Top/Flopspelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
rip smokey eyes
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Je bent gewoon butthurt dat je een legale CF hebt. Niet meer niet minder, maakt niet uit hoor, we moeten allemaal wel eens omgaan met teleurstellingen

Je bent gewoon butthurt dat je andermaal kansloos een wereld verliest. Niet meer niet minder, maakt niet uit hoor, we moeten allemaal wel eens omgaan met teleurstellingen.
 
Reactiescore
7.918
Je bent gewoon butthurt dat je andermaal kansloos een wereld verliest. Niet meer niet minder, maakt niet uit hoor, we moeten allemaal wel eens omgaan met teleurstellingen.

Je bent gewoon butthurt dat je onder de tafel bent geluld, niet meer niet minder, maakt niet uit hoor, we moeten allemaal wel eens omgaan met teleurstellingen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik snap dat jullie levens heel teleurstellend zijn maar het is hier geen psychologisch traumacentrum

mvg
 
Reactiescore
7.918
Ik snap dat jullie levens heel teleurstellend zijn maar het is hier geen psychologisch traumacentrum

mvg

Je bent gewoon teleurgesteld dat je eens niet betrokken bent in het gesprek. Niet meer niet minder, maakt niet uit hoor, we moeten allemaal wel eens omgaan met teleurstellingen
 
Reactiescore
961
Natuurlijk was het grappend bedoeld door jullie. Echter moeten jullie je wel realiseren dat je niet altijd elke "grap" op elk moment kunt maken. Als je netjes om een NAP wil vragen met direct een opmerking over een CF dat gevoelig ligt bij ons ben je niet bij het juiste adres bij Salt.

Dat jullie zo hameren op de 1v1 klinkt wel erg desperate. Snap ik wel met twee kleurloze werelden op rij, misschien keer met mij spelen dat het goedkomt. W73 waren Smashing en MOAM natuurlijk ook maar een slap aftreksel binnen Imago, wat opzich dubbel heftig is? En zelfs Laurens heeft jullie noobteam genoemd dus ik zeg dit niet graag, maar is dit dan ook het einde van atl?
Ik denk dat moam 1 van de stabielste accounts was van imago, idem voor ATL in Tyrant. Ik snap niet waarom je zo aan het bashen bent, je komt vrij gefrustreerd over

Wat Laurens over het ATL team te zeggen heeft boeit me vrij weinig tbh.
 
Reactiescore
1.476
Heeft er iemand nog ook nog een burn voor mij of zijn ze op ondertussen?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
W73 waren Smashing en MOAM natuurlijk ook maar een slap aftreksel binnen Imago, wat opzich dubbel heftig is?

Smash kapte wel met een slechtere start en daarna met spelerstekorten (dus dat je dat als slap aftreksel neerzet kan ik ergens nog begrijpen) maar MOAM is nooit een slap aftreksel geweest. Het account stond er altijd en heeft in de beginfase een belangrijke vv functie gehad en de oorlog in de plus afgesloten. Het nam initiatieven en heeft vrijwel nooit onder vv hoeven staan. Moest er een 'stabiliteits' top 3 komen van Imago, waarbij we het account bekijken over de gehele wereldlengte, dan staat MOAM er wel in. Ze presteerden daar beter dan een deel van de 'grote namen'. Overigens een van de enige teams waar het startteam ook de spelende ploeg was bij afsluiting van de wereld - zeldzaam tegenwoordig.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Smash kapte wel met een slechtere start en daarna met spelerstekorten (dus dat je dat als slap aftreksel neerzet kan ik ergens nog begrijpen) maar MOAM is nooit een slap aftreksel geweest. Het account stond er altijd en heeft in de beginfase een belangrijke vv functie gehad en de oorlog in de plus afgesloten. Het nam initiatieven en heeft vrijwel nooit onder vv hoeven staan. Moest er een 'stabiliteits' top 3 komen van Imago, waarbij we het account bekijken over de gehele wereldlengte, dan staat MOAM er wel in. Ze presteerden daar beter dan een deel van de 'grote namen'. Overigens een van de enige teams waar het startteam ook de spelende ploeg was bij afsluiting van de wereld - zeldzaam tegenwoordig.

Dan hebben we er een verschillende kijk op. Op mij heeft MOAM geen goede indruk achtergelaten en Smash al helemaal niet (en zo zijn er meer met mij). MOAM heeft nooit getuige hoeven zijn van een massa en hebben enkel één blitz hoeven ontvangen waar ze flink nat gingen en mede Spread de goede offensieve positie tov Cabbage gaven. Daarnaast amper buren geholpen, met name Cabbage (ja, dit waren ook woorden van een Imago-speler) en dat lijkt perfect te matchen met deze wereld. En Smash leek mij echt by far het meest matige account binnen Imago vanwege de inactiviteit. Dus nee, geen massa's ontvangen, klein front hebben wat voor beide accs gold, en geen duidelijke burenhulp, maakt je in mijn ogen echt niet per definitie een stabiel account.
 
Reactiescore
961
Dan hebben we er een verschillende kijk op. Op mij heeft MOAM geen goede indruk achtergelaten en Smash al helemaal niet (en zo zijn er meer met mij). MOAM heeft nooit getuige hoeven zijn van een massa en hebben enkel één blitz hoeven ontvangen waar ze flink nat gingen en mede Spread de goede offensieve positie tov Cabbage gaven. Daarnaast amper buren geholpen, met name Cabbage (ja, dit waren ook woorden van een Imago-speler) en dat lijkt perfect te matchen met deze wereld. En Smash leek mij echt by far het meest matige account binnen Imago vanwege de inactiviteit. Dus nee, geen massa's ontvangen, klein front hebben wat voor beide accs gold, en geen duidelijke burenhulp, maakt je in mijn ogen echt niet per definitie een stabiel account.
Triest, weet niet welke imago speler maar wij hebben elke massa weer volledig klaar gestaan voor cabbage, dagen vrij genomen voor de massa's en noem het maar op. Je contacten over de accounts waar ik op speel zijn beetje triestig merk ik al. Je bashes zijn compleet waardeloos en nietszeggend (wat ik natuurlijk al wist). Je begint zelfs een trieste poster te worden, eentje die in het hokje hoort bij Chris en co, jammer maar helaas.
 
Reactiescore
1.278
Tsja dit is gewoon niet waar. Tim zat als een malle mee te snipen en deff te sturen naar Cabbage. Benieuwd of je dit kunt weerleggen met een beetje onderbouwing, of blijft het bij "woorden van een imago speler"?

Wil niet lullig doen hoor, maar wij zijn echt amper tot niet gesniped. Dus lijkt mij sterk dat hij als een malle heeft zitten mee snipen. En def sturen lijkt mij logisch, hij had maar met één iemand front en nog een vrij klein frontje ook.

Kan prima dat Tim zich vol heeft ingezet hoor, maar jouw punten getuigen daar niet perse van.
 
Bovenaan