Top/flopspelers

Reactiescore
1.363
Mja wat is het probleem precies met cf's?
Je moet gewoon zorgen dat je cluster opgeruimd is.
En zeker in het geval van die rim stam waar nu over gesproken wordt.
Is echt niet als of die bb's daar gaan uitmaken hoor die stam is gewoon te klein om ook maar een kans te maken als ze straks uit 20/1 komen.
Hoe goed die spelers daar op ook zijn cta kan gewoon op al die dorpen tegelijk genoeg edel clears gooien dat er geen enkele kans is om daar tegen te deffen.

zijn voor mij een paar uitzonderingen waarbij clusterfucken in mijn ogen idd minder sjiek is.

Stel je hebt een 20/1 speler in je cluster liggen die je simpel weg niet kunt pakken en die wordt geclusterfucked door een andere grote stam bijvoorbeeld cult bij talent of andersom. vind ik zelf wel dat je daar wat van kunt zeggen want die kun je gewoon niet opruimen.
Al is dat ook niet echt meer een excuses met hoeveel mb's beide stammen gebruiken maar goed.


Daarnaast (mag het opzich van mij maar zou ik zelf niet doen) dat is een hele boel dorpen kleiner dan 1k pakken in iemands anders zijn cluster.


Dan heb ik nog voorbij zien komen dat dit wordt gezien als het cluster van kjoenieman
Ja de betreffende speler ligt daar in de buurt maar maakt dat het gelijk zijn cluster want als je lijnen trekt tussen de dorpen van kjoenieman ligt er maar 1 dorp binnen die lijnen en dat komt eerder door een wat verder gelegen dorpje van kjoenieman dan dat je echt een cluster hebt daar.

Persoonlijk vind ik ook dat je pas bij een bepaalde grote van een cluster kunt spreken en die heeft kjoenieman zeker nog niet bereikt daarnaast speelt het voor mij ook zeker mee of het daadwerkelijk uitmaakt en in dit geval is het nee.
Deze spelers zijn sws kansloos en worden echt niet gebroken omdat die bb's gepakt worden sterker nog zou mij verbazen als de spelers er nog liggen mochten die bb's uitgebouwd zijn.
En nee tw is geen spel waarbij je je tegenstanders een zo'n eerlijk mogelijke kans moet geven.
zeker voor mij zit de lol van tw hem vooral in zo efficiënt mogelijk spelen en daarmee een voorsprong opbouwen en dan je voorsprong gebruiken om je voorsprong nog verder uit te bouwen.

En ja ik weet dat ik er veelste serieus op in ga aangezien jullie ook maar een beetje trollen en het zelf nog erger doen maar goed iig me uitleg gegeven ^^

Een cluster is vaak niet opgeruimd, omdat er een edeltekort is (niet iedereen poept pp), of mensen kiezen eerder voor gebied dan voor clusteren, of mensen hebben te weinig boosters etc, maar dat komt weer neer op een edeltekort :p.

Die 20/1 shizzl waar jij het over hebt ben ik idd mee eens. Vindt dat inno eens werelden moet doen zonder moraal, of 20/1 (of beide). En nee, geen stomme classics. Dat voorkomt wss zoveel geboost/mb gejank.

een andere situatie is als je een bg neemt met iemand die al bij een ander in zijn cluster ligt en daar mee een cf legt.
Als je die cf wilt pakken geen probleem mee maar pak hem dan ook echt en niet door middel van een intern.

Dit is natuurlijk wel een beetje dubbel hé :p.
Je kunt dan op die manier alleen een ''legit'' cf krijgen door die bg te stabben, ook een beetje weird, niet?

Die Kjonieman heeft alleen in vergelijking met een stam cult bijv wel echt een kleine stam ehh.. Dus dat vind ik wel een beetje oneerlijk gedacht imo.

Die spelers zijn idd wel kansloos, maarja das net met kataën, tis een morele kwestie. (ongeacht jouw denkwijze)

En ik weet ofc jouw speelwijze jurr ;).
Zou normaliter ook zo spelen ehh o_O.
Maarja, deze wereld zie ik meer als leuke uitdaging :D.

Eindelijk eens iemand die normaal reageert op mij, ook uniek <3
 
Reactiescore
1.363
Nah overmacht. Als ik het goed heb speelt Talent niet alleen dus is die overmacht niet bij Cult aanwezig. Als ik er naast zit en er geen NAP's/BG's zijn:correct me :p

Op dit moment voor zover ik weet, hebben wij geen naps/bg's. Puur t zelfde als wat jullie hebben, maar dan in mindere mate. (mb's/du's en die mikmak)
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Sinds wanneer worden er Mb spelers in een cluster van de enemy gelegd 424|541 @Clickb*it ?
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het in principe natuurlijk gewoon cf'en in het cluster van Kjoenieman en niet geheel fair nee. Zou CTA sieren als we hier een oplossing voor zoeken.

Wellicht wilt Kjoenieman wel boost worden bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
344
Liever mbs dan bbs. Mag ik dan concluderen dat talent een top actie heeft gemaakt?
 
Bovenaan