Top/Flopspelers

Reactiescore
1.918
volgens legendes is toekomstige ballon d'or winnaar De Bruyne vernoemd naar deze p&p God
 
Reactiescore
524
@Vleesje waarom ben jij opeens zo actief op W80 forum? Ben je begonnen ofzo?
 
Reactiescore
449
Reactiescore
2.062

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
wij als team schedel hebben besloten een samenwerking met gwamm en looney aan te gaan
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
257
Waarom graaf je naar mij, ben je buurman mol?
Zoals ik al eerder aangaf bij Absurd is mijn eigen accountje te verwaarlozen :)

Maar omdat je zo uit de hoogte deed was ik eens benieuwd naar hoe Da Vinci ervoor stond. Ik gunde het alleen iemand anders om een serieuze post te maken ;)
 
Reactiescore
2.062
Zoals ik al eerder aangaf bij Absurd is mijn eigen accountje te verwaarlozen :)

Maar omdat je zo uit de hoogte deed was ik eens benieuwd naar hoe Da Vinci ervoor stond. Ik gunde het alleen iemand anders om een serieuze post te maken ;)

Zat maar beetje te grappen, ben zelf nog niet echt actief ook op deze wereld
 
Reactiescore
451
@BloodWolf14

Vinci is een alround team

Met isaac de goudsmit/interner aan het roer, goudmunten slaan voor isaac geen probleem dagen en nachten lang die jongen is niet te stoppen, als er dan eenmaal een stamgenoot stopt is natuurlijk ook isaac er als de kippe bij want ja internen daar leeft deze jongen voor @.Da Vinci

Veder hebben we dan nog onze enige echte scripter. Voor hem is geen script te moeilijk en wat kan deze jongen toch spelen van sochtens op dn trekker naar deffe als een grote betonnen muur en nooit klagen ja die

En dan niet te vergeten die joey
Met zn dikke nek van de fastfood en zn hooligun petjes, naar een echte tw nerd. Klagen wat deze jongen kan maar als die eenmaal bezig gaat snipt die de lijstjes zo weg @Rara Est Fides.

Veder nog rico
De pp spender / zebrahouder /paard en struisvogel boer geen beest te veel of te gek hij gooit zo 1k fakes in je nek

Dan nog rene aka 0.0%
Deze man drink zn alcohol vrij bier als ranje en loopt dan rond of die 3 kratten op heeft maar kwa offen en deffe staat ook deze man zn mannetje, al is loggen soms wat lastiger voor deze jongen
maar dat komt steeds vaker als je op zn gezellig team speelt.
@EquinoxDR

Veder ode aan onze echte echte @aapjeklapklap de beste mber en het tactisch defensief brein van op w60 geklapt worden naar nu 1 van de beste tw spelers zijn respect.

Zo goed staan wij er dus voor
 
Bovenaan