Top/Flopspelers

Reactiescore
2.062
Dan kan ik 90% van het AF beter skippen haha.
Elk verhaal heeft twee kanten en de waarheid ligt vaak in het midden. Zeker op het AF wordt altijd alles keihard verdraaid dus ik kies ook hier voor de middenweg :p

Maargoed dat was het laatste wat ik erover ga zeggen.


Back2 W78

Door de kleinere stammen zijn accounts meer op zichzelf aangewezen, ik gok dat het grootste gedeelte van de top 15 blijft maar dat het enorm gaat schommelen tussen rang 15 en rang 200. Kleine jongens die opeens groter worden en andersom.

Wat denken jullie?

Heb de wereld even geanalyseerd en zie dat de sterkere spelers enorm verdeeld zijn over de wereld, denk dat de grote vraag ook blijft gaan de stammen met 7 leden blijven, en zoja zullen er veel BG's plaats vinden. Accounts als Against all odds die nu ook al een flink front met de heren van Pugna aangaat. De stam Signum die tegen Pugna aan komt te liggen. Maar ook aan de andere kant van de wereld, waar Serenity flink aan het oprukken is, tegen meerdere stammen aan.
 
Reactiescore
5.592
Misschien moet je minder onzin proberen te begrijpen, want zo is het helemaal niet gegaan. Daarnaast is w74 gewoon een grap, en iedereen die trots op die wereldwinst is moet zich diep schamen, ookal was de wereld gewonnen door planet. W74 heeft w70 overtroffen is meest useless wereld ooit!

Laten we inderdaad beter weer naar w78 gaan! Denk dat het een mooie wereld gaat worden, welke accounts zien jullie als AF volgers op dit moment de grootste toekomst in?
Lord-Toms zal nummer 1 eindigen, Firefox.. top 10.
 
Reactiescore
31
Hahaha, kan je het niet hebben jongen?

Het enige wat ik van dat account gehoord heb is:

1. PP abusen in de start
2. Mensen een ban proberen aan te smeren zodat ze kunnen edelen
3. Mensen die hun reporten gaan zitten uitjouwen
4. Om dorpen lopen leuren bij pp farmers alsof je ze zelf niet kunt overnemen.

Die gaan het echt niet ver brengen.

Ps: Dit is precies waar je om vroeg toch, mijn mening over de top 15? Geen korreltje zout bij hoor
 
Reactiescore
736
Er staan genoeg accounts in de top 25 die hoogstwaarschijnlijk nog gaan floppen.

Midgame ziet het er al heel anders uit joh.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
8
Hahaha, kan je het niet hebben jongen?

Ps: Dit is precies waar je om vroeg toch, mijn mening over de top 15? Geen korreltje zout bij hoor

Ik neem je inmiddels wel met een korreltje zout :p
Je mening was 3 pagina's terug al duidelijk, ik snap niet waarom men op het AF eindeloos moet doorgaan over bepaalde zaken.

Hoe denk jij dat de wereld er verder uit gaat zien @El Profesor?
 
Reactiescore
31
Ik neem je inmiddels wel met een korreltje zout :p
Je mening was 3 pagina's terug al duidelijk, ik snap niet waarom men op het AF eindeloos moet doorgaan over bepaalde zaken.

Hoe denk jij dat de wereld er verder uit gaat zien @El Profesor?

Redelijk verstandig, zonder zout is alles zo flauw. Maar goed, eerlijk heb ik echt 0 kennis van deze wereld en/of de spelers. Ik ben gestart om wat pp te farmen en ik werd gereport door een pauper, dus ik moet die pauper zo veel mogelijk afzeiken op het AF. Zeker als ik geen inhoudelijke reactie krijg van de tegenstanders is het leuk om lekker van je af te schrijven op het AF. Narcissistic Illy is en blijft dus een grote pauper :axe:.

Wat me opvalt (en iedereen wel denk ik) is dat het pp abusen enorm is en compleet normaal. Daarnaast dat het hebben van DU's en MB's compleet normaal is en geaccepteerd. De vele samenwerkingen buiten stamverband gaan denk ik resulteren in een hoop fusies vanwege het limiet van 7 leden. Gaat lang saai zijn en de top gaat bepaald worden door wie het meeste kan internen en boosten. Gaan veel mensen later door de mand vallen zodra ze dan ineens incs krijgen en geen gratis dorpjes meer hebben.
 

Deleted User - 487981073

Guest
Bij jou komt er anders ook niks nuttigs uit :p


Maar gelukkig ben je niet de enige:

Ik heb vernomen van wat spelers dat een grap gerapporteerd is en dat daarna direct een massa plaatsvond op het gebande account. Laten we het weer eens hebben over W78 want daar is dit forum toch voor??
Acc gisteren gemaakt en gaat derict zeiken ? Lol
 
Reactiescore
193
Nou ik kijk persoonlijk wel uit naar Narcissistic Illy dat het ongelijk (of gelijk?) van mensen hier bewijst. Iets zegt me dat we dat snel zullen weten.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Nou ik kijk persoonlijk wel uit naar Narcissistic Illy dat het ongelijk (of gelijk?) van mensen hier bewijst. Iets zegt me dat we dat snel zullen weten.

Zou me niks verbazen als ze weer iemand laten hacken, omdat ze zelf een domme fout hebben gemaakt.
 
Reactiescore
2.062
Zeg bijdehandje,

In zekere zin ben je een pauper aangezien je 0 morele waarden hebt (arm) en die ook nooit gaat krijgen. Ik mag toch zeker het beestje wel bij z'n naam noemen of niet dan?

Je bent gewoon pauper <3

Wat heb jij toch met paupers?
 
Bovenaan