Top/Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Team Schedel die claimen een van de betere teams van de server te zijn en nu gebande spelers internen om een wereld te winnen. TW zal ook nooit veranderen.
 
Reactiescore
524
geen schijn van kans vrinden, hoe graag ik jullie ook mag, zonder mij komen jullie niet in de buurt
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Team Schedel die claimen een van de betere teams van de server te zijn en nu gebande spelers internen om een wereld te winnen. TW zal ook nooit veranderen.

Denk dat dit sinds W69 niet meer echt geldt.
 
Reactiescore
1.363
Team Schedel die claimen een van de betere teams van de server te zijn en nu gebande spelers internen om een wereld te winnen. TW zal ook nooit veranderen.
Team schedel is ook fking slecht man xD. Verliezen ook nog 2x van mij.. Dan ben je al helemaal noob. En internen en de janknoob uithangen is ook t enige wat zij kunnen. Overrated janknoob accie dus :D Noo-noo staat natuurlijk easy boven schedel.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Team schedel is ook fking slecht man xD. Verliezen ook nog 2x van mij.. Dan ben je al helemaal noob. En internen en de janknoob uithangen is ook t enige wat zij kunnen. Overrated janknoob accie dus :D Noo-noo staat natuurlijk easy boven schedel.

Chris begrijpt het
 
Bovenaan