Top/Flopspelers

Reactiescore
363
*
Alleen vaak met zulke dingen creëer je een soort w78, waar ook niemand op zit te wachten want ik ben daar echt al tijden niet meer gelogd.
 
Reactiescore
2.477
*
Alleen vaak met zulke dingen creëer je een soort w78, waar ook niemand op zit te wachten want ik ben daar echt al tijden niet meer gelogd.
Ben jij daar uberhaupt gelogd en heb je überhaupt de wereld gevolgd? Denk dat je je van wereld vergist :tongue:
 
Reactiescore
1.581
Wat je doet met aapje is gewoon BB edelen achter het cluster van de tegenstander, dat is gewoon bijzonder laag, ook al is het een mini stam. Ik had ook allang BBs achter bijv de stammen HH en Walhalla kunnen nemen om ze daarna makkelijker aan te kunnen vallen.

Ik vind het wel grappig dat jij loopt te verkondigen dat de stam waar je op doelt mijn vijand is, daar heb jij denk ik totaal geen weet van. Loop a.u.b. niet te huilen over laag spel, wij zijn heus niet achterlijk en weten ook donders goed dat jij / mamba of waar je ook bijhoort spelers in onze rim loopt te polsen/benaderen voor Pbg’s om Vinci tegen te werken. Schijnheilig noem je zoiets.

Ik weet donders goed wat wel en niet respectabel is op het gebied van clusterfuck en heb de grootste hekel aan mensen die dit doen, dus als je niet zeker bent over feiten en betrekkingen tussen bepaalde stammen kan je het beste gewoon je mond houden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.686
Ik vind het wel grappig dat jij loopt te verkondigen dat de stam waar je op doelt mijn vijand is, daar heb jij denk ik totaal geen weet van. Loop a.u.b. niet te huilen over laag spel, wij zijn heus niet achterlijk en weten ook donders goed dat jij / mamba of waar je ook bijhoort spelers in onze rim loopt te polsen/benaderen voor Pbg’s om Vinci tegen te werken. Schijnheilig noem je zoiets.

Ik weet donders goed wat wel en niet respectabel is op het gebied van clusterfuck en heb de grootste hekel aan mensen die dit doen, dus als je niet zeker bent over feiten en betrekkingen tussen bepaalde stammen kan je het beste gewoon je mond houden.
Ik ben slechts een MB en bemoei me helemaal niet verder met zaken van Looney en/of mamba laatste tijd. Dus dat heeft totaal geen betrekking tot mij. Ik kijk naar het kaartje van Kyle en trek daar mijn conclusie uit, dat mag toch? Je kunt dan direct de statement van Absurd weerleggen door simpelweg aan te geven dat het een bevriende stam is, dan zijn we gelijk klaar want dan heb je volledig gelijk en is er totaal geen probleem en is de deze toon die je aanslaat ook helemaal niet niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
Reactiescore
2.064
Hallo, ik ben weer terug
 
Reactiescore
5.686
Haaaaa René vriend
 
Reactiescore
2.064
Wanneer gaan we bier drinken
 
Bovenaan