Top/Flopspelers

Joppe: floppe(r) of toppe(r) ??
 
:sad:
 
Een aangename verschijning

Grts

WALTER
 
Lievv
 
Ik mag eindelijk over Corus praten?
 
Neen nog steeds Zidan grgr
 
1616755363256.png

Ik heb geprobeerd een feyenoord liedje te zingen, echter was het alleen dit kut nummer.
 
Terug
Bovenaan