Top/Flopspelers

Reactiescore
1.476
Dus je bent geen echt eerlijke speler als je 5 kata's in een defdorp hebt zitten? Dat vind ik wel een beetje zwart wit, het is duidelijk dat je geen kata oorlog gaat kunnen winnen met 5 kata's per defdorp.

Bovendien wil je minstens 5 van die eenheid hebben, mocht je meerdere keren uit hetzelfde dorp willen snipen, dus 1 ram zal nooit volstaan.
Dan maak je toch 5 ram? Niet dat mijn opmerking nou zo serieus was. :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
1.918
Nog maar pas terug bij je ex en meteen weer bashen op je vorige werkgever?? Misselijkmakend ventje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik dacht dat @Vleesje bedoelde mijn ex Deceiver nadat ik van Cacturne ben gekickt???
 
Reactiescore
1.242
IS HIJ WEER MET ZN EX HAHAHAHAH NEEEEEEEEEE
Beste,

Ik heb nu 3 posts gezien in hoofdletters, vermoedelijk staat je CAPSLOCK actief dit kan overigens zeer vervelend zijn bij het invullen van wachtwoorden.
Af en toe lees ik ook wel eens dat je niet veel logged, misschien kan je bovenstaande dan best eens nakijken.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

mvg
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
449

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Simpen op Avril is een onbekende laagte die me af en toe wel naar onbekende hoogtes helpt, weet zelf niet goed wat ik er van vind
 
Reactiescore
449
Je had op ATL moeten spelen Rob
 
Reactiescore
1.918
geven ze daar bouwvakkersopleidingen misschien?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik vind dat Mash-up Rang 1 ODD verdient.

Die mannen hebben keihard gedeft en in tegenstelling tot Inevitable niet constant onder vv gestaan.
 
Bovenaan