Top/Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is idd een hoog edellimiet, maar wel haalbaar.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Wilt toch niet zeggen dat zij NU 30 dorpen pakken dat zij de grootste abusers zijn? Je kan ook meppen zonder meteen alle edels te gebruiken of gewoon wachten tot je meer dorpen en hogere opslagplaatsen/markten hebt om de pakketjes efficienter te gebruiken?

Heb al gemerkt dat jullie bij Abusing the law het inderdaad op een laag, fair pitje houden. Andere stamgenoten van je hebben er echter al veel meer PP ingestopt

Tuurlijk kan het, en ik weet ook wel dat stamgenoten het hebben. Maar ik meen oprecht dat ik praktijken op deze wereld (wel gewoon gefaciliteerd door het TW team) redelijk demotiverend vind en onnodig. Maar op dit moment lijkt het een race van de stammen wie elkaar kan overtreffen ergens te abusen, recruten, jumps maken etc.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
En jullie weten toch ook wel dat het zo is, ik heb ook al begrepen dat er mensen straks edellimieten van 150 op dit moment gaan hebben. Is dat nu echt de manier hoe je deze wereld je voorsprong wil behalen? Kan je je dan echt trots voelen op hoe je je plek op de ranglijst gepakt hebt?
 
Reactiescore
2.433
Tuurlijk kan het, en ik weet ook wel dat stamgenoten het hebben. Maar ik meen oprecht dat ik praktijken op deze wereld (wel gewoon gefaciliteerd door het TW team) redelijk demotiverend vind en onnodig. Maar op dit moment lijkt het een race van de stammen wie elkaar kan overtreffen ergens te abusen, recruten, jumps maken etc.
Denk dat de meeste het daar wel mee eens zijn hoor. Maar om dan QID te bestempelen als de grootste abuser is gewoon niet eerlijk.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Denk dat de meeste het daar wel mee eens zijn hoor. Maar om dan QID te bestempelen als de grootste abuser is gewoon niet eerlijk.

Is toch het meest in het oog springende voorbeeld op dit moment met 32 dorpen op 1 dag geedeld?
 
Reactiescore
2.433
Is toch het meest in het oog springende voorbeeld op dit moment met 32 dorpen op 1 dag geedeld?
Tuurlijk maar je zet hem neer als de grootste abuser van deze wereld en dat vind ik oneerlijk?
 
Reactiescore
286
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Noire ook op de 100 dorpen zit.
Als hij nummer 1 was, was het zeker wel goed gekeurd, omdat hij in je stam zit?

Natuurlijk is het ruk dat werelden zo snel gaan door die lompe events van Inno. Alleen om dit nou op de spelers te steken is gewoon stom.
Grootste abusers is QID niet, het zijn zeker wel abusers.
Ze hebben gewoon veel dorpen gepakt in 1 dag, meer is het niet. Lagen daarvoor al enige tijd ''stil''.
 
Reactiescore
241
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Noire ook op de 100 dorpen zit.
Als hij nummer 1 was, was het zeker wel goed gekeurd, omdat hij in je stam zit?

Natuurlijk is het ruk dat werelden zo snel gaan door die lompe events van Inno. Alleen om dit nou op de spelers te steken is gewoon stom.
Grootste abusers is QID niet, het zijn zeker wel abusers.
Ze hebben gewoon veel dorpen gepakt in 1 dag, meer is het niet. Lagen daarvoor al enige tijd ''stil''.

Ik kan je zeggen dat dit wel nog even gaat duren. Ook gaat het helemaal niet tot stand komen door simpelweg bb’s te edelen. Nog een fijne zondag verder!
 
Reactiescore
286
Ik kan je zeggen dat dit wel nog even gaat duren. Ook gaat het helemaal niet tot stand komen door simpelweg bb’s te edelen. Nog een fijne zondag verder!

Oh excuus, Vangquisher moet natuurlijk eerst wat dorpen edelen, + jullie moeten rekening houden met de 20:1 regel. Niet aan gedacht.
We gaan het zien.
 
Reactiescore
173
Tuurlijk kan het, en ik weet ook wel dat stamgenoten het hebben. Maar ik meen oprecht dat ik praktijken op deze wereld (wel gewoon gefaciliteerd door het TW team) redelijk demotiverend vind en onnodig. Maar op dit moment lijkt het een race van de stammen wie elkaar kan overtreffen ergens te abusen, recruten, jumps maken etc.
Dit scenario wat je hier beschrijft is in mijn beleving al een aantal werelden op rij de "nieuwe normale gang van zaken". Er is een verschoving plaatsgevonden van de norm "eervol winnen" naar "koste wat het kost winnen".

Zodra 1 iemand met het 2e begint zal hij de rest vd wereld meetrekken aangezien iedereen dan hun boosts weer kunnen "rechtvaardigen" want ze moeten de vijand bijhouden. Dit is niet enkel van toepassing op w76, maar dit balletje is al veel eerder gaan rollen totdat het nu "normaal" wordt/is geworden.

Om hiervoor 1 speler te beschuldigen is oneerlijk. Dit is het nieuwe "speelbeleid".

Haalt alleen niet weg dat ik het met je eens ben dat het onnodig is en demotiverend kan werken. Ik vind het tegenwoordig ook dat die verschuiving van de norm wel te erg verschoven is.
 
Reactiescore
241
Oh excuus, Vangquisher moet natuurlijk eerst wat dorpen edelen, + jullie moeten rekening houden met de 20:1 regel. Niet aan gedacht.
We gaan het zien.

Wat is dit nu weer voor een nutteloze reactie? Wij hebben echt wel al aanvallend wat meer uitgestoken dan bv een Qui Intus. Het wordt gewoon zo zielig dat het grappig is. We gaan het inderdaad zien.
 
Reactiescore
967
Net even snel het AF doorgenomen en moet toch echt zeggen dat ik het ontzettend jammer vind dat iedereen wederom op werkelijk alles zitten te vinnen.

Ik had gehoopt dat, sinds het nu een leuke mix is van spread/ imago, dat iedereen wat amicaler met elkaar om ging. Don’t get me wrong, discussies zijn leuk. Maar dit is gewoon zo ontzettend vermoeiend. Mensen nemen standpunten in die ze vorige werelden tegenspreken (ik zie het aan beide kanten gebeuren). Hopelijk kunnen we gewoon een leuke strijd aan gaan zometeen in plaats van telkens op elkaar vingers tikken voor acties die zo ontzettend irrelevant zijn.
Fijn weekend verder en vergeet je huisdier niet te aaien!!
 
Reactiescore
68
Kunnen we de tekstjes wat korter houden! Dan is het aangenamer om terug te lezen. Alvast bedankt.
 
Reactiescore
1.018
Eerlijk waar, als ik kon kiezen uit dagelijks 100 keer dezelfde bbs farmen of op 1 dag met een edel of 60 tot 80 er 32 edelen en daardoor minder bbs hoeven farmen had ik het ook wel geweten
 
Bovenaan