Top/Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.435
is dit het einde van de reputatie van shock?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
6
Zie jij een onderbouwde aantijging richting ons dan? Wat losse flodders is mijn tijd niet waard.

Samenwerking met Death? Volgens mij is er momenteel geen samenwerking met Death?
7b0bc276cfeb9cc520ab7b8cb93662c6.png
Om dat aan te tonen kon je natuurlijk ook jou aanval van gisteravond posten i.p.v. een aanval vanochtend die op jou werd verstuurd, geeft nogal een andere context.
Het kan natuurlijk altijd toeval zijn dat deze aanval x ms getimed stond achter onze edel..

Hiermee heb je overigens ook gelijk je ODA verdubbelt, lekker bezig! :D

1614510943573.png
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Om dat aan te tonen kon je natuurlijk ook jou aanval van gisteravond posten i.p.v. een aanval vanochtend die op jou werd verstuurd, geeft nogal een andere context.
Het kan natuurlijk altijd toeval zijn dat deze aanval x ms getimed stond achter onze edel..

Hiermee heb je overigens ook gelijk je ODA verdubbelt, lekker bezig! :D

Bekijk bijlage 27247
Ik heb dan ook nooit gezegd dat dat toeval was?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Nee, je maakt een context waarin lijkt dat wij eerst aanvallen en dat help ik even de wereld uit. ;)
Nee? Ik post een screen om te bewijzen dat er geen lopende samenwerking is tussen Death en EWS, daar ging het bericht immers over :)
 
Reactiescore
903
Je bedoelt dat account waar Venari tegen zij dat het wellicht een recruit kon worden van ze? Maar midden in de gesprekken een massa dropte? Vreemd :eek:
Het scheelt dat die massa al liep voordat er überhaupt een gesprek heeft plaatsgevonden. Maar wel frappant als je mij aanspreekt op het AF maar nu continue Venari in een discussie wilt gaan betrekken?
 
Reactiescore
2.878
Om dat aan te tonen kon je natuurlijk ook jou aanval van gisteravond posten i.p.v. een aanval vanochtend die op jou werd verstuurd, geeft nogal een andere context.
Het kan natuurlijk altijd toeval zijn dat deze aanval x ms getimed stond achter onze edel..

Hiermee heb je overigens ook gelijk je ODA verdubbelt, lekker bezig! :D

Bekijk bijlage 27247

Auw
 
Bovenaan