Top/Flopspelers

Reactiescore
460
Mb is toch ook gewoon een boost die vroeg of laat op intern gaat ? Overigens weet je waarom ze ooit een moraal regel bedacht hebben ? Zodat kleine spelers een kans hebben tegen grotere spelers. Zo omzeil je de regels dus indirect.
Langs de andere kant geef je ook de kleinere spelers, die MB's, een kans om eens wat meer te doen dan bbs te edelen en full deff te gaan in iemand zijn rim.
 
Reactiescore
84
Jij bent 1 van de boosters dus, aan de schandpaal ermee.

Doe ermee wat je wilt, ik schets de situatie en ga niet achterbaks lopen liegen en excuses verzinnen zoals velen. Deze shitstorm zullen men team en ik hoe dan ook moeten slikken en we zullen onszelf moeten bewijzen. 't Is inderdaad niet de allernetste manier geweest.
 
Reactiescore
146
alle 4 aan het werk gezien en ze bakken er niks van
Ik wil wel weten wat voor master player jij bent toon je guts en zeg ons wie je bent dan :)
 
Reactiescore
43
Langs de andere kant geef je ook de kleinere spelers, die MB's, een kans om eens wat meer te doen dan bbs te edelen en full deff te gaan in iemand zijn rim.

Je kan er van alles van maken. Maar de moraal regel is er om kleinere spelers te beschermen. Maar ja denk dat we moeten accepteren dat het spel zo gespeeld word. We maken er allemaal gebruik van.
 
Reactiescore
31
@iedereen hier

DU's en MB's zijn gewoon verkapte boostaccounts die slechts het doel hebben om 1 speler of stam verder te helpen zonder eigenbelang. Dit en PP spammen maakt normale werelden tot de grootste bullshit ever, Spelletje heeft nog maar weinig met TW te maken. Allemaal boosters als mensen hier een serieuze poging willen doen.

Ga een classic spelen of stop er mee. En als je een classic speelt doe het zonder MB of DU. Dan mag je pas je mond open doen en anderen verwijten maken.
 
Reactiescore
1.226
DU's en MB's zijn gewoon verkapte boostaccounts die slechts het doel hebben om 1 speler of stam verder te helpen zonder eigenbelang.

Wat een onzin. Als je als speler gewoon even wat minder zin hebt in TW, of minder tijd kunt maken voor TW kun je prima een MB rol vervullen. Eigenbelang is daarin het spelplezier wat je toch behoudt door het spelen als MB.

MB's worden vaak door de MH gezien als boostaccount en er ontstaan ook regelmatig schimmige situaties rondom MB's en het internen/opedelen ervan.
 
Reactiescore
31
Wat een onzin. Als je als speler gewoon even wat minder zin hebt in TW, of minder tijd kunt maken voor TW kun je prima een MB rol vervullen. Eigenbelang is daarin het spelplezier wat je toch behoudt door het spelen als MB.

MB's worden vaak door de MH gezien als boostaccount en er ontstaan ook regelmatig schimmige situaties rondom MB's en het internen/opedelen ervan.

Dan speel je als co op een account, ook prima?

Maar een MB account is gewoon een boost account per definitie: het speelt niet om zelf te winnen, dient iemand anders in de winst behalen.
 
Reactiescore
760
ik ben noob
 
Reactiescore
1.226
Maar een MB account is gewoon een boost account per definitie: het speelt niet om zelf te winnen, dient iemand anders in de winst behalen.

Als je definitie van boosten is: dienen om iemand anders de winst te laten behalen, dan klopt dat. Ik ben het echter niet eens met die definitie. Als MB kun je prima vrienden van dienst zijn zonder zelf iets in return te willen anders dan de mogelijkheid om toch het spelletje low-profile te spelen. Daarbij heb je dan toch uiteindelijk een bijdrage aan de winst geleverd, lijkt mij immers net zoveel van waarde zijn?

Dan speel je als co op een account, ook prima?

Wat heb je aan een co die niet actief genoeg is en even wat minder zin heeft?
 
Reactiescore
460
Ken toch veel MB's die er zelf ook plezier uithalen, speel nu zelf als MB account op 76 terwijl ik even goed op een main account kon spelen. Maar gewoon geen zin of motivatie voor, en amuseer me prima net als mijn moraalheer.
Wil maar zeggen dat iedereen er gebruik van kan maken en het concept MB al vrij lang bestaat ook, totaal niet te vergelijken met boosts of andere dingen zoals die items en eventen vanuit tw zelf. Vind ik een stuk minder tw spelen dat.
Btw op classics is er geen moraal Erik, en DU's worden daar ook al vanaf cl1 gebruikt.
 
Reactiescore
1.139
Dan speel je als co op een account, ook prima?

Maar een MB account is gewoon een boost account per definitie: het speelt niet om zelf te winnen, dient iemand anders in de winst behalen.

Vind dat er hier wel degelijk een verschil is.
Je hebt mb's die inderdaad gewoon puur boost account zijn maar je hebt ook mb's die het als opstapje gebruiken om hun connecties op te bouwen met topspelers en als ze het inzich hebben en gemotiveerd zijn eindigen ze ook meestal in de eind stam.

Daarnaast als een stamgenoot zijn stamgenoten hun belangen vooropstelt worden deze spelers meestal geprezen als een mb dat doet is het in eens boosten.
 
Reactiescore
146
Reactiescore
31
Ja maar een hoop accounts starten samen met hun MB/MH samen, die MB accounts starten bij voorbaat al om een hoofdaccount te helpen. Dat is gewoon boosten, hoe je het went of keert. Die mensen kennen elkaar al en dat gebeurd volledig bewust. Accounts proberen daarnaast na de start een extra leger van MB's en DU's achter zich te krijgen die hun de wereld door gaan helpen. Dat is gewoon zoeken naar de makkelijke/boost weg. Iedereen die zich aangesproken voelt weet dat het unfair play is tegenover anderen.

Als je zonder druk wil spelen en gewoon een beetje wil aankloten is MB misschien een goede rol, maar waarom dat niet doen zonder afhankelijk te zijn van je MH en gewoon een rim accountje starten/bespelen? Niet elk account een zware rol in een stam. En ook als co kan je op een goed functionerend account prima chillen zonder druk.

Start met je eigen account en je eigen co's. Zoek stamgenoten op de wereld en speel het alleen met die stamgenoten uit. Je kunt een (tijdelijke) BG zoeken maar die moet nog steeds het doel hebben ook zelf de wereld te winnen. Al die extra account (MB, DU of wat dan ook) verpesten de boel gewoon en maken het een kwantiteitsspel. Classic's zijn natuurlijk hier ook niet vrij van, maar wat ik nu op de start van w78 zie is wel echt terrible.
 

Deleted User - 487856156

Guest
Ja maar een hoop accounts starten samen met hun MB/MH samen, die MB accounts starten bij voorbaat al om een hoofdaccount te helpen. Dat is gewoon boosten, hoe je het went of keert. Die mensen kennen elkaar al en dat gebeurd volledig bewust. Accounts proberen daarnaast na de start een extra leger van MB's en DU's achter zich te krijgen die hun de wereld door gaan helpen. Dat is gewoon zoeken naar de makkelijke/boost weg. Iedereen die zich aangesproken voelt weet dat het unfair play is tegenover anderen.

Heb je nu net Pugna beschreven?
 
Bovenaan