Top/Flopspelers

Reactiescore
2.433
Je hebt het zelf moeten opzoeken anders had je nooit die wikipedia klaarliggen? Jammer..
Neen even men post kracht bijzetten??
 
Reactiescore
201
Er moet me even worden uitgelegd, hoe het komt dat je KAN gereported worden als je niets misdoet.
Dan is het makkelijk om allerlei van die 'AF zeikers' bij te halen die niets anders doen dan, smorgens opstaan hunzelf haten & dat willen gaan compenseren op een algemeen forum van een spelletje.
Als je gewoon de regels opvolgt dan is er ook geen sprake van een 'report'.
& even aan de andere 'ik krijg nooit een wereld uit het verleden uit m'n kop' spelers (noem geen namen), stop eens met janken & ga eens gewoon een pintje pakken met vrienden.
Mocht je niet goed weten wat een 'vriend' is, zal ik je even een de juiste richting sturen.
Bekijk bijlage 26214

Veel succes nog! :)

Sterk hoor, deze wereld mensen gaan rapporteren, terwijl je w74 een unirush gestart bent vanwege je in jou ogen een onterechte ban (meneer wilde dorpjes verkopen en werd daarvoor gerapporteerd) :redface:

Hahahaha wat is dit man, hebben de gekkenhuizen verlof gegeven het wordt hier steeds grappiger en gekker? :biggrin:

voor 70% van fix heeft mike gewoon een punt hoor ;)
Het zou 50% kunnen zijn, maar de hoeveelheid waarmee jij stabt compenseert dat percentage in de jammerlijke zin
 
Reactiescore
106
Allicht wil die niks van andere werelden weten, zwaar onsportief spel om ongeoorloofd op iemand anders z'n account te loggen om dat moed willens zwaar in puin te schoppen, zou gewoon een ip ban moeten krijgen zulke spelers.
 
Reactiescore
216
Sterk hoor, deze wereld mensen gaan rapporteren, terwijl je w74 een unirush gestart bent vanwege je in jou ogen een onterechte ban (meneer wilde dorpjes verkopen en werd daarvoor gerapporteerd) :redface:
Zeik zeik zeik W74 zeik zeik....
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
8
Stenen praten niet ...
Bij jou komt er anders ook niks nuttigs uit :p


Maar gelukkig ben je niet de enige:
Sterk hoor, deze wereld mensen gaan rapporteren, terwijl je w74 een unirush gestart bent vanwege je in jou ogen een onterechte ban (meneer wilde dorpjes verkopen en werd daarvoor gerapporteerd) :redface:

voor 70% van fix heeft mike gewoon een punt hoor ;)
Het zou 50% kunnen zijn, maar de hoeveelheid waarmee jij stabt compenseert dat percentage in de jammerlijke zin
Ik heb vernomen van wat spelers dat een grap gerapporteerd is en dat daarna direct een massa plaatsvond op het gebande account. Laten we het weer eens hebben over W78 want daar is dit forum toch voor??
 
Reactiescore
2.062
Bij jou komt er anders ook niks nuttigs uit :p


Maar gelukkig ben je niet de enige:

Ik heb vernomen van wat spelers dat een grap gerapporteerd is en dat daarna direct een massa plaatsvond op het gebande account. Laten we het weer eens hebben over W78 want daar is dit forum toch voor??

Misschien moet je minder onzin proberen te begrijpen, want zo is het helemaal niet gegaan. Daarnaast is w74 gewoon een grap, en iedereen die trots op die wereldwinst is moet zich diep schamen, ookal was de wereld gewonnen door planet. W74 heeft w70 overtroffen is meest useless wereld ooit!

Laten we inderdaad beter weer naar w78 gaan! Denk dat het een mooie wereld gaat worden, welke accounts zien jullie als AF volgers op dit moment de grootste toekomst in?
 
Reactiescore
8
Misschien moet je minder onzin proberen te begrijpen, want zo is het helemaal niet gegaan.
Dan kan ik 90% van het AF beter skippen haha.
Elk verhaal heeft twee kanten en de waarheid ligt vaak in het midden. Zeker op het AF wordt altijd alles keihard verdraaid dus ik kies ook hier voor de middenweg :p

Maargoed dat was het laatste wat ik erover ga zeggen.

Laten we inderdaad beter weer naar w78 gaan! Denk dat het een mooie wereld gaat worden, welke accounts zien jullie als AF volgers op dit moment de grootste toekomst in?
Back2 W78

Door de kleinere stammen zijn accounts meer op zichzelf aangewezen, ik gok dat het grootste gedeelte van de top 15 blijft maar dat het enorm gaat schommelen tussen rang 15 en rang 200. Kleine jongens die opeens groter worden en andersom.

Wat denken jullie?
 
Reactiescore
31
Dan kan ik 90% van het AF beter skippen haha.
Elk verhaal heeft twee kanten en de waarheid ligt vaak in het midden. Zeker op het AF wordt altijd alles keihard verdraaid dus ik kies ook hier voor de middenweg :p

Maargoed dat was het laatste wat ik erover ga zeggen.


Back2 W78

Door de kleinere stammen zijn accounts meer op zichzelf aangewezen, ik gok dat het grootste gedeelte van de top 15 blijft maar dat het enorm gaat schommelen tussen rang 15 en rang 200. Kleine jongens die opeens groter worden en andersom.

Wat denken jullie?

Ik denk dat Narcissistic Illy geen vrienden heeft gemaakt en dat gaat merken. Gaat uit de top 15 vallen als een baksteen.
 
Bovenaan