Top/Flopspelers

Reactiescore
3.457
Reactiescore
205
Haha hoe kan ik gerekt zijn als ik niet eens gespeeld heb?
Er was gewoon geen team daarom is het mis gegaan.

En hoe kan het salty zijn als andere vv draaien bij een ander in de rim? Dat is gewoon het laagste van het laagste maar hey het past bij het woonwagen kamp hoe jullie jezelf formuleren hier.

Dan het verhaal waar ik gestart ben. Daar heb ik weinig op in te brengen he. Het is waar TW mij neerplaatst en niet dat ik dit zelf gekozen heb. Daarbij lig ik gewoon bij Chuchuu aan de rand dus beetje ver gezocht. Wel leuk geprobeerd om jullie vieze vv spel proberen weg te praten dat een mber op de grens van zijn moraalheer zijn cluster.

Ik ben hier een paar jaar niet meer geweest maar nu mag je niet eens meer vv draaien? :eek:
Waar is de tijd gebleven dat dit nog normaal was...

Waarom wordt vv draaien eigenlijk als iets slechts gezien?

Ik snap er ook niks van haha.


Btw: mocht iemand nog een DU zoeken...ik ben beschikbaar.
Ik kan denk ik 1 keer inloggen per dag :cool:
 

Deleted User - 487957763

Guest
Misschien kunnen jullie eens reageren op het bericht van https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopspelers.205611/page-28#post-6504691 dat was namelijk voor de discussie van Aao.
Jullie willen een samenwerking met Death maar willen daar wel zoveel safe dorpen voor terug? Das best een beetje triest of niet?
Hoezo triest ik vind mezelf gewoon een geweldige onderhandelaar. Voor wat hoort wat.
Daarbij gaat het om front dorpen om elkaar niet te cf'en voor de toekomst en een rechte lijn te hebben met elkaar.
1614507411862.png
 
Reactiescore
5.686
Hoezo triest ik vind mezelf gewoon een geweldige onderhandelaar. Voor wat hoort wat.
Daarbij gaat het om front dorpen om elkaar niet te cf'en voor de toekomst en een rechte lijn te hebben met elkaar.
Bekijk bijlage 27244
Is je baan toch nog ergens goed voor
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Misschien kunnen jullie eens reageren op het bericht van https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopspelers.205611/page-28#post-6504691 dat was namelijk voor de discussie van Aao.
Jullie willen een samenwerking met Death maar willen daar wel zoveel safe dorpen voor terug? Das best een beetje triest of niet?
Zie jij een onderbouwde aantijging richting ons dan? Wat losse flodders is mijn tijd niet waard.

Samenwerking met Death? Volgens mij is er momenteel geen samenwerking met Death?
7b0bc276cfeb9cc520ab7b8cb93662c6.png
 
Reactiescore
3.457
Waarom wordt vv draaien eigenlijk als iets slechts gezien?
Ik wil hier best even op reageren hoor:)
Stel er wordt een speler aangevallen in de rim van een stam,de vijand zorgt dat die speler snel in een andere stam komt zodat hij wordt volgezet met deff en tevens draaien ze dan ook nog de vv.
Ik zie het niet als iets slechts hoor om terug te komen op je uitspraak,ik vind het gewoon sneu,heel sneu.
 
Reactiescore
1.226
Ik wil hier best even op reageren hoor:)
Stel er wordt een speler aangevallen in de rim van een stam,de vijand zorgt dat die speler snel in een andere stam komt zodat hij wordt volgezet met deff en tevens draaien ze dan ook nog de vv.
Ik zie het niet als iets slechts hoor om terug te komen op je uitspraak,ik vind het gewoon sneu,heel sneu.

Je pakt er nu een element bij, namelijk het volzetten met deff vanuit een andere stam. Mijn vraag was enkel berust op het VV-en van een speler die klein/niet actief/niet ervaren genoeg is.

Kun je ook aangeven waarom je dat dan sneu vindt? En sneu van wie?
 
Reactiescore
271
Het wordt een ander verhaal als een rimspeler op een lager moraal in een stam gedaan wordt en vol gezet wordt met deff zoals op W73 gebeurt is. Maar slechts VV draaien zie ik niks verkeerd in. Mag die speler die niet goed genoeg is, of niet actief genoeg is, geen hulp vragen in de vorm van een VV?

Dit is dan ook precies wat er is gebeurt, waarbij EWS de vv draaide
 
Reactiescore
2.477
Waar hebben wij een speler vol deff gezet dan?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Toch wel frappant hoe jullie iedereen onder het vergrootglas willen gooien, maar als er enige vorm van kritiek op EWS komt, wordt het neergezet als 'een vv'tje draaien'. Denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat jullie gewoon consistent vv draaien bij de vijand.

Bij ons hebben die spelers er nog wat aan, bij jullie is het puur vragen of ze intern worden
 
Reactiescore
1.283
Ik wil hier best even op reageren hoor:)
Stel er wordt een speler aangevallen in de rim van een stam,de vijand zorgt dat die speler snel in een andere stam komt zodat hij wordt volgezet met deff en tevens draaien ze dan ook nog de vv.
Ik zie het niet als iets slechts hoor om terug te komen op je uitspraak,ik vind het gewoon sneu,heel sneu.

Ik ben persoonlijk geen fan van deze tactieken en zal ook niet snel een vv aannemen van iemand buiten de stam/samenwerking om vijanden tegen te werken gezien het vrijwel altijd resulteert in een actie-reactie beleid van stammen.
Ik kan er gelukkig wel vanuit gaan gezien je reactie hier dat het door jullie zelf nooit zal gebeuren gezien je flinke afkeur van dit soort acties ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ben echt benieuwd waar je het over hebt Melvin?

Tycoon960, Speeder en Harvestertime

Verder hebben jullie gewoon een lijn met Venari afgesproken en laat Shock nu AAO starten omdat ze zelf niet over die lijn mogen edelen.
 
Reactiescore
903
@.Outrospective. volgens mij heeft de leiding van Venari gewoon contact met leiding van Shock over dat dorp hoor. Dus weet niet wat er volgens jouw allemaal niet goed gaat dan?
 
Reactiescore
119
Tycoon960, Speeder en Harvestertime

Verder hebben jullie gewoon een lijn met Venari afgesproken en laat Shock nu AAO starten omdat ze zelf niet over die lijn mogen edelen.

De bovenste onzin laat ik even gaan, want het lijkt me niet dat we op elk statement zonder enkele waarheid/onderbouwing gaan reageren.

Ook dat tweede is niet correct. Als ik zelf mocht bepalen waar aao lag, dan lag hij 2 coords hoger en sowieso boven die lijn (dat is nu nog discussieerbaar trouwens). Ik heb gister hierover ook al contact gehad met Venari en mochten ze het niet eens zijn met mijn geboden verklaring zou ik het fijn vinden als ze daarop reageren ipv een hoop commotie maken zonder zoeken naar oplossing?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
De bovenste onzin laat ik even gaan, want het lijkt me niet dat we op elk statement zonder enkele waarheid/onderbouwing gaan reageren.
Dat lijkt mij ook.

Misschien kunnen jullie eens reageren op het bericht van https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopspelers.205611/page-28#post-6504691 dat was namelijk voor de discussie van Aao.
Jullie willen een samenwerking met Death maar willen daar wel zoveel safe dorpen voor terug? Das best een beetje triest of niet?
Wel gek dat iemand uit jouw stam dan wil dat we reageren op de post hieronder?

EWS weer eens een VV doen en daarna alle dorpen gratis opschrijven, trieste bende daar.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jullie begeven je nu op glad ijs.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ben nochtans vrij benieuwd hoe Venari zal reageren als bekend wordt dat Shock een account recht voor hun phalanx wilt rekruteren en een ander account in hun rim laat starten, zou die bg/NAP dan nog bestaan?
 
Bovenaan