Top/Flopspelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Maar wat ik dus lees is dat Calamity geen dorp van ATL kon nemen ondanks de duizenden clears en alsnog denken mensen dat ATL het onderspit zou delven?
 
Reactiescore
1.228
Maar wat ik dus lees is dat Calamity geen dorp van ATL kon nemen ondanks de duizenden clears en alsnog denken mensen dat ATL het onderspit zou delven?
Ja en er liepen zelfs 4000 edels en 0 dorpen gepakt.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Tuurlijk zou Calamity het niet overleven. Steven, de man die zich de gehele wereld in defensief opzicht zichzelf onderscheid heeft van de rest van de wereld zou op geen enkele mogelijkheid maar 1 dorp verliezen tegenover Calamity. Daar is hij natuurlijk veel te goed voor.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Tuurlijk zou Calamity het niet overleven. Steven, de man die zich de gehele wereld in defensief opzicht zichzelf onderscheid heeft van de rest van de wereld zou op geen enkele mogelijkheid maar 1 dorp verliezen tegenover Calamity. Daar is hij natuurlijk veel te goed voor.

Beste post die vanavond gemaakt is.
 
Reactiescore
7.918
Tuurlijk zou Calamity het niet overleven. Steven, de man die zich de gehele wereld in defensief opzicht zichzelf onderscheid heeft van de rest van de wereld zou op geen enkele mogelijkheid maar 1 dorp verliezen tegenover Calamity. Daar is hij natuurlijk veel te goed voor.
Bedankt. Eindelijk logica.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
De avond is echter nog jong
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beste post die vanavond gemaakt is.

Dankjewel. De laatste twee werelden ben ik helemaal onder de indruk geraakt van Steven zijn offensieve en defensieve kwaliteiten dus ik ben blij dat hij zo voor zichzelf opkomt.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik wou vragen waarom nog maar 2 werelden, maar aan je sig te zien speel je pas 2 werelden?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Mocht er een 1 v 1 bewerkstelligd kunnen worden dan wordt natuurlijk het account omgegooid, we zijn overigens full deff gegaan om te kunnen vlaggen farmen. Ik begrijp dat je geen 1 v 1 wil, maar wellicht zou je dan anders denken over het account dan wat je nu doet ;)

De NAP van ATL is puur om vlaggen te farmen, en hoe het geformuleerd werd was totaal niet arrogant, dat is hou jij het geïnterpreteerd hebt. Ook al aangegeven in onze Skype chat. Het was ook een grapje, maar goed, je zit in Salt dus dat je het op deze manier opvat zegt dan ook genoeg. Butthurt zonder reden naar mijn inziens.

Joachim, je bent echt een zeikerd achteraf. De melding in de leidingchat was overduidelijk satirisch wat je gewoon zelf meespeelde ook. Nu noem je het arrogant? Oef, het is je allemaal wel wat naar je bol gestegen hoor. Bah. Ik snap wel dat je geen 1v1 wil, want we rekken je helemaal en je wilt uiteraard geen reputatie schade oplopen.

Natuurlijk was het grappend bedoeld door jullie. Echter moeten jullie je wel realiseren dat je niet altijd elke "grap" op elk moment kunt maken. Als je netjes om een NAP wil vragen met direct een opmerking over een CF dat gevoelig ligt bij ons ben je niet bij het juiste adres bij Salt.

Dat jullie zo hameren op de 1v1 klinkt wel erg desperate. Snap ik wel met twee kleurloze werelden op rij, misschien keer met mij spelen dat het goedkomt. W73 waren Smashing en MOAM natuurlijk ook maar een slap aftreksel binnen Imago, wat opzich dubbel heftig is? En zelfs Laurens heeft jullie noobteam genoemd dus ik zeg dit niet graag, maar is dit dan ook het einde van atl?
 
Reactiescore
7.918
Echter moeten jullie je wel realiseren dat je niet altijd elke "grap" op elk moment kunt maken. Als je netjes om een NAP wil vragen met direct een opmerking over een CF dat gevoelig ligt bij ons ben je niet bij het juiste adres bij Salt.

Je bent gewoon butthurt dat je een legale CF hebt. Niet meer niet minder, maakt niet uit hoor, we moeten allemaal wel eens omgaan met teleurstellingen.
 
Bovenaan