Top/Flopspelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik ben overigens vrij zeker dat ATL team cala wel rekt
 
Reactiescore
1.228
Ga ergens anders stoer lopen doen Absurd. Vanuit ons is met cala gesproken voor een nap zodat beide accounts konden vlaggen farmen. Dit leek door te gaan tot Joachim erop terugkwam omdat de co's 'offensief nog wat wilden proberen'. Prima als de co's dat willen. Wat blijkt? Een stam massa van 2000+ clears die grandioos faalt. Cala heeft dus blijkbaar wel zin, anders zou dit niet gebeurd zijn. Dus als je niet weet waar je over mee praat daar in het zuiden van de wereld, bemoei je er dan lekker niet mee. Daar heb je nogal een handje van namelijk, overal je mening over willen te verkondigen.
Ben je nu jezelf aan het beschrijven?
 
Reactiescore
2.442
Jij vind dus een 1v1 te vergelijken met een stam massa van 15 accounts?
vindt

Dat zeg ik niet, maar je doet nu echt enorm neerbuigend naar Joachim dat het maar een nietszeggend noobje is terwijl jullie gerekt zijn door zijn massa's. Da's best ironisch en grappig? Ook leuk dat je hem arrogant noemt en dan zelf met dit soort uitspraken strooit :biggrin:

Ik snap wel dat je geen 1v1 wil, want we rekken je helemaal en je wilt uiteraard geen reputatie schade oplopen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
477cdf64231a7fe54b604f16dbcba873.gif
 
Reactiescore
7.918
Dat zeg ik niet, maar je doet nu echt enorm neerbuigend naar Joachim dat het maar een nietszeggend noobje is terwijl jullie gerekt zijn door zijn massa's. Da's best ironisch en grappig? Ook leuk dat je hem arrogant noemt en dan zelf met dit soort uitspraken strooit :biggrin:

Ik zeg dat atl cala rekt. Nergens noem ik hem arrogant, ik vind het gewoon ontzettend dom dat hij nu het arrogant van ons vond door over de CF te beginnen terwijl dat overduidelijk niet in die context was bedoeld. En dat weet hij, gezien hij erover mee grapte. Dus nee.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik heb gehoord dat die Casey verdwijnt van zodra zijn account incs krijgt. Lijkt me dus vrij gek dat hij hier nu zo aan het blaffen is?
 
Reactiescore
1.016
Ik heb gehoord dat die Casey verdwijnt van zodra zijn account incs krijgt. Lijkt me dus vrij gek dat hij hier nu zo aan het blaffen is?

Nee ik log preventief al niet meer vanaf dat stamgenoten inc's krijgen, big brain tactics.
 
Bovenaan