Top/Flopspelers

Reactiescore
344
Hahaha iedereen ook die reageert begint nooit een wereld zonder hun groepje mbs halve premade en boostaccounts of een overladen porto. Dit is dus de reden dat de werelden klein worden. : Een selectief groepje die een lenige tong hebben waar je u tegen kunt zeggen.
 
Reactiescore
43
Zeuren dat nieuwe spelers geen kansen krijgen en tegelijk met 3 boost accs per acc starten. Sterk.

Volgens mij geef ik toch echt duidelijk aan dat ik het zonde vind dat daarom de community klein blijft. Ken je het gezegde met die pot en de ketel ? Overigens zal ik het prima vinden hoor een wereld zonder mbs, dorpenuitbouwers, Premium punten etc. Maar dat gaat jammer genoeg nooit meer gebeuren op de nl server denk ik.
 
Reactiescore
461
MB's en DU's is niets mis mee, is overigens wel iets totaal anders als met boosts starten he. Alle kleine beetjes helpen zei de mug..
 
Reactiescore
43
MB's en DU's is niets mis mee, is overigens wel iets totaal anders als met boosts starten he. Alle kleine beetjes helpen zei de mug..

Mb is toch ook gewoon een boost die vroeg of laat op intern gaat ? Overigens weet je waarom ze ooit een moraal regel bedacht hebben ? Zodat kleine spelers een kans hebben tegen grotere spelers. Zo omzeil je de regels dus indirect.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Zou wellicht al veel helpen als GS sturen naar stamgenoten verboden (of nog beter: onmogelijk) wordt gemaakt.

T is zelfs vrij absurd dat dit toegelaten werd deze wereld.
Kan me niet veel werelden herinneren waarin dit vanaf de start toegestaan werd, wat denk ik in 90% van de community als een van de grootste fails gezien zal worden deze wereld.
 
Reactiescore
193
Dit is een instelling op W75.
Zou een instelling moeten zijn op elke wereld. Op zijn minst in de startfase van het spel.

Zou wellicht beter worden als PP verboden worden en verder alles open is!
Tsja, maar geen PP hakt in op de winstmarge van Inno. Het is de reden dat TW nog steeds bestaat. GS verzenden of niet heeft weinig invloed op die winstmarge. Daarom lijkt het me een betere ingreep die ook onmiddellijk invloed kan hebben.

Mb is toch ook gewoon een boost die vroeg of laat op intern gaat ?
Dat veel mensen dat zo aanpakken is zo, maar dat hoeft niet zo te zijn. Account dat ik speelde op W36 was een MB account dat toen de oorlog gewonnen was gewoon heeft mogen joinen bij de winnende stam. Niet elke stam behandelt zijn MB's als grof huisvuil :biggrin:
 
Reactiescore
43
Dat veel mensen dat zo aanpakken is zo, maar dat hoeft niet zo te zijn. Account dat ik speelde op W36 was een MB account dat toen de oorlog gewonnen was gewoon heeft mogen joinen bij de winnende stam. Niet elke stam behandelt zijn MB's als grof huisvuil :biggrin:
[/QUOTE]

Dat is dan heel netjes van jullie. Want een goede mb is veel waard. Maar meestal worden ze intern en co. Of worden bij grofvuil gezet
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Dat veel mensen dat zo aanpakken is zo, maar dat hoeft niet zo te zijn. Account dat ik speelde op W36 was een MB account dat toen de oorlog gewonnen was gewoon heeft mogen joinen bij de winnende stam. Niet elke stam behandelt zijn MB's als grof huisvuil :biggrin:

En terecht!
 
Reactiescore
146
Ik dacht dat mijn vriendin kon zeuren, maar jullie slaan echt alles
 
Reactiescore
106
Dat veel mensen dat zo aanpakken is zo, maar dat hoeft niet zo te zijn. Account dat ik speelde op W36 was een MB account dat toen de oorlog gewonnen was gewoon heeft mogen joinen bij de winnende stam. Niet elke stam behandelt zijn MB's als grof huisvuil :biggrin:

Dat is dan heel netjes van jullie. Want een goede mb is veel waard. Maar meestal worden ze intern en co. Of worden bij grofvuil gezet


Of gestabbed :eek:
 
Reactiescore
84
als we mogen spreken over een boost acounts: biscotti.....

Deze fusies stonden niet origineel op de planning, KroodjeBaas begint binnenkort ook met werken en ik als student zijnde heb meer tijd. Ik zou origineel met mijn co van 77 spelen maar die kreeg het aanbod om op een mooi vertrouwd account te spelen en die kans wou ik hem niet ontnemen. Hierdoor stond ik (met ervaring maar niet genoeg om heel de wereld solo te gaan) er alleen voor. Ook hadden we interesse in enkele spelers voor in onze stam dus om plaats te maken en onze accounts actief te houden hebben we onze accounts gefuseerd. Door die jongens in onze stam te willen is dit dan veel sneller gebeurd. Mijn plan was om alleen verder te gaan en een andere co te zoeken maar goed.

Het komt wel neer op een boost maar was dus origineel nooit de planning, wat imo een belangrijke nuance is. Daarbijkomen is net NoPeace gerecapped dus over dat dorp kan niets gezegd worden.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
193
Deze fusies stonden niet origineel op de planning, KroodjeBaas begint binnenkort ook met werken en ik als student zijnde heb meer tijd. Ik zou origineel met mijn co van 77 spelen maar die kreeg het aanbod om op een mooi vertrouwd account te spelen en die kans wou ik hem niet ontnemen. Hierdoor stond ik (met ervaring maar niet genoeg om heel de wereld solo te gaan) er alleen voor. Ook hadden we interesse in enkele spelers voor in onze stam dus om plaats te maken en onze accounts actief te houden hebben we onze accounts gefuseerd. Door die jongens in onze stam te willen is dit dan veel sneller gebeurd. Mijn plan was om alleen verder te gaan en een andere co te zoeken maar goed.

Het komt wel neer op een boost maar was dus origineel nooit de planning, wat imo een belangrijke nuance is. Daarbijkomen is net NoPeace gerecapped dus over dat dorp kan niets gezegd worden.

Speel jij ook op Biscotti nu dan? Wou een PM sturen naar jou vandaar.
 
Bovenaan