als er 2 accounts zijn dat ik wel heeeelvaak tegenkwam kan je vast raden welke....

PS : ik geef niet aan op welke accounts ik al gespeeld heb, nodeloos erachter te vragen.

De trein was 13u. Maar in ieder geval genoeg tijd om te snipen. Maar had dat gelukt met de troepen die we meegestuurd hebben :p?
En daarnaast kenden wij absoluut Jarno niet en hebben we dat ook in onze stamchat gevraagd wat onze stamleden kunnen beamen.
Onze laatste wereld is W55 geweest, dus wij kennen toch niet echt iedereen haha. Gisteren via PM gepraat, vervolgens per discord.

Maargoed het AF is hier inderdaad om voornamelijk dingen te schrijven zonder hoor en wederhoor met onszelf. Maargoed jullie mogen natuurlijk speculeren wat jullie willen op dit o zo gezellig forumpie :p dat is niet veranderd sinds W55.

-Raymon
 
Reactiescore
5
en als jarno 2 minuten moeite deed had je 26 uur gelopen voor niets want dan was je je edels kwijt je gaat niet random 26u verder edelen zonder iets van onderbouwing?

Naja dus de vraag hoe de snipe afgelopen was. En de reden dat we de trein stuurden is omdat koningin haar PM al 3 dagen niet geopend had en we haar ook via discord bereikt hebben om te kijken hoe dat nou precies zit :p Je doet inderdaad researche voor je zon trein eruit gooit.
 
Reactiescore
473
Naja dus de vraag hoe de snipe afgelopen was. En de reden dat we de trein stuurden is omdat koningin haar PM al 3 dagen niet geopend had en we haar ook via discord bereikt hebben om te kijken hoe dat nou precies zit :p Je doet inderdaad researche voor je zon trein eruit gooit.
?? Dus de pm word niet beantwoord maar wel is er ineens Jarno op de trein door te laten lopen en om te co'en?

Je verhaal raakt kant noch wal.
 
Reactiescore
19
Oh, ik ben alvast geen hater van Sjaaktrekhaak... Echter ken ik een zekere Rick dat het absoluut wel is... en met recht en rede... Nietwaar Sjaak?

Mr Trump...

Ga je nu echt beweren dat al dat 'toeval' ook toeval is? Dat is je recht.
Laat ons even de rol omdraaien...

Stel je even voor dat morgen een lid van 'Foemps' een dorpje neemt
*van 7k punten...
*op 13h enkele reis loopafstand,
*een account van -33k PP ( een onterecht opgebouwd dorp dus );
*wetende dat er een redelijk ervaren speler op zat dat 'per ongeluk' het wachtwoord via via vernam;
*die ervaren speler doet niets en wordt zelfs een co ( jeetje; wat een toeval )

Daarna stelt de leider van de stam Foemps even op het forum de situatie als volgt voor
*wij wisten nergens van
* wij vallen met een trein 13 uur lopen gewoon aan als dat even niet actief is
* wij kenden die ervaren speler niet en horen enkel goede zaken
* en dan nu het strafste : wij vinden dat we onze zware clear 26 uren kwijt waren dus hebben we recht op dat dorp???

Jezus.. ben ik even benieuwd of je dan met eenzelfde bril zou kijken?

Wees een man : als je de man wil spelen ipv de bal mag dat van mij; maar kom er dan voor uit...
 
Reactiescore
228
De trein was 13u. Maar in ieder geval genoeg tijd om te snipen. Maar had dat gelukt met de troepen die we meegestuurd hebben :p?
En daarnaast kenden wij absoluut Jarno niet en hebben we dat ook in onze stamchat gevraagd wat onze stamleden kunnen beamen.
Onze laatste wereld is W55 geweest, dus wij kennen toch niet echt iedereen haha. Gisteren via PM gepraat, vervolgens per discord.

Maargoed het AF is hier inderdaad om voornamelijk dingen te schrijven zonder hoor en wederhoor met onszelf. Maargoed jullie mogen natuurlijk speculeren wat jullie willen op dit o zo gezellig forumpie :p dat is niet veranderd sinds W55.

-Raymon

ik luister wel naar je verhaal, er zijn wel meerdere mensen die dit serieus nemen.

echter stinkt het hele verhaal. Het hele verhaal dat begint met die PP affaire, dan Jarno die aan de login geraakt. Ook log je niet zomaar op een acc, je start er met een lichte historie, je kent de eigenaar etc. als je dan als eerste keuze maakt om een trein door te laten ipv te snipen lijkt me dat ook al redelijk duidelijk.

Ik vraag me af wanneer Jarno voor de eerste keer gelogged heeft, wat het volledige PM verkeer was tussen Trump en Koningin/Jarno, al die dingen.

Daar kan enkel support aan dus dat zullen we morgen of overmorgen zien.

Ik neem jullie het fuseren kwalijk aangezien dit gewoon boosten is. Je had evengoed de troepen laten staan in de staat dat het dorp werd achter gelaten door de originele bespeler en op een eerlijke manier het overnemen. Maar toch koos je er voor om jarno te laten dodgen en er dan bij te laten.

Ik ben benieuwd naar de kant van Jarno
 

DeletedUser84257

Guest
Werd er gedodged of bleven de (weinige) troepen gewoon thuis staan?
 
Bovenaan