Top/Flopspelers

Reactiescore
1.962
Moet heel eerlijk zijn dat voor dat ik deze post wilde maken, ik het zelfde gevoel had dat het een beetje vies voelde om een trap na te geven. Dus ik kan me hier totaal in vinden. En heb in de Posts hier boven ook aangegeven, dat ik de overstap zeer zeker begrijp en ook geen andere mogelijkheid was dan dit te doen.
Alleen wilde ik dat stukje bevestiging geven wat eerst ontkracht werd. Want net zoals ik nu in jullie ogen of van de community jullie een trap na geef, werden wij weg gezet als enkel gissers zonder inhoudelijke informatie. Dus dat ik dit stukje toch aan leverde om puur een stukje bevestiging te geven : betreft onze aanhaal vond ik het wel de moeite waard.

Thanks voor de opheldering, zulke posts kunnen je stamgenoten een voorbeeld aan nemen;)
 
Reactiescore
290
Dus jij beschuldigt eig dat chuchu zijn stam heeft misleid/misgebruikt?
Doen jullie dat ook niet met de stammen waar jullie jullie MB's in hebben verscholen?
Snap trouwens niet waarom jullie zoveel moeite hierin steken om chuuchuu nog zwart te maken nadat jullie gewoon een mooie actie hebben uitgevoerd op hem. Wees er trots op en move on ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
106
Mensen die in een stam spelen waarin Chemistry leiding is, kan je überhaupt al niet serieus nemen als het gaat over louche zaken.

animaatjes-handen-1326793.gif
 
Reactiescore
449
Aangezien er werd aangegeven dat de spelers van chuchu gewoon door stam overleg een stamhop hebben gemaakt, en wij het vermoedden hadden : dat ze enkel gebruikt waren. En dit ook aangehaald hadden. Werd dit ontkracht door de spelers.

Bekijk bijlage 26261
Vind het eerder knap dat het je 22 minuten heeft gekost om van het screenshot een forumpost te maken met 3 zinnetjes erbij
 
Reactiescore
372
Het is gebeurd. Deze noob die als eerste een 2e dorp had door pp te spenden is weggespeeld. Mijn complimenten aan gregory12365 , die mij tijdens onderhandelingen over een fusie in de nacht aanviel. Tijdens de nacht vertelde hij mij alsnog te willen fuseren en claimde dat het allemaal def was. Ik was helaas iets te naief en besloot dan maar alles te blocken ipv de 300ms backtime gewoon te doen. Helaas pindakaas.

Kan dit nog opgehelderd worden, deze gregory staat nu aardig hoog in de rankings door wat schijnbaar een stab is en ik zou hier wel meer informatie over willen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Gregory, is dat niet de gregory die op smashingone speelde 73 oa? of is dat andere
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hmmmm en die fusie is daarna dus niet doorgegaan?
 
Reactiescore
108
Grootste flop speler van tw: congratz Stef.

Zijn er echt geen mensen die jou tegen jezelf in bescherming nemen?
 
Reactiescore
108
Nadat hij op classic uit frustratie zijn dorpjes is gaan afbreken en daarna zijn account op delete had gezet. Gaat hij nu weer door met random fakes gooien op 16uur looptijd zonder enig doel. Behoorlijk triest, maar blijkbaar zit er iets heel diep dwars. (Gaat over The Eagle Bearer. ofc)
 
Reactiescore
193
Nadat hij op classic uit frustratie zijn dorpjes is gaan afbreken en daarna zijn account op delete had gezet. Gaat hij nu weer door met random fakes gooien op 16uur looptijd zonder enig doel. Behoorlijk triest, maar blijkbaar zit er iets heel diep dwars. (Gaat over The Eagle Bearer. ofc)

Geen idee wat de achtergrond hier van is, maar als het gewoon wat fakes zijn, behandel het dan gewoon als een ergernis die verder geen invloed heeft op je spel?
 
Reactiescore
736
Deze post gaf me zoveel hoop en nu zo teleurgesteld.

Had de popcorn al uit de kast getrokken, unfortunate mate.
 
Reactiescore
1.892
Nadat hij op classic uit frustratie zijn dorpjes is gaan afbreken en daarna zijn account op delete had gezet. Gaat hij nu weer door met random fakes gooien op 16uur looptijd zonder enig doel. Behoorlijk triest, maar blijkbaar zit er iets heel diep dwars. (Gaat over The Eagle Bearer. ofc)
Huilen.
 
Bovenaan