Top/flopspelers

Reactiescore
470
ik vind het waanzinnig dat er accounts zijn waar meer dan 2 spelers op spelen. Zo hele teams van +-10 spelers die samen een account permanent onderhouden is iets dat ik precies vroeger niet zo vaak zag, nu is dat de standaard zo blijkt.

Volgens mij heb je een beetje een beperkte visie op zaken... "Vroeger" toen ik speelde waren er inderdaad minder co's per account zo 2-3 maar de meeste stammen hadden hun vv's wel op orde. Waarbij als een account in nood was en er offensief of defensief bij gesprongen moest worden er altijd wel ergens een vv stond.

Dit was een beetje op en resulteerden dan ook in de veranderingen van de vv regels zo als we ze nu kennen (circa 2012) daarna kon er nog altijd veel met VVV's gespeeld worden omdat de werelden gewoon 30 keer zo groot waren als nu.
Vv restricties waren er toen zo goed als nooit.

Terwijl als je nu niet de volle 24/7 bemanning hebt en je terug moet vallen op vv's die ook nog eens door gegeven gaan moeten worden in de stam je vrij wel altijd vv restricties zal oplopen.

En geef eens toe, de actieve player-base wordt een stuk ouder tov. Vroeger.
We hebben niet meer de tijd en motivatie om 16u per dag te besteden aan tw.
 
Reactiescore
13
Volgens mij heb je een beetje een beperkte visie op zaken... "Vroeger" toen ik speelde waren er inderdaad minder co's per account zo 2-3 maar de meeste stammen hadden hun vv's wel op orde. Waarbij als een account in nood was en er offensief of defensief bij gesprongen moest worden er altijd wel ergens een vv stond.

Dit was een beetje op en resulteerden dan ook in de veranderingen van de vv regels zo als we ze nu kennen (circa 2012) daarna kon er nog altijd veel met VVV's gespeeld worden omdat de werelden gewoon 30 keer zo groot waren als nu.
Vv restricties waren er toen zo goed als nooit.

Terwijl als je nu niet de volle 24/7 bemanning hebt en je terug moet vallen op vv's die ook nog eens door gegeven gaan moeten worden in de stam je vrij wel altijd vv restricties zal oplopen.

En geef eens toe, de actieve player-base wordt een stuk ouder tov. Vroeger.
We hebben niet meer de tijd en motivatie om 16u per dag te besteden aan tw.
mmmh, klinkt aannemelijk. Nog een reden waarom ik veel liever moraalbreker ben dan een top 25 speler, het lukt gewoon niet om voldoende inzet te tonen om zo fulltime een account te onderhouden. Als ik enkele dagen achtereen meermaals +500 incomings tegelijk heb, dan begin ik er zelfs niet aan. Zo try-harden doe ik gewoon niet.
 
Reactiescore
2.433
mmmh, klinkt aannemelijk. Nog een reden waarom ik veel liever moraalbreker ben dan een top 25 speler, het lukt gewoon niet om voldoende inzet te tonen om zo fulltime een account te onderhouden. Als ik enkele dagen achtereen meermaals +500 incomings tegelijk heb, dan begin ik er zelfs niet aan. Zo try-harden doe ik gewoon niet.
Misschien is boost worden van Kyuka wel iets voor jou
 
Reactiescore
5.600
mmmh, klinkt aannemelijk. Nog een reden waarom ik veel liever moraalbreker ben dan een top 25 speler, het lukt gewoon niet om voldoende inzet te tonen om zo fulltime een account te onderhouden. Als ik enkele dagen achtereen meermaals +500 incomings tegelijk heb, dan begin ik er zelfs niet aan. Zo try-harden doe ik gewoon niet.
En juist hierom speel je met meer spelers per acc :)
 
Reactiescore
1.139
mmmh, klinkt aannemelijk. Nog een reden waarom ik veel liever moraalbreker ben dan een top 25 speler, het lukt gewoon niet om voldoende inzet te tonen om zo fulltime een account te onderhouden. Als ik enkele dagen achtereen meermaals +500 incomings tegelijk heb, dan begin ik er zelfs niet aan. Zo try-harden doe ik gewoon niet.

Beetje boost staat ook top 25 tho :cool2:
 
Reactiescore
449
Ik hoorde geld uitgeven aan pp??
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Val niet echt een fair point om te maken als je op Leone speelt ;)
Als je jur hebt meegemaakt op 73 weet je dat dit niet als steek bedoelt is, hij kwam er altijd gewoon trots voor uit, zijn hobby.

en idd, van leone isniks gekocht :p, zeker genoeg gespend
 
Reactiescore
13
Misschien is boost worden van Kyuka wel iets voor jou
ach, aangezien ik binnenkort op vakantie vertrek, zal ik op w81 wellicht enkel pp farmen. Misschien heb ik later weer tijd om als mb te dienen bij een waardige leider. Who knows...
 
Reactiescore
2.433
ach, aangezien ik binnenkort op vakantie vertrek, zal ik op w81 wellicht enkel pp farmen. Misschien heb ik later weer tijd om als mb te dienen bij een waardige leider. Who knows...
Aha, waar lig je? Indien c54 mag be berichtje sturen mvgkes
 
Reactiescore
383
Is hetzelfde groepje die de grappen maakt en elkaar ook likes geeft, terwijl het voor de rest inderdaad een vrij uitgekauwd ritueel begint te worden.
Jaloers?
 
Bovenaan