Top/Flopspelers

Reactiescore
146
Hoor ik kata war :D ?
 
Reactiescore
11
Iemand wegkata'en voor iets wat in het verleden gebeurd is vind ik sowieso een zwaktebod. Neemt niet dat een serieuze stab van 9 maanden geleden nog steeds relevant is. Als de spelers in kwestie nou hun (oprechte) verontschuldigen hadden aangeboden en berouw getoond voor een actie die not done is, dan had je een punt. Probleem is dat ze elke opmerking erover weglachen en hun gedrag normaal of zelfs gewenst lijken te achten. Dat belooft dus ook voor deze wereld. Lijkt me niet verkeerd om de vinger dus nogmaals op de wonde te leggen.

Ik zal er overigens wel overgekeken hebben maar ik heb nergens een oproep gezien voor een kata-oorlog tegen Chemistry. Enkel wat gezever over het kata'en van PP abusers, iets wat elke wereld weer terugkomt bij mijn weten.

Correct dat katta is wel van een andere tijd.

Het bericht is misschien wel relevant maar is het nodig? om mensen voor dit acc te waarschuwen... ( denk dat mensen wel andere meningen hebben dan dat die van degene in de topic )

om verder antwoord te geven:

Neemt natuurlijk niet weg dat degene die ( zich gestabt voelen ) elk aannemelijk contact geblokkeerd hebben dus dit was nooit mogelijk geweest. ( berouw te tonen )
deze kwestie is met oud-speler WoW Who ( die erbij was betrokken ) besproken en uit de wereld geholpen ( zouden sommige mensen ook is moeten doen het gesprek aan gaan i.p.v. aanwakkeren en mekkeren )

zoals @dutchboy66 zegt mogen ze dit acc zeker als flop attenderen; we zullen het tegendeel bewijzen natuurlijk.
 
Reactiescore
372
Correct dat katta is wel van een andere tijd.

Het bericht is misschien wel relevant maar is het nodig? om mensen voor dit acc te waarschuwen... ( denk dat mensen wel andere meningen hebben dan dat die van degene in de topic )

om verder antwoord te geven:

Neemt natuurlijk niet weg dat degene die ( zich gestabt voelen ) elk aannemelijk contact geblokkeerd hebben dus dit was nooit mogelijk geweest. ( berouw te tonen )
deze kwestie is met oud-speler WoW Who ( die erbij was betrokken ) besproken en uit de wereld geholpen ( zouden sommige mensen ook is moeten doen het gesprek aan gaan i.p.v. aanwakkeren en mekkeren )

zoals @dutchboy66 zegt mogen ze dit acc zeker als flop attenderen; we zullen het tegendeel bewijzen natuurlijk.

Je zegt dat het nooit mogelijk is geweest om berouw te tonen. Heb je dat inmiddels wel al gedaan? Anders lijkt dit me de perfecte mogelijkheid niet?
 
Reactiescore
11
Je zegt dat het nooit mogelijk is geweest om berouw te tonen. Heb je dat inmiddels wel al gedaan? Anders lijkt dit me de perfecte mogelijkheid niet?

Natuurlijk zou dit het perfecte moment zijn. als iemand mij hun account kan toe zenden dan krijgen ze een berouw op hun plaats.
 
Reactiescore
1.140
Neemt natuurlijk niet weg dat degene die ( zich gestabt voelen ) elk aannemelijk contact geblokkeerd hebben dus dit was nooit mogelijk geweest. ( berouw te tonen )

Iemand die een excuse probeert te zoeken om uit te leggen waarom hij iets nog niet gedaan heeft wil het gewoon niet doen ;)
 
Reactiescore
11
Iemand die een excuse probeert te zoeken om uit te leggen waarom hij iets nog niet gedaan heeft wil het gewoon niet doen ;)

vind grappig dat je dit als conclusie trekt, als iemand je blokkeert op alle kanalen kan je iemand niet een berouw tonen. ( maar dat hoef ik jou niet uit te leggen hoe dat werk ofwel... )
 
Reactiescore
372
Natuurlijk zou dit het perfecte moment zijn. als iemand mij hun account kan toe zenden dan krijgen ze een berouw op hun plaats.
Hij leest en post hier gewoon dus ik stel voor dat je het gewoon hier post. Dan kan iedereen het ook zien en scoor je gratis punten op de sociale tw ladder :)

Iemand die een excuse probeert te zoeken om uit te leggen waarom hij iets nog niet gedaan heeft wil het gewoon niet doen ;)

Dat in combinatie met zeggen dat ze zich gestabd voelen in plaats van de daad erkennen... Red flag
 
Reactiescore
1.226
vind grappig dat je dit als conclusie trekt, als iemand je blokkeert op alle kanalen kan je iemand niet een berouw tonen.

Waar een wil is, is een weg. Verder boeit het mij persoonlijk niet zoveel of je berouw toont of niet. Als iemand een keer gestabt heeft zal ik altijd op mijn hoede zijn of er nou berouw getoont is of niet. Het vertrouwen is gebroken en zal niet meer helen.
 
Reactiescore
11
Hij leest en post hier gewoon dus ik stel voor dat je het gewoon hier post. Dan kan iedereen het ook zien en scoor je gratis punten op de sociale tw ladder :)


als hij dit forum leest: doen we het via deze weg.

vind dit natuurlijk niet de correcte wijze, hier via het forum.

we beamen onze fouten omtrent de dingen die zijn gebeurd op w73. hierbij bieden we onze excuus en niet sportief gedrag aan wat er in verleden is gebeurd.
'' dit zal in de toekomst dan ook niet meer voorkomen, laten we dat dan ook voor opstellen ''

hopende hier mee het boek te kunnen sluiten dat dit fenomeen te weeg brengt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
15
als hij dit forum leest: doen we het via deze weg.

vind dit natuurlijk niet de correcte wijze, hier via het forum.

we beamen onze fouten omtrent de dingen die zijn gebeurd op w73. hierbij bieden we onze excuus en niet sportief gedrag aan wat er in verleden is gebeurd.
'' dit zal in de toekomst dan ook niet meer voorkomen, laten we dat dan ook voor opstellen ''

hopende hier mee het boek te kunnen sluiten dat dit fenomeen te weeg brengt.

raw
 
Reactiescore
241
Neemt natuurlijk niet weg dat degene die ( zich gestabt voelen ) elk aannemelijk contact geblokkeerd hebben dus dit was nooit mogelijk geweest. ( berouw te tonen )

Naar mijn weten zit Noire gewoon te PP farmen op W78.
Aangezien ik daar ook wel af en toe meekijk, zie ik wel wat passeren. Ik ben even gaan kijken en er staat niemand op de blokkeerlijst... FAKENEWS! :eek:
 
Reactiescore
1.918
chemistry
disguised turtle
orbital grid
chucky


Pugna duidelijke flopstam, lijkt meer op een uitje van de beschermde werkplaats
 
Reactiescore
461
Ode aan de speler naast mij die zijn dorpje voor mij geboost heeft, en vergeten was dat je troepen niet kan halveren!
 
Bovenaan