Top/Flopspelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773

jawel met bb's meegerekend sws :eek2:

Ja valt onder intern, echter zit hier wel een klein verschil in vergeleken met neutrale spelers internen.

Zo acht ik onze interns van TDM (een voorheen neutrale speler) zwaarder dat die van Vanquisher. Een groot deel van van vanquisher interns zijn gepakt op de manier zoals je nu beschrijft, zeker in de begin fase.

Precies, en ook regelmatig aangegeven dat het nog altijd tot zekere hoogte een subjectief gegeven is omdat elke intern een andere waarde heeft.
 
Reactiescore
2.064
Wat een nutteloze discussie over interns, ik discussieer nog liever over het VF, of roze truien.

#ReneOUT
 
Reactiescore
260
Je hebt nu in heel veel woorden precies mijn punt bevestigd. Er zijn heel veel accounts in voornamelijk Salt die d.m.v. een overvloed van bb's edelen en internen naar het Tyrant front zijn gesprongen/gegroeid. Dat is best wel een matige speelstijl en daar mag best kritiek over geuit worden.

Ahja, Perijn, TAS en TDM zijn namelijk niet naar noord gesprongen door grote kwantiteiten bb's te edelen?

Prima hoor, beide stammen zijn geen heilige boontjes dat is allang duidelijk. Maar het is zo jammer dat er (vanuit beide kanten) vooral op de ander gelet word, en de zelfreflectie vaak ontbreekt.
 
Reactiescore
1.016
Wat een nutteloze discussie over interns, ik discussieer nog liever over het VF, of roze truien.

#ReneOUT

Zullen we discussiëren over die lelijke nieuwe naam van je?
 
Reactiescore
2.064
Graag zelfs, ik was theo walcott, echt spuugzat
 
Reactiescore
2.039
Als je 50 dorpen van lets go optelt (correct me if i'm wrong) + 40 bb's zit je al op 50% o_O

maar je zit wel redelijk laag in de internranglijst still :biggrin:
Wij hebben edels geleend van Lets go toen wij een massa's deden op DC dus die mag wel -10
 
Reactiescore
455
Toevallig iemand anders nog een andere mening over internen en edelen van barbs en wie er dan meer zijn best heeft gedaan deze wereld? Kan niet zo zijn dat deze discussie na 20 pagina's afgesloten wordt!
 
Reactiescore
241
Een speler A cleared speler B (die 25 dorpen groot is) voor de volle 100%. Speler A kan door de 1:20 regel maar 12 van die dorpen pakken dus de resterende 13 dorpen worden door speler C (MB) gepakt. Daarna neemt Speler A de 13 dorpen van Speler C over. Is dit dan een intern? Volgens TW-stats wel, en daar gaat de gemiddelde AF-ganger vanuit.

Inderdaad zo ging het heel vaak... Ook veel aanvallen in het begin samen uitgevoerd dus normaal dat dan je mb’s ook mee edelen. Je wil die spelertjes meteen weg hebben :)
 
Reactiescore
1.278
Waarom lees je niet alles?‘In vergelijking met andere spelers’

Ja maar dan nog. Het wordt op w76 als 'normaal' beschouwd, maar is natuurlijk enorm veel. Zat mezelf daar toch even over te verbazen.
 
Reactiescore
2.039
Ja maar dan nog. Het wordt op w76 als 'normaal' beschouwd, maar is natuurlijk enorm veel. Zat mezelf daar toch even over te verbazen.
Het is eigenlijk een gevolg van de reactiepolitiek die door beide kampen gehanteerd wordt, waardoor er spelers overblijven die er dan geen heil meer in zien. Zonde, want daardoor is het een enorm saaie wereld.
 
Reactiescore
7.931
95% heeft echt geen moeite met interns, 5% wel. Laten we het zo stellen dat het grootste gross het met beide handen aanpakt, myself included. Als je nou Salt of wereld winnaar Tyrant bent, maakt niet uit.
 
Bovenaan