Top/Flopspelers

Reactiescore
1.476
Omstandigheden en perspectieven idd. Speeltijden zijn ook van invloed.
 
Reactiescore
2.062
Moams startteam was toch echt beter dan het eindteam !!!!
 
Reactiescore
2.062
Noob stt :(
 
Reactiescore
23
Ik denk dat moam 1 van de stabielste accounts was van imago, idem voor ATL in Tyrant. Ik snap niet waarom je zo aan het bashen bent, je komt vrij gefrustreerd over

Mag eens gezegd worden de boys van ATL & MOAM zijn gewoon 1 van de beste teams van huidig tw !!!

En met "beste " bedoel ik:
- hecht/stabiel team
- altijd in stambelang denken
- de kwaliteit is er gewoon !
- eerlijk (zullen gemaakte afspraken altijd nakomen)
- de motivatie is buitengewoon hoog
- ook op AF zijn ze er als team

Als samenvatting gewoon 1 van de meest complete teams die huidig tw heeft en waar groot deel van tw zou kunnen van leren !!

Is een waar genoegen deze boys te mogen leren kennen paar jaar geleden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Mag eens gezegd worden de boys van ATL & MOAM zijn gewoon 1 van de beste teams van huidig tw !!!

En met "beste " bedoel ik:
- hecht/stabiel team
- altijd in stambelang denken
- de kwaliteit is er gewoon !
- eerlijk (zullen gemaakte afspraken altijd nakomen)
- de motivatie is buitengewoon hoog
- ook op AF zijn ze er als team

Als samenvatting gewoon 1 van de meest complete teams die huidig tw heeft en waar groot deel van tw zou kunnen van leren !!

Is een waar genoegen deze boys te mogen leren kennen paar jaar geleden.

Iedereen nu wegkijken :oops:

ik bloos
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Op Cabbage was er echt amper gesniped. Kan best zijn dat er wat pogingen gewaagd zijn door team MOAM maar het trok op niet zoveel. Vandaar ook dat Cabbage rond de -50 ging en letterlijk het hele front geedeld was en de meest bizzare CF's gelegd waren.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Triest, weet niet welke imago speler maar wij hebben elke massa weer volledig klaar gestaan voor cabbage, dagen vrij genomen voor de massa's en noem het maar op. Je contacten over de accounts waar ik op speel zijn beetje triestig merk ik al. Je bashes zijn compleet waardeloos en nietszeggend (wat ik natuurlijk al wist). Je begint zelfs een trieste poster te worden, eentje die in het hokje hoort bij Chris en co, jammer maar helaas.

Ieder vanuit zijn eigen perspectief hé. Ik zeg overigens niet dat je je niet inzet voor je stam, maar de een kan meer deff thuishouden/aanvragen dan een ander vanwege redenen (fout inschatten of geen risico willen lopen oid).

Je mag mijn bash misschien waardeloos en nietszeggend vinden, ik zal je ook de reden geven waarom ik er zo op inhaakte en terugvuurde:

Wij verdienen het 100% meer dan inev. Maja goed de fake odd naar Inev zal het we worden dan he
En ik probeer trouwens niks, ik zeg alleen dat wij het meer verdienen dan Inev, wat ook een feit is.
Ik weet dat jij het onderspit delft in ieder geval.
Bah. Ik snap wel dat je geen 1v1 wil, want we rekken je helemaal en je wilt uiteraard geen reputatie schade oplopen.

Hier spat de arrogantie vanaf en ik vind dit misplaatst. Jullie hebben hier de hele tijd een houding "wij weten wel beter" en daarom counter ik op deze wijze. Zomaar wat ideeën voor feit aannemen of zo uit de hoogte doen hoeft niet op mijn compassie te wachten.
 
Reactiescore
961
Ieder vanuit zijn eigen perspectief hé. Ik zeg overigens niet dat je je niet inzet voor je stam, maar de een kan meer deff thuishouden/aanvragen dan een ander vanwege redenen (fout inschatten of geen risico willen lopen oid).

Je mag mijn bash misschien waardeloos en nietszeggend vinden, ik zal je ook de reden geven waarom ik er zo op inhaakte en terugvuurde:

Hier spat de arrogantie vanaf en ik vind dit misplaatst. Jullie hebben hier de hele tijd een houding "wij weten wel beter" en daarom counter ik op deze wijze. Zomaar wat ideeën voor feit aannemen of zo uit de hoogte doen hoeft niet op mijn compassie te wachten.
Aha, dat had ik ook al verwacht. Omdat ik iets zeg wat je niet leuk vindt probeer je een weg te zoeken om mij te triggeren, of onzin te verkondigen op het AF. Het is toch een feit dat het mijn mening is, dat wij het meer dan Inev verdienen? Je mag het prima misplaatst vinden, vandaar ook de uitnodiging om een 1 v 1 te doen, wat mij leuk lijkt en waar ik de kans groot acht dat jullie het onderspit delven. Niet erg he Joa, je maakt goede massa`s ;) Tevens is dat ook gelijk om te laten zien dat jij enorm mis zit met het beeld dat je hebt over ATL, wat gelukkig, meerdere op het AF laten weten, dank daarvoor allen :)

Maar omdat ik dus wat opmerkingen plaats over een 1 v 1 en over de kansloze boost die er gaat komen naar Inev voor ODD award, probeer je maar wat ATL en MOAM >onterecht< te bashen op het AF. Doe dat niet, het siert je niet. Vooral niet als het voor geen ene meter klopt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Aha, dat had ik ook al verwacht. Omdat ik iets zeg wat je niet leuk vindt probeer je een weg te zoeken om mij te triggeren, of onzin te verkondigen op het AF. Het is toch een feit dat het mijn mening is, dat wij het meer dan Inev verdienen? Je mag het prima misplaatst vinden, vandaar ook de uitnodiging om een 1 v 1 te doen, wat mij leuk lijkt en waar ik de kans groot acht dat jullie het onderspit delven. Niet erg he Joa, je maakt goede massa`s ;) Tevens is dat ook gelijk om te laten zien dat jij enorm mis zit met het beeld dat je hebt over ATL, wat gelukkig, meerdere op het AF laten weten, dank daarvoor allen :)

Maar omdat ik dus wat opmerkingen plaats over een 1 v 1 en over de kansloze boost die er gaat komen naar Inev voor ODD award, probeer je maar wat ATL en MOAM >onterecht< te bashen op het AF. Doe dat niet, het siert je niet. Vooral niet als het voor geen ene meter klopt.

In jouw verwoording was die mening een feit hoor.
De rest van de post was een toelichting waarom ik kritisch keek naar jullie account. Als jullie uit de hoogte doen zie ik dat inderdaad als een reden om via mijn visie erop in te haken waarom ik vind dat dit niet geheel terecht is. Jij hebt je mening over Inevitable, ik heb mijn mening over ATL. Volgens mij prima om er een mening over te vormen en argumenten aan te voeren, de discussieregels waren dan weliswaar niet altijd nageleefd. Maar schijnbaar vind je een discussie triest, maar het is hier geen complimenten topic.
 
Reactiescore
23
In jouw verwoording was die mening een feit hoor.
De rest van de post was een toelichting waarom ik kritisch keek naar jullie account. Als jullie uit de hoogte doen zie ik dat inderdaad als een reden om via mijn visie erop in te haken waarom ik vind dat dit niet geheel terecht is. Jij hebt je mening over Inevitable, ik heb mijn mening over ATL. Volgens mij prima om er een mening over te vormen en argumenten aan te voeren, de discussieregels waren dan weliswaar niet altijd nageleefd. Maar schijnbaar vind je een discussie triest, maar het is hier geen complimenten topic.

Jij mag idd een mening hebben maar neem dan toch gewoon de tijd om je beter te informeren voor je verkeerde meningen verkondigd en die dan ook probeert goed te praten!

En wat je zegt over complimenten topic vind persoonlijk dat er wel wat meer sportiviteit vanuit jou kant mag komen tegen over de boys van ATL

want je zal van niemand van die boys horen dat jullie w76 onterecht zullen gaan winnen integendeel zelf
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Jij mag idd een mening hebben maar neem dan toch gewoon de tijd om je beter te informeren voor je verkeerde meningen verkondigd en die dan ook probeert goed te praten!

En wat je zegt over complimenten topic vind persoonlijk dat er wel wat meer sportiviteit vanuit jou kant mag komen tegen over de boys van ATL

want je zal van niemand van die boys horen dat jullie w76 onterecht zullen gaan winnen integendeel zelf

That's the thing. Jij noemt een mening verkeerd, Tim noemt de mening triest, nikszeggend, onzin, waardeloos of wat dan ook. Er zijn altijd twee kanten van het verhaal en een mening is slechts een andere manier van denken / ander perspectief.

Er wordt uitgedaagd met uitspraken over 1v1's, er wordt verkondigd dat ATL het feitelijk meer zou verdienen dan Inev, en jij zegt dat er meer sportiviteit vanuit mijn kant moet komen? Kromme visie wel een beetje.
 
Bovenaan