Top/Flopspelers

Reactiescore
2.444
Mag toch best benoemd worden als iemand van zijn 142 dorpen maar 14 vijandig pakt? Wat is daar nou weer salty aan

Tuurlijk mag het benoemd worden maar ik denk dat iedereen wel kan begrijpen waarom de stats momenteel zo zijn als ze zijn. Door de sprong die DNEYS moest maken kon het account letterlijk geen dorp edelen in de toegewezen lijn door de 1:20 regeling. Dan blijven er enkele opties over: een leger van MB's rekruteren om de dorpen voor DNEYS te edelen (leid tot interns), een poging doen interns te regelen bij de stammen in de RIM of de laatste optie om totaal niet te groeien. Nou ben ik van alle drie de opties helemaal geen fan en bleef er een optie over en dat was groeien en clusteren door middel van het edelen van barbs.

Iedereen had in deze situatie of voor interns of voor barberendorpen edelen gekozen en dat maakt het benoemen gewoon een goedkope en slechte poging tot P&P, nu is dat vrijwel altijd het geval als het over interns of dergelijke gaat... Maar goed er is verder ook niet bijster veel interessants aan de hand op de wereld dus kan ik het nog enigszins begrijpen... Maar ik hoop dat er in de toekomst ook daadwerkelijk wat interessante P&P gevoerd kan worden.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tuurlijk mag het benoemd worden maar ik denk dat iedereen wel kan begrijpen waarom de stats momenteel zo zijn als ze zijn. Door de sprong die DNEYS moest maken kon het account letterlijk geen dorp edelen in de toegewezen lijn door de 1:20 regeling. Dan blijven er enkele opties over: een leger van MB's rekruteren om de dorpen voor DNEYS te edelen (leid tot interns), een poging doen interns te regelen bij de stammen in de RIM of de laatste optie om totaal niet te groeien. Nou ben ik van alle drie de opties helemaal geen fan en bleef er een optie over en dat was groeien en clusteren door middel van het edelen van barbs.

Iedereen had in deze situatie of voor interns of voor barberendorpen edelen gekozen en dat maakt het benoemen gewoon een goedkope en slechte poging tot P&P, nu is dat vrijwel altijd het geval als het over interns of dergelijke gaat... Maar goed er is verder ook niet bijster veel interessants aan de hand op de wereld dus kan ik het nog enigszins begrijpen... Maar ik hoop dat er in de toekomst ook daadwerkelijk wat interessante P&P gevoerd kan worden.

Hoezo is kritiek op interns en bb’s edelen vrijwel altijd een slechte poging tot P&P?
 
Reactiescore
319
Omdat de trap aflopen soms al een grote prestatie is voor sommigen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Amen to that. Er zijn een aantal spelers waar ik van kan zeggen dat ze een hoog interngehalte hadden waar dat nergens voor nodig was, Snow had in zijn geval weinig te kiezen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Dit is één situatie?

Hij zegt letterlijk:

Iedereen had in deze situatie of voor interns of voor barberendorpen edelen gekozen en dat maakt het benoemen gewoon een goedkope en slechte poging tot P&P, nu is dat vrijwel altijd het geval als het over interns of dergelijke gaat...

De post van .Little Red Riding Hood noem ik pas een waardeloze forumpost. Nu is het natuurlijk niet geheel verbazingwekkend dat je deze vraag zo probeert te weerleggen, gezien jullie wel vele andere opties hadden en enkel voor de interns en barbarendorpen hebben gekozen. De kans dat Joachim met zijn post onderandere jullie (TheNightPharmacy) bedoelt is dan ook zeer groot.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik zie zeker een verschil met Snow en aantal anderen op deze wereld die voor het internpad gekozen hebben. Vind verder de discussie over interns, ook in andere situaties, geen geweldige P&P hoor. Zolang ik zie dat beide partijen hier gewoon gretig gebruik van maken is het een zinloze discussie waar we niks wijzer van worden.
 
Reactiescore
5.595
:redface: :redface:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het klopt wat kyuka zegt, maar maakt het eigenlijk iets uit hoe yellow snow edelt? Beter bbs pakken dan jumpdorpen die CFs worde

Dat is precies wat Yellow Snow ook gedaan heeft?
 
Reactiescore
447
Niet hypocriet beginnen doen aub, jij bent begonnen met diepe torens pakken aan beide kanten van je cluster. Dan kom je in een andere chat klagen dat je uitdaging zoekt...
 
Reactiescore
768
Niet hypocriet beginnen doen aub, jij bent begonnen met diepe torens pakken aan beide kanten van je cluster. Dan kom je in een andere chat klagen dat je uitdaging zoekt...
Buiten of Melvin als eerste ermee begonnen is (weet ik niet), vind ik je twee laatste posts wel tegenspreken man. Het lijkt net alsof je Melvin wilt wijzen op dorpen pakken voor torens. Vervolgens erken je wel dat Snow het ook doet, maar benadert dat Melvin begon :p. Vond dat een beetje tegenstrijdig, of interpreteer ik het verkeerd?
 
Reactiescore
447
Men eerste post wil ik benadrukken: who cares
Wat boeit het dag dneys veel bb dorpen pakt.

2de post is meer iets persoonlijn naar melvin toe idd
 
Reactiescore
5.595
Jij heb echt teveel gezopen of niet? :boer:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Niet hypocriet beginnen doen aub, jij bent begonnen met diepe torens pakken aan beide kanten van je cluster. Dan kom je in een andere chat klagen dat je uitdaging zoekt...

Ik doe niet hypocriet, want ik zeg opzettelijk OOK.

Daarbij is geen van beide dorpen momenteel een cf bij Salt en die van Yellow Snow wel bij Tyrant?
 
Reactiescore
420
Jezus wat zijn de mensen van Salt slecht.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
173
Dit is één situatie?

Hij zegt letterlijk:

Iedereen had in deze situatie of voor interns of voor barberendorpen edelen gekozen en dat maakt het benoemen gewoon een goedkope en slechte poging tot P&P, nu is dat vrijwel altijd het geval als het over interns of dergelijke gaat...

De post van .Little Red Riding Hood noem ik pas een waardeloze forumpost. Nu is het natuurlijk niet geheel verbazingwekkend dat je deze vraag zo probeert te weerleggen, gezien jullie wel vele andere opties hadden en enkel voor de interns en barbarendorpen hebben gekozen. De kans dat Joachim met zijn post onderandere jullie (TheNightPharmacy) bedoelt is dan ook zeer groot.
Wat valt er niet aan te begrijpen? Ik zal het even voor je uitleggen in Jip en Janneke taal.

Jou vraag:

Hoezo is kritiek op interns en bb's edelen altijd een slechte poging tot P&P?

Waarop ik antwoord met die ene situatie inderdaad, omdat Absurd daarin al vermeld dat vrijwel iedereen voor de optie hadden gekozen als hun. Dat is ook altijd zo bij interns. Hoeveel spelers wijzen een intern af als ze er een krijgen aangeboden? Als je dit onderzoekt krijg je een bijzonder laag percentage. Daarom zegt Absurd ook(wat ik ervan begrijp dan):

Iedereen had in deze situatie of voor interns of voor barberendorpen edelen gekozen en dat maakt het benoemen gewoon een goedkope en slechte poging tot P&P, nu is dat vrijwel altijd het geval als het over interns of dergelijke gaat...

Dat er spelers zijn die interns afwijzen is ook een feit. Daarom staat er vrijwel.

Het feit dus dat iedereen in deze situatie van Snow hetzelfde had gedaan en dat ze interns bijna nooit afwijzen maakt dat goedkope P&P voor de partij wanneer de andere partij dit uitvoert.

Dat is wat ik ervan begrijp. Niet zo een waardeloze post meer nu he?
 
Bovenaan