Top/Flopspelers

Reactiescore
2.062
Beste AF lezers,

Zijn er nog Top en/of Flop spelers gespot op deze wereld?

Wie denken jullie dat er echt potentie heeft om de wereld te winnen?


Ik denk dat mijn oude account .da vinci een sterke kans heeft om de wereld te winnen. Erg sterk team, echter wel zonder mij en mathieu. Alleen dat mag de pret niet bederven

Mathieu die nu op schedel zit heeft natuurlijk ook een mooie kans om te winnen.
 
Reactiescore
5.595
Als schedel in volle glorie actief zou zijn lijkt me dat vanzelfsprekend een voorbode van een sterke kans op wereld winst, daar ik bijzonder weinig tegenstand spot. Als je ziet hoe de topspelers van de huidige ranglijst zich ontwikkelen en diens reputatie lijkt me zelfs .Da Vinci mét René een goede kanshebber, zonder Réne natuurlijk helemaal.
 
Reactiescore
470
Beste AF lezers,

Zijn er nog Top en/of Flop spelers gespot op deze wereld?

Wie denken jullie dat er echt potentie heeft om de wereld te winnen?


Ik denk dat mijn oude account .da vinci een sterke kans heeft om de wereld te winnen. Erg sterk team, echter wel zonder mij en mathieu. Alleen dat mag de pret niet bederven

Mathieu die nu op schedel zit heeft natuurlijk ook een mooie kans om te winnen.

Wie is dan de Rene die een pm stuurde vanaf .da vinci?

En ik niet?
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.019
Als schedel in volle glorie actief zou zijn lijkt me dat vanzelfsprekend een voorbode van een sterke kans op wereld winst, daar ik bijzonder weinig tegenstand spot. Als je ziet hoe de topspelers van de huidige ranglijst zich ontwikkelen en diens reputatie lijkt me zelfs .Da Vinci mét René een goede kanshebber, zonder Réne natuurlijk helemaal.
heb je het nu over mijn accje??!?!?! :eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
il leone flop
 
Reactiescore
5.595
Dat is vrij makkelijk om te zeggen natuurlijk, topspelers van vroeger zijn nog steeds (onlangs) actief en er zijn ook weer nieuwe topspelers bijgekomen. Tuurlijk zijn er afgehaakt en dat is terecht ook hoor, maar ook grotendeels door tijd en andere levensfase.
 
Reactiescore
1.226
Dat is vrij makkelijk om te zeggen natuurlijk, topspelers van vroeger zijn nog steeds (onlangs) actief en er zijn ook weer nieuwe topspelers bijgekomen. Tuurlijk zijn er afgehaakt en dat is terecht ook hoor, maar ook grotendeels door tijd en andere levensfase.

Ik ben blij dat je doorgeschoven bent naar een andere levensfase Tommert <3
 
Reactiescore
1.542
Zie dat schedel al een stammetje bij elkaar heeft wat wss grotendeels intern wordt, ook sick minds zal daar was bijhoren :) die zullen hard gaan de komende tijd.

Ik acht ze dan ook zeker kanshebbers samen met da Vinci en livingdeadsouls. Verder hoop ik dat team disguised turtle deze wereld de juiste stam kan vinden om ook ver te komen, vaak komen ze een heel eind maar haken dan (veelal door het falen van anderen) vroegtijdig af.
 
Bovenaan