Top/Flopspelers

Reactiescore
1.530
Ik heb begrepen dat iL Leone een plek werd beloofd in Shock, niet wetende dat ze bedoelden op een ander account. Het houdt niet op, niet vanzelf. Wanneer stopt dit?????
 
Reactiescore
2.878
Dit kwam als donderslag bij heldere hemel. Helemaal in SHOCK.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Voor mij voelt dit als een aanval van Shock op alle normen en waarden waar onze community voor staat.
 
Reactiescore
2.878
Goed dat jij je er zo voor inzet, Ezra.

Ik ben inmiddels in de pen geklommen. Duckje kan straks niet meer om de narigheden heen. #SloopShock
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
haha mooi man dit. Mag ik je nog even helpen herinneren aan 76 waar oa jij + hij een smerige stab pleegde?

ja jammer he dat dit dan toch nog even naar boven komt, dacht imbeciele melvin dat dat toch mooi vergeten zou zijn door iedereen

Welke stab hebben @United Masters en ik gepleegd
 
Reactiescore
1.918
Ik zeg dit niet snel maar.......... is dit het einde van Shock?
Ik ben verbaasd dat je deze woorden in de mond durf te nemen aangezien algemeen bekend staat dat je zulke dingen niet snel zegt. Dan moet het wel waar zijn



(geen ben grap maken zidan/rob)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hoi ben verbaasd dat je deze woorden in de mond durf te nemen aangezien algemeen bekend staat dat je zulke dingen niet snel zegt. Ik ben Rik
 
Reactiescore
2.878
Hoi ben verbaasd dat je deze woorden in de mond durf te nemen aangezien algemeen bekend staat dat je zulke dingen niet snel zegt. Ik ben Rik

Dunno wat erger is. SHOCK die aan het stabben is of Rik die grappig wilt zijn.
 
Reactiescore
1.365
Donders, wat is dit toch weer een:

1612625947355.png
 
Reactiescore
1.530
Ik ben verbaasd dat je deze woorden in de mond durf te nemen aangezien algemeen bekend staat dat je zulke dingen niet snel zegt. Dan moet het wel waar zijn



(geen ben grap maken zidan/rob)
Hoi ik ben verbaasd, jaa klopt ik zeg het echt niet snel dus dit is uitzonderlijk
 
Reactiescore
1.380
Dat lukt alleen als iemand de regels overtreedt toch? Dan heeft hij gewoon juist gehandeld en moet jij niet janken

Hoorde jij ook bij dat zielige clubje?
die iemand een ban aannaait tijdens een massa om een dorpsnaam die al vanaf het begin stond en waar uiteindelijk TW ook zijn excuus voor aangeboden heeft?
Gewoon in en in triest als mensen zoiets proberen maar hey als jij je daar prettig bij voelt bij dat lage spel dan pas je mooi thuis bij de meeste spelers hier.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hoorde jij ook bij dat zielige clubje?
die iemand een ban aannaait tijdens een massa om een dorpsnaam die al vanaf het begin stond en waar uiteindelijk TW ook zijn excuus voor aangeboden heeft?
Gewoon in en in triest als mensen zoiets proberen maar hey als jij je daar prettig bij voelt bij dat lage spel dan pas je mooi thuis bij de meeste spelers hier.

a38f5f809d822b8052a30c2834f266f3.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
jezus dat shock spelers publiekelijk achter zo een lage actie staan??
 
Reactiescore
372
Hoorde jij ook bij dat zielige clubje?
die iemand een ban aannaait tijdens een massa om een dorpsnaam die al vanaf het begin stond en waar uiteindelijk TW ook zijn excuus voor aangeboden heeft?
Gewoon in en in triest als mensen zoiets proberen maar hey als jij je daar prettig bij voelt bij dat lage spel dan pas je mooi thuis bij de meeste spelers hier.
Nee was er niet bij, en denk dat je frustratie geuit moet worden richting de incapabele mod en niet de speler die je reportte.
 
Bovenaan