- Reactiescore
- 72
Insomnia = top in defensief vlak
Ze hebben eindelijk eens geen verlies tijdens een massa
Insomnia = top in defensief vlak
Kansloze reactie wel.Ze hebben eindelijk eens geen verlies tijdens een massa
Kansloze reactie wel.
Zou net blij moeten zijn dat de wereld (misschien) nog wat extra spanning gaat kennen, tenzij je dat net niet wilt?
Hoop dat je paprika chips slecht smaakt vandaag!!
Kansloze reactie wel.
Zou net blij moeten zijn dat de wereld (misschien) nog wat extra spanning gaat kennen, tenzij je dat net niet wilt?
zou eigenlijk net voor de zomer klaar willen zijn met deze kut wereld zodat ik eindelijk is een punt kan gaan zetten achter deze verschrikkelijke slechte game, waarbij 90% voor de gezelligheid nog is dan voor het spelletje zelf
Je merkt wel dat de vvers van BBQ elke massa weer beter weet aan te pakken en in te schatten. Leuk om die verbetering te zien.
Ik kan je zeggen dat het compliment uit Venari komt en wij zelf niets op het AF hebben gezet over het verdedigende werk...Hahaha is idd een kansloze reactie
Maar is niet grof bedoelt. Ik vind het gewoon grappig dat wanneer er wel eens goed gedeffed wordt ze dit meteen moeten laten blijken op het af.
Ik ben zeker voor de extra spanning en vind dit zeker positief voor de wereld.
Op insomnia is er deze massa geen vv gedraaid even voor de duidelijkheid.Klein detail??
Ja wat moet ik anders met m'n deff als ik m'n front niet stackTja als je tot 7 linies stacked staat hoeft er ook niet super veel te gebeuren
Ja wat moet ik anders met m'n deff als ik m'n front niet stack