Top/Flopspelers

Reactiescore
1.237
Ze hebben eindelijk eens geen verlies tijdens een massa
Kansloze reactie wel. :)

Zou net blij moeten zijn dat de wereld (misschien) nog wat extra spanning gaat kennen, tenzij je dat net niet wilt?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Neen
 
Reactiescore
72
Kansloze reactie wel. :)

Zou net blij moeten zijn dat de wereld (misschien) nog wat extra spanning gaat kennen, tenzij je dat net niet wilt?

Hahaha is idd een kansloze reactie ;)
Maar is niet grof bedoelt. Ik vind het gewoon grappig dat wanneer er wel eens goed gedeffed wordt ze dit meteen moeten laten blijken op het af.

Ik ben zeker voor de extra spanning en vind dit zeker positief voor de wereld.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
742
Kansloze reactie wel. :)

Zou net blij moeten zijn dat de wereld (misschien) nog wat extra spanning gaat kennen, tenzij je dat net niet wilt?

zou eigenlijk net voor de zomer klaar willen zijn met deze kut wereld zodat ik eindelijk is een punt kan gaan zetten achter deze verschrikkelijke slechte game, waarbij 90% voor de gezelligheid nog is dan voor het spelletje zelf
 
Reactiescore
5.686
Ik kan het aanbevelen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Eens met lord toms
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Je merkt wel dat BBQ elke massa weer beter weet aan te pakken en in te schatten. Leuk om die verbetering te zien.
 
Reactiescore
1.918
Je merkt wel dat de vvers van BBQ elke massa weer beter weet aan te pakken en in te schatten. Leuk om die verbetering te zien.

Klein detail??
 
Reactiescore
130
Hahaha is idd een kansloze reactie ;)
Maar is niet grof bedoelt. Ik vind het gewoon grappig dat wanneer er wel eens goed gedeffed wordt ze dit meteen moeten laten blijken op het af.

Ik ben zeker voor de extra spanning en vind dit zeker positief voor de wereld.
Ik kan je zeggen dat het compliment uit Venari komt en wij zelf niets op het AF hebben gezet over het verdedigende werk...
Er zijn nog steeds fouten gemaakt die niet hadden gemoeten maar elke massa gaat het beter. Hopen dat we de motivatie nog even hoog kunnen houden want ik zit graag met bier in de zon in het weekend.
 
Reactiescore
1.584
Werd ook wel tijd nadat we 4/5 keer over dezelfde succesvolle massa hebben gegooid met keer op keer dezelfde tactiek ;P deze keer was het grote verschil gwn dat we niet samen met Venari liepen en dat de massa eigenlijk te laat op gang is gekomen waardoor er te weinig fakes liepen en het dus wel heel obvious was dat Insomnia en Doppler target zouden zijn. Alsnog wel prima gedeffed hoor, daar niet van ^^ het full deff gaan heeft wel zijn vruchten afgeworpen aangezien er wel eel veel blocks stonden :( hopelijk de volgende keer weer een beter resultaat voor ons
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
F in de chat voor Meester Heydrich.

Welkom United Masters in de end-game
 
Bovenaan