Top/Flopspelers

Reactiescore
2.444
Mamba ligt alleen daar zodiep omdat het dorpen van ook een ex stamgenoot van sauron geinternd heeft
Dus beetje rare feiten haal je hier aan

Jullie liggen daar zo ontzettend diep doordat jullie barbs en mb's hebben geinternd die op hun plaats barbs hebben gepakt. Mamba ligt daar deels zo diep door inderdaad intern dorpen van Fihann maar ook deels doordat ze meerdere succesvolle blitzes op jullie Mb's hebben uitgevoerd.

Dat maakt nog steeds bijzonder weinig uit voor de dorpen die Guided gepakt heeft daar, het stammencluster ligt er en de dorpen van Guided zijn geen vieze cf/sprongdorpen maar gewoon dorpen die rechtmatig te edelen waren voor ze. Dit is een beetje een slechte poging om de aandacht af te leiden van de cf's via barbs van jullie MB Aapjeklapklap.
 
Reactiescore
454
Jullie liggen daar zo ontzettend diep doordat jullie barbs en mb's hebben geinternd die op hun plaats barbs hebben gepakt. Mamba ligt daar deels zo diep door inderdaad intern dorpen van Fihann maar ook deels doordat ze meerdere succesvolle blitzes op jullie Mb's hebben uitgevoerd.

Dat maakt nog steeds bijzonder weinig uit voor de dorpen die Guided gepakt heeft daar, het stammencluster ligt er en de dorpen van Guided zijn geen vieze cf/sprongdorpen maar gewoon dorpen die rechtmatig te edelen waren voor ze. Dit is een beetje een slechte poging om de aandacht af te leiden van de cf's via barbs van jullie MB Aapjeklapklap.

Mwah als jij het netjes vind dat guided over sauron heen jumpt terwijl sauron in p2w zat via interns van ex p2w spelers moet je zelf ook nog veel leren
 
Reactiescore
5.686
Het is wel weer zo makkelijk om gelijk als er wat aangehaald wordt het te weerleggen met iets anders, in plaats van het gewoon toe te geven. Ik moet toegeven dat er idd een verschil zit tussen een gerekruteerde MB en een MB die er al lag, maar de precieze praktijken en uitkomst blijft hetzelfde en het is de uitkomst wat van grootste belang is.
 
Reactiescore
2.444
Mwah als jij het netjes vind dat guided over sauron heen jumpt terwijl sauron in p2w zat via interns van ex p2w spelers moet je zelf ook nog veel leren

Nogmaals als het niet bij het stammencluster was had je gelijk, maar het dorp ligt bij ons stammencluster. Aan welke stamgenoot wij het dorp indelen is geheel aan ons, het zijn rechtmatige dorpen.

Ga je nog reageren op de cfs van Aapje?
 
Reactiescore
454
Het is wel weer zo makkelijk om gelijk als er wat aangehaald wordt het te weerleggen met iets anders, in plaats van het gewoon toe te geven. Ik moet toegeven dat er idd een verschil zit tussen een gerekruteerde MB en een MB die er al lag, maar de precieze praktijken en uitkomst blijft hetzelfde en het is de uitkomst wat van grootste belang is.

Teken is uit waar ik via internde dorpen van een speler uit een stam over een lid wa nog steeds in die stam zit jumpt
 
Reactiescore
454
Nogmaals als het niet bij het stammencluster was had je gelijk, maar het dorp ligt bij ons stammencluster. Aan welke stamgenoot wij het dorp indelen is geheel aan ons, het zijn rechtmatige dorpen.

Ga je nog reageren op de cfs van Aapje?

Alsnog ligt da stamgebied er door een p2w recruit waarna guided over een speler van p2w jumpt netjes tegenover die p2w speler he die je daarna probeert te edelen
 
Reactiescore
454
Nogmaals als het niet bij het stammencluster was had je gelijk, maar het dorp ligt bij ons stammencluster. Aan welke stamgenoot wij het dorp indelen is geheel aan ons, het zijn rechtmatige dorpen.

Ga je nog reageren op de cfs van Aapje?

Aapje jumpt net als guided over een speler heen of had ik dan eerst iemand van die stam moeten recruteren om het zoals jullie dan noemen legaal te maken? Net als guided en mamba deden?
 
Reactiescore
2.444
Aapje jumpt net als guided over een speler heen of had ik dan eerst iemand van die stam moeten recruteren om het legaal te maken? Net als guided en mamba deden?

Mamba lag al in dat gebied Kevin, door goeie blitzes op jullie mbs. Dat gebied is later versterkt door inderdaad de intern van Fihann. Dat je dat kunt vergelijken met die cfs van Aapje op een random kleine rim stam is bijzonder.
 
Reactiescore
454
Mamba lag al in dat gebied Kevin, door goeie blitzes op jullie mbs. Dat gebied is later versterkt door inderdaad de intern van Fihann. Dat je dat kunt vergelijken met die cfs van Aapje op een random kleine rim stam is bijzonder.

Mamba lag zeker nog niet zo diep kyle.
Dus niet dom komen lullen
Jullie zelf jumpe wat je wil en komt daarna beetje als een moraalheer hier rondlopen
 
Reactiescore
5.686
En kun je het ook goed lullen zonder ons als referentie kader te gebruiken? Bedoel die rimstam heeft niks met ons te maken.
 
Reactiescore
2.444
Mamba lag zeker nog niet zo diep kyle.
Dus niet dom komen lullen
Jullie zelf jumpe wat je wil en komt daarna beetje als een moraalheer hier rondlopen

Hier hebben we het privé al over gehad Kevin en toen heb ik je via een kaartje laten zien dat Mamba maar enkele vakken dieper is komen te liggen dan ze al lagen. Beetje apart om dit vervolgens weer aan te halen.

Maar goed volgens jullie beredenatie hebben wij vies spel gespeeld, jullie antwoord daarop is dan om random rim stammetjes ook maar te naaien? Probeer ons dan weg te spelen, in plaats daarvan ga je kleine stammetjes die niks met ons te maken hebben naaien?
 
Reactiescore
1.365
Nogmaals als het niet bij het stammencluster was had je gelijk, maar het dorp ligt bij ons stammencluster. Aan welke stamgenoot wij het dorp indelen is geheel aan ons, het zijn rechtmatige dorpen.

Ga je nog reageren op de cfs van Aapje?
Ik ga die cfs wel opedelen en dan daarin clears in zetten om jullie aan te vallen, is dat goed? (kata's mag ook)
 
Reactiescore
454
Hier hebben we het privé al over gehad Kevin en toen heb ik je via een kaartje laten zien dat Mamba maar enkele vakken dieper is komen te liggen dan ze al lagen. Beetje apart om dit vervolgens weer aan te halen.

Maar goed volgens jullie beredenatie hebben wij vies spel gespeeld, jullie antwoord daarop is dan om random rim stammetjes ook maar te naaien? Probeer ons dan weg te spelen, in plaats daarvan ga je kleine stammetjes die niks met ons te maken hebben naaien?

Mwah omdat je gewoon onzin kraamt,
En jullie je eige dingen oke vinden
Vandaar dat ik ook geen verantwoording aan jullie hoef af te leggen want de looney leiding vind ook alles oke
 
Reactiescore
2.444
Mwah omdat je gewoon onzin kraamt,
En jullie je eige dingen oke vinden
Vandaar dat ik ook geen verantwoording aan jullie hoef af te leggen want de looney leiding vind ook alles oke

Ach als het onzin is dan kun je het ook prima ontkrachten lijkt me? Dan hoef je niet met zo'n slap excuus voor slap spel aan te komen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ok beide partijen clusterfucken

lekker boeien nu
 
Reactiescore
1.584

Lekker via barbs over en in het cluster van kleine rim stammetjes springen @aapjeklapklap!

Wat zit je nou te janken dan? Bemoei je lekker met je eigen zaken, cluster en spel of heb je gewoon serieus niks beters te doen?

Ik speel overigens al een week op account Vinci maar dat doet er verder niet toe, de keuze om een jump weg van het front te maken was zeer bewust. Beetje raar dat je dat je ineens de moraalridder uit loopt te hangen op het AF en het opneemt voor een paar rimstammetjes.
 
Bovenaan