Top/Flopspelers

DeletedUser84257

Guest
Jullie doen alsof Speer in 1 dag opeens 10% dominantie gepakt heeft. Alsof jullie geen kans gehad hebben om er iets aan te doen?
Polina had bv front tegen Ground Zero aan, had daar waarschijnlijk al redelijk wat troepen gebouwd, tot Shameless die volledig internde.
Dan kun je idd gewoon vanaf 0 beginnen en janken dat de clears nog niet volledig zijn...
 
Reactiescore
1.019
wij waren 4 afzonderlijke spelers die alleen speelden op accounts van +100k, het was gwn niet meer haalbaar om te runnen dus is het niet logisch dat je dan met 4 spelers op 1 sterk account komt spelen? XD
Dit is iets anders dan gwn spelers gratis over te nemen omdat ze hier stoppen.. of spelen die nu ook allemaal bij jullie op het acc? Met 37 dan ofz?
weetje hoe belachelijk dit is? bij jou kan het, maar bij anderen kan het niet door de beugel. Meten met 2 maten. Enorm hypocriet
 
Reactiescore
10
Jullie doen alsof Speer in 1 dag opeens 10% dominantie gepakt heeft. Alsof jullie geen kans gehad hebben om er iets aan te doen?
Polina had bv front tegen Ground Zero aan, had daar waarschijnlijk al redelijk wat troepen gebouwd, tot Shameless die volledig internde.
Dan kun je idd gewoon vanaf 0 beginnen en janken dat de clears nog niet volledig zijn...


Hoor niet bij hun hoor :)
Weet gewoon dat wij nog 0,00 front hebben gehad.
En hoop dat we nog een extra verhaal aan deze wereld kunne. Breien.
En als het uitdraait dan speer wint, dan is dat zo, dan hebben ze het fantastisch gespeeld en feliciteer ik hun.

En niet dat ze het nu slecht gedaan hebben ofzo he,
Maar denk dat veel mensen ons wel snappen , dat dit voor ons stom aanvoelt
 
Reactiescore
3
weetje hoe belachelijk dit is? bij jou kan het, maar bij anderen kan het niet door de beugel. Meten met 2 maten. Enorm hypocriet

ben niet hypocriet, ik meet met 2 maten.

Maat 1 = ik heb 3 spelers “geinternd” uit men eigen stam en ze spelen nu mee op het account. Reden van intern ; te moeilijk om alleen een groot account te blijven runnen

Maat 2 = 30+ spelers internen uit verschillende stammen en volgens mij zitten er geen 30 spelers op die acc’s nu? Reden van intern ; ....?

nuja blijkbaar internd iedereen hier op deze wereld dus niemand hoeft met modder te gooien. Al is in mijn ogen een intern uit “noodzaak” om een acc te blijven runnen anders dan een intern die al voor begin vd wereld afgesproken is, niet?
 
Reactiescore
973
Snap toch echt al heel deze classic de strategie niet van Pepper. Je ziet al vrij snel dat Speer iedereen redelijk outgrowed, maar vervolgens komt er geen tegengeluid vanuit Pepper. Sterker, na hun iets lastigere start lijkt de helft al direct inactief en er geen zin meer in te hebben.. Alsof je een perfecte start nodig hebt om terug te komen. 4K had een zware start, is zowat zonder interns (of geen 1, niet gechecked) volledig teruggekomen.

Verplaats dat Pepper zo snel mogelijk alle 5 de leden richting Speer laat werken om zo snel mogelijk front daar te maken, gebeurde dat niet. Wel worden meerdere stammen benaderd dat Speer een probleem is waar iets tegen gedaan moet worden. Het typische geluid van er is een tegenstander die voor staat, dat is een probleem, en de rest van de wereld moet dit voor ons oplossen.. Zelfs doen ze dat niet. Bij elk Pepper lid behalve Percy Jackson is het front voornamelijk gemaakt door Speer (zal de hele intern discussie maar even negeren). En nu er eindelijk front is en de 20% dreigt, vallen ze Goose aan.. Een defensieve top 15 rimspeler, met geen perfect raakfront en een vrij dunbevolkt gebied. Je moet echt heel Goose edelen om een significant groter front met Speer te krijgen, waarvoor ze normaal gesproken de tijd niet voor hebben..

In plaats dat er vroegtijdig vanuit heel Pepper richting Speer is geedeld, wordt er gebunkerd door de meeste leden. Waarom? Enige voordeel dat Pepper heeft is dat ze met 5 accounts tegenover 2 a 2 en halve accounts konden liggen van Speer doordat we verdeeld liggen over 2 continenten. Maar wat gebeurt er, er wordt een groot stamlid geinternd en momenteel liggen 3 Speer spelers tegenover 2 Pepper spelers met enigszins wat front. En dan vervolgens maken ze nog de keuze om dood te lopen op Goose, alsof de tijd voor hun niet kort genoeg is.

Het enige dat ik hoor is hoe oneerlijk het is dat Speer zo groot is geworden met hun 5 start accounts en 1 externe accounts. En oh wee als ze een pbg aangaan in de rim, want dat kan niet als je zo goed start je flanken veilig te stellen om richting core te groeien... Hoop huilen, weinig tactisch leiderschap. Jullie eigen wanbeleid is niet ons probleem ook.

Krijg toch van verschillende bronnen binnen hoe oneerlijk de oprichter Pepper (@Sevii) alles wel niet vind van de koppositie Speer, kan die toch wel op zijn minst hierop reageren. Hierop zou die bijvoorbeeld kunnen reageren waarom 6 accounts die top starten en één rim pbg nemen zodat we sneller naar de core konden groeien zwak spel vind. Ben zeer benieuwd naar zijn kijk naar dit alles, is althans beter als je het hier op het AF zou delen dan te ranten in groepen en privé op discord. :)
 
Reactiescore
6
Die support is al lang ingediend, nog geen reactie gehad.




Net zoals de troependumps van Sokaa voor jij hem begon te internen? Ook vrij apart dat je over internen begint, als er daar een prijs voor was had jij die wel gewonnen. Na even snel naar je stats te kijken tel ik al 33 interns en 6 BBs , en dat met 57 totale veroveringen.


6% ruilen voor tribelock?
 
Reactiescore
470
Mats,
Houd aub eens je mond... Tering. Ge praat echt al heel den tijd zever. Kunde nu eens gewoon tw spelen ipv continu te janken fack zeg. Kutwijf.

Je kunt dit beter tegen je stam zeggen Emile , als er ergens veel jank berichten vanaf komen is het wel van Speer over de hoeveelheid interns die gepakt worden.
 
Reactiescore
973
Je kunt dit beter tegen je stam zeggen Emile , als er ergens veel jank berichten vanaf komen is het wel van Speer over de hoeveelheid interns die gepakt worden.

Desondanks worden al mijn reacties genegeerd zonder dat ik over interns heb gesproken, ook door jou.
 
Reactiescore
180
Besluit is gewoon.
Dat het zeer jammer is dat de top 3 stammen de kans niet hebben gehad om deze wereld tegen elkaar uit te vechten.

Zou gewoon leuker zijn denk ik voor de 3 partijen om nog even door te kunnen gaan.

Voor speer zodat ze kunnen bewijzen dat ze de beste waren in deze wereld.
(want nu hebben ze geen strijdt gehad met de andere 2 grote stammen).
Als ze deze strijd zouden winnen dan kan er niet anders gebeuren dan hun te feliciteren en hun deze wereld als grote winnaar te zien

Voor pepper en illu omdat ze zo een kans hebben gehad om de strijd aan te gaan met speer.
Als dit mislukt dan is speer gewoon de betere stam en verdienen ze de winst
Als dit lukt dan is het gebleken dat 1 van deze 2 de betere stam is.

Dus eigenlijk zou het een 1000x mooier einde zijn als ze deze wereld wat verlengen en de stammen het laten uitvechten.
Zodat er verder geen discussie kan zijn

Moet je es effe de edelrichtingen bekijken van de drie stammen, twee richting het front, één die wegloopt van het front ;)
 
Reactiescore
188
1ebbcc80ef820936f7e2013d0d678658.png

https://gyazo.com/1ebbcc80ef820936f7e2013d0d678658

Als ze het niet zelf doen..
 
Reactiescore
447
Denk dat ze liever barbs edelen dan oorlog voeren, of niet @EquinoxDR
 
Bovenaan